NOMS DE LES AULES DE P3 CURS 2022-2023

BONES FAMÍLIA!!!!

DESPRÉS D’UNS BONS DIES D’ADAPTACIÓ ANEM INTRODUINT TEMES PER TREBALLAR A L’AULA, COM ARA L’ESTACIÓ DE LA TARDOR, EL NOM DE LA CLASSE RELACIONAT AMB L’EIX DE L’ESCOLA EL MEDI AMBIENT.

HEM PROPOSAT PER A LA CLASSE DE:

I3A EL SOL                                                                                I3B LA MAR

TAMBÉ FEM LES RUTINES ON FEM ROTLLANA, CANTEM LA CANÇO DEL BON DIA, DELS DIES DE LA SETMANA, VEIEM EL TEMPS QUE FA I MIREM QUI ÉS A L’ESCOLA I A CASA. US DEIXEM L’ENLLAÇ DE LES DUES CANÇONS PER A CANTAR EN FAMÍLIA.

BON DIA

DIES DE LA SETMANA

Queralt, Montse i Lourdes

Granja Les Pedreres

El passat dia 26 d’abril els nens i nenes de p3 vam anar a la granja Les Pedreres, a Sant Fruitós de Bages. Va ser un gran dia i tots i totes vam gaudir d’allà més coneixent els animals de la granja: conillets, pollets, vedells, oques, ponis…Vam poder aprendre coses sobre aquests animalons i a més ens van deixar tocar-los, donar-los de menjar, ens va encantar!!!

Ens va fer un dia fantàstic i vam podem gaudir de l’entorn de la granja jugant tots i totes una bona estona.

Voleu veure que bé ens ho vam passar?

CLIQUEU A LA IMATGE:

La nostra primera Mona al Bages!

Els nens i nenes d’infantil 3 hem fet la Mona! Pa de pessic, confitura de maduixa, crema de chocolata i per decorar: ous de xocolata i plometes de colors!!!
Hem esmorzat tots junts per celebrar
la Pàsqua i acomiadar-nos fins al tercer trimestre. Han quedat unes mones molt maques i boníssimes!

Setmana Cultural a Educació Infantil

Nai Nai Cançons

Aquesta setmana hem pogut gaudir de la màgia i la música de Nai Nai Cançons, amb en Santi Arissa i la l’Agnès. Ens va encantar, tots i totes vam quedar encisats!

Som uns artistes!

Aquats dies decorem l’escola i l’aula. Hem fet manualitats per crear un ambient acollidor i agradable per celebrar les festes.

Mireu què concentrats estan tots i totes!

JA FEM P3!!!

Els nens i nenes de P3 ja portem uns dies anant a l’escola, cada dia venim més contents, ens agrada molt jugar al sorral i amb les joguines de la classe. Ens anem coneixent i anem aprenent cada dies més coses!!!

També hem triat el nom de la classe, entre tots els animals del Món…Serem els elefants i els pingüins!

P3 A som la classe dels elefants.

P3 B som la classe dels pingüins.

Aquest dies d’adaptació ens ho hem passat molt bé, hem jugat plegats a fer construccions, a la cuineta,  a puzles, fent de metges i metgesses…Ja passem llista a veure qui ha vingut a l’escola i anem coneixent els nom dels companys i companyes, cada vegada ens agrada més venir a l’escola per jugar i  passar-ho molt bé!

HEM ANAT A LA GRANJA LES PEDRERES!

Hem fet una visita a la granja “Les Pedreres” per conèixer de prop els animals de granja. Hi havia una bona colla d’animals: conills, gallines, aneguets, porcs, ovelles, un poni, un ruc, vedells… i una tortuga i un eriçó. Hem pogut tocar els conills, les ovelles, els vedells i la gallina, la tortuga i l’eriçó. Hem donat poma als porcs i enciam a les oques i els aneguets, herba als vedells i pinso al poni… tenien molta gana! Hem après la tècnica de munyir una vaca i hem buscat ous escampats pel camp! Hem disfrutat molt d’aquestes activitats i del joc a l’aire lliure! Si voleu veure les fotos les trobareu en aquest enllaç:

FOTOS P3 A SORTIDA A LA GRANJA

FOTOS P3 B SORTIDA A LA GRANJA

Nadales a infantil

Bon dia families, els nens i nenes d’infantil hem cantat unes nadales per desitjar-vos unes bones festes!!!

PRIMERES SETMANES DE CURS

Aquestes primeres setmanes ens hem anat adaptant als nous companys i companyes i a la nova escola. Ens hem conegut, hem jugat i hem començat a treballar. També hem après a rentar-nos les mans amb molta cura!
Ens ho estem passant molt bé i cada dia estem més contents i contentes!

Ens voleu veure? Si cliqueu en aquest enllaç trobareu fotos d´aquests dies

P3A-Primers dies d’adaptació

P3B-Primers dies d’adaptació