L’APRENENTATGE DE L’ANGLÈS FORA DE L’ESCOLA!

Benvolgudes famílies de les nenes i els nens de P4!

Els curs arriba al seu final i ens enduem amb ell moltes experiències viscudes que ens han fet riure, divertir-nos i aprendre jugant, cantant i ballant. Hem après moltes paraules noves en anglès i algunes petites estructures i, cada vegada entenem amb més facilitat la llengua anglesa parlada, però això ha estat tan sols l’inici d’un aprenentatge que durarà tota la vida.

Des de l’àrea d’anglès, us proposem i convidem a que els/les vostres fills/es no perdin durant l’estiu aquest contacte amb la llengua anglesa. És per aquest motiu que us deixem un recull de les cançons i vídeos que hem anat utilitzant durant el curs per facilitar l’aprenentatge de l’anglès.

Aquí teniu les cançons per seguir practicant.

A més de tot aquest material, creiem que seria molt útil que els infants poguessin mirar els seus dibuixos animats preferits en anglès, així com escoltar els contes que més els agradin i que ja coneixen en la seva llengua materna en anglès.

Recordem que l’aprenentatge no acaba a l’escola, que és un procés que s’inicia tot just néixer i que es dóna en tots els entorns i que dura tota la vida.

Bones vacances a tothom!

Aquest article s'ha publicat dins de Anglès, Educació Infantil, General i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.