Els infants de P4 han anat d’excursió a Can Putxet (Sant Celoni)

Els alumnes de P4 tenien moltes ganes d’anar d’excursió a Can Putxet per les activitats que els havíem explicat que farien.
En arribar, els monitors ja ens estaven esperant. Ens van rebre molt bé i ens van acompanyar a esmorzar a un petit bosquet. Al cap d’una estoneta ens van venir a buscar per realitzar les diferents activitats. Per poder fer-les millor vam dividir el alumnes en 4 grups. Uns van començar pels quads; els altres van anar a fer el vaixell de fusta per després portar-lo a navegar al riu; el tercer grup va anar a fer un circuit amb tirolina i el quart grup va anar a visitar els animals de granja.
Després de tantes activitats… quina gana que teníem! vam anar a dinar tots junts! Després de dinar vam jugar fins l’hora de marxar!
QUÈ DIVERTIT!

Veure més fotos