Els alumnes de P-4 han fet jocs cooperatius

Els primers dies de curs ens ho hem passat la mar de bé fent jocs cooperatius. Els objectius fonamentals dels quals eren conèixer-nos millor, i compartir jocs i experiències. Vam fer el joc de les cadires, en el qual traiem aquestes, sense eliminar els alumnes, de manera que uns havien de seure sobre els altres, i finalment hi havia força nens i nenes en una d’elles. També vam fer un dibuix per parelles, on havien de compartir el tema escollit i el full. Finalment vam jugar amb pilotes, ens les anàvem passant dient el nom dels companys i companyes, per recordar-los. L’experiència a part de divertida ha estat molt enriquidora per a tots i totes.

PORTADA (Copy)Veure més fotos