Qui s’apunta?

Hola famílies!

Us informem que ja podeu venir a l’escola per apuntar-vos a col·laborar amb els/les mestres de l’escola en el desenvolupament dels tallers de la Setmana Cultural. Cal que tingueu present les següents consideracions:

• Els tallers de la Setmana Cultural seran del 14 al 17 de març.
  • Recordeu que els tallers d’EI es fan al matí d’11h a 12:30h, els de CI de 9h a 10:30h i els de CM i CS a la tarda, de 15h a 16:30h.
  • Us podeu apuntar a partir del dilluns, 1 de febrer, fins el dimarts, 16 de febrer.
  • A partir del 17 de febrer no es podrà apuntar ningú més. Heu de tenir present que després d’aquesta data hem d’acabar d’organitzar tots els tallers i necessitem temps.
  • Cal que us apunteu a les graelles pertinents. Les d’educació infantil i cicle inicial es trobaran penjades a les portes de les classes, mentre que les de cicle mitjà i cicle superior estaran al plafó de l’entrada de secretaria.

Us volem animar a participar en la realització dels tallers, ja que és una estona molt gratificant per poder interaccionar amb els infants de l’escola en una activitat que els motiva moltíssim i aprenen molt. TINGUEU EN COMPTE QUE US NECESSITEM PER TAL DE PODER DUR A TERME EL FORMAT DELS DARRERS CURSOS. SI NO TENIM PARES I MARES, NO PODREM FER ELS TALLERS.

Aquest article ha estat publicat en Escola, General, Projecte Global de Centre. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.