Ens han atorgat el “Sello de Calidad Europeo”

Us informem que l’escola El Farell ha estat guardonada amb el “Sello de Calidad Europeo” per l’excel·lent treball realitzat en el projecte COMENIUS anomenant “Different stories, different languages, same roots” d’eTwinning, que es va dur a terme durant els cursos 2012-2013 i 2013-2014.

Això significa que el treball dels nens i les nenes de l’escola, així com el dels/de les mestres, ha estat reconegut en el més alt nivell europeu. Per aquest motiu, hem rebut un certificat reconeixent la tasca desenvolupada i el projecte apareixerà en un lloc especial del Portal europeu www.etwinning.net

MOLTES FELICITATS per haver aconseguit aquest gran premi!

Captura

Aquest article s'ha publicat dins de Comenius, Escola, General i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.