LES FAMÍLIES ENS EXPLIQUEN CONTES!

El divendres passat a la tarda va venir la mare de l’Amina i ens va explicar dos contes.

Ho va fer molt bé i vam gaudir molt.

Esperem poder tornar a repetir aquesta experiència! Moltes gràcies!

SETMANA CULTURAL

Aquests dies, durant la Setmana Cultural, estem treballant el nom de la classe.

La classe dels nedadors i les nedadores hem visitat la piscina de l’Ateneu de les Bases de Manresa.

La classe del bàsquet hem jugat a bàsquet al pati de l’escola.

FEM NEU!

Aprofitant que estem a l’hivern hem fet un experiment a l’espai de ciències. Aquí us deixem la fòrmula per si us animeu a fer neu a casa:
– 3 gots de bicarbonat per un got d’aigua.

Hem gaudit molt!!

EXPERIMENTEM

L’experimentació amb diversos materials a l’educació infantil és una part fonamental del procés d’aprenentatge dels nens petits. A través de l’exploració i la manipulació de diferents materials, els nens desenvolupen habilitats cognitives, motrius i socials, així com la seva curiositat i creativitat.

En el següent vídeo us mostrem una sessió:

JA TENIM NOM DE LA CLASSE

A LES AULES D’INFANTIL ELS INFANTS JA HEN ESCOLLIT EL NOM DE LA CLASSE. SOM LA CLASSE DELS NEDADORS/ES I LA CLASSE DE BÀSQUET

ELS MEUS PRIMERS DIES A L’ESCOLA “DELS GRANS”

Els mestres de i3 us hem fet aquest vídeo demostratiu

Cómo posicionar un vídeo de Youtube en Google rápidamente

Experiències plàstiques: Un taller, un espai de creació i diàleg

Avui a l’escola ens ha visitat la pintora Anna Carretero i amb ella hem fet una classe taller de pintura.

Una experiència molt enriquidora i els nens i nenes n’han gaudit molt. Juguem, experiementem, pintem mentre aprenem.

Hem pintat dos murals xulíssims!!!!

fotos AQUÍ

NOMS DE LES AULES DE P3 CURS 2022-2023

BONES FAMÍLIA!!!!

DESPRÉS D’UNS BONS DIES D’ADAPTACIÓ ANEM INTRODUINT TEMES PER TREBALLAR A L’AULA, COM ARA L’ESTACIÓ DE LA TARDOR, EL NOM DE LA CLASSE RELACIONAT AMB L’EIX DE L’ESCOLA EL MEDI AMBIENT.

HEM PROPOSAT PER A LA CLASSE DE:

I3A EL SOL                                                                                I3B LA MAR

TAMBÉ FEM LES RUTINES ON FEM ROTLLANA, CANTEM LA CANÇO DEL BON DIA, DELS DIES DE LA SETMANA, VEIEM EL TEMPS QUE FA I MIREM QUI ÉS A L’ESCOLA I A CASA. US DEIXEM L’ENLLAÇ DE LES DUES CANÇONS PER A CANTAR EN FAMÍLIA.

BON DIA

DIES DE LA SETMANA

Queralt, Montse i Lourdes

Granja Les Pedreres

El passat dia 26 d’abril els nens i nenes de p3 vam anar a la granja Les Pedreres, a Sant Fruitós de Bages. Va ser un gran dia i tots i totes vam gaudir d’allà més coneixent els animals de la granja: conillets, pollets, vedells, oques, ponis…Vam poder aprendre coses sobre aquests animalons i a més ens van deixar tocar-los, donar-los de menjar, ens va encantar!!!

Ens va fer un dia fantàstic i vam podem gaudir de l’entorn de la granja jugant tots i totes una bona estona.

Voleu veure que bé ens ho vam passar?

CLIQUEU A LA IMATGE:

La nostra primera Mona al Bages!

Els nens i nenes d’infantil 3 hem fet la Mona! Pa de pessic, confitura de maduixa, crema de chocolata i per decorar: ous de xocolata i plometes de colors!!!
Hem esmorzat tots junts per celebrar
la Pàsqua i acomiadar-nos fins al tercer trimestre. Han quedat unes mones molt maques i boníssimes!