Engeguem el LECXIT

Sin título

Us informem que, a l’igual que el curs passat, tornem a engegar el programa educatiu LECXIT (Lectura per a l’èxit). És un programa que té per objectiu incrementar l’èxit educatiu dels infants a través del treball per a la millora de la seva comprensió lectora. La clau de LECXIT està en treballar de forma lúdica i amena gràcies al voluntariat.

El programa és idoni per a l’alumnat de 4t a 6è d’educació primària i es tracta de fer una sessió d’una hora setmanal. Hi ha un/a voluntari/a (anomenat/da mentor/da), que pot ser un/a tiet/a, un/a avi/a, un/a germà/na major d’edat,… per a cada infant. Aquest/a mentor/a ha de partir dels interessos i del nivell de l’infant.

Els/les voluntaris/es acompanyen els infants en la lectura amb una tutoria individual d’una hora per setmana, que serà els dimarts, de 16:30h a 17:30h. El programa comença el dimarts, 3 de novembre.

Per portar a terme aquest acompanyament de la lectura, necessitem la vostra col·laboració per fer de voluntaris/es i portar a terme aquesta petita tasca tan enriquidora i agraïda.

Els/les voluntaris/es cal que es posin en contacte amb l’escola o amb el punt de voluntariat de l’Ajuntament de Caldes de Montbui.

Per a més informació: http://www.lectura.cat/ i us podeu posar en contacte per mitjà del correu electrònic: ceipelfarell@xtec.cat

Gràcies per la vostra col·laboració!

Aquest article s'ha publicat dins de Escola, General i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.