ELS/LES ALUMNES DE P4 HAN APRÈS DIFERENTS COSES DEL CINEMA…

p4a p4b

Els nens i les nenes de P-4 hem après totes aquestes coses sobre el cinema:

• A les entrades del cinema hi ha un número que indica a la butaca i la fila on hem de seure.
• La guixeta és el lloc on venen les entrades.
• El director dirigeix la pel•lícula.
• El guionista escriu la pel•lícula.
• També hi ha les perruqueres, els maquilladors i els que s’ocupen de la roba.
• Les pelis poden ser de molts temes.
• A part de les pelis de ficció hi ha pelis sobre coses reals que es diuen documentals.
• A les pelis també podem veure coses que no són reals, com cotxes que volen.
• També hem vist el cotxe “Rayo macqueen”, que és un cotxe que té vida.
• A les pelis de ficció es fan servir matalassos perquè els senyors no es facin mal quan fan veure que cauen.
• Amb l’ordinador es poden fer efectes especials.
• Amb els efectes especials podem fer que hi hagi persones que volen, que tinguin foc a la mà i que apareguin dracs, com ens va ensenyar el Xavi.
• Quan vam fer la peli “Sóc un monstre bo” va venir un monstre que feia riure i semblava un nen com nosaltres, que tenia família i volia aprendre a llegir i escriure. Va dir que també anava a l’escola dels monstres.
• Hem après que els monstres no existeixen.
• A la nostra peli hi van haver efectes especials, ja que va venir un drac que quan la fèiem no hi era. També, l’Assil tenia un bessó que no té.
• El pare del Leo ens va dir que els efectes especials són trucs que no existeixen.
• Les primeres pelis no eren com les d’ara, eren mudes. Els Charles Chaplin en va fer moltes.
• Abans de les pelis hi havia moltes joguines òptiques.

Aquest article s'ha publicat dins de Educació Infantil, General, Projecte Global de Centre i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.