CELEBREM LA CASTANYADA

El passat 30 d’octubre, com cada any,  vam celebrar la Castanyada a la nostra escola. Al matí, com ja és habitual, els nens i les nenes de sisè, vestits de castanyers i castanyeres, van recollir les castanyes de totes les classes. Ho van fer molt bé!

La festa de la tarda va estar amenitzada per un teatre musical, on l’alumant de 6è portaven el fil conductor de la mateixa, amb la posada en escena de dues mestres de l’escola.

El teatre, com a fil conductor, va anar presentant les diferents actuacions dels i de les alumnes de l’escola, alhora que es va donar a conèixer el tema del Projecte Global de Centre  d’enguany: “L’època medieval“.

Així, les cançons que es van posar en escena van ser les següents:

PARES I MARES: La castanyera.

EDUCACIÓ INFANTIL: Bolet petitó.

CICLE INICIAL: La tardor que jo conec.

CICLE MITJÀ: Rap de la castanya.

CINQUÈ: La castanyera roquera.

SISÈ: Chiki castanyera.

A continuació, els i les alumnes es van agrupar per nivells i es van menjar les castanyes que havien preparat les nostres fantàstiques castanyeres. Llavors va començar el ball amb una coreografia conjunta de “La rumba de les castanyes“.

Ens ho vam passar d’allò més bé tots plegats, l’alumnat de l’escola, amb els pares i les mares i els/les mestres.

portada (Copiar)

Veure fotografies

Aquest article s'ha publicat dins de Escola i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.