Monthly Archives: May 2008

Dijous primera sortida!

Un cop acabat el procés de selecció de mariners, i ja escollits els cinc primers, dijous dia 29 de maig farem la primera sortida al mar a recollir les mostres de plàncton.

posbarca

Quedem doncs a l’escola a les 8:00 h del matí, d’on sortirem cap al port per embarcar-nos. Aquí teniu un plànol de la situació de la barca. La sortida durarà de les 9:00h fins a les 11:00h. Un cop finalitzada, tornarem a l’escola.

Recordeu que cal portar bolígraf i llibreta, cal anar esmorzats, i portar alguna beguda i menjar per quan estiguem a la barca o per després. També es necessari un impermeable, gorra i crema solar. La càmera fotogràfica ja la portaré jo. Important també la motxilla per portar les mostres. (Atenció a la Biodramina pels que la necessitin).

Us deixo aquí per a tots la còpia del protocol que ens han fet arribar.

Protocol Vida al Mar