Informativos El Farell

El alumnado de tercero de educación primaria ha trabajado el texto informativo en clase de lengua castellana, concretamente, la noticia. Después del trabajo por escrito, los niños y las niñas se han transformado en presentadores de Informativos El Farell para transmitirles los sucesos que han transcurrido a lo largo de los últimos años.

¡Esperamos que les guste!

3, 2, 1… Empieza INFORMATIVOS EL FARELL

Aquest article s'ha publicat dins de Cicle Mitjà, Escola i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Informativos El Farell

1. Carme Arjona diu:

Enhorabona nois i noies! Grans informatius! Teniu un gran futur en el món de la comunicació! M’ha agradat molt veure els vostres informatius supercatastròfics!!!

2. Carolina diu:

Molt bon informatiu. Es nota que heu treballat MOLT dur. Qui es fara periodista de gran? Enhorabona!