Educació viària 4t

Com cada any, els/les alumnes de 4t de primària han participat en el programa d’educació viària, que la guàrdia urbana realitza a les escoles, on es treballen continguts relacionats amb la mobilitat segura i el civisme.

Amb aquest programa es pretén que els/les nens/es coneguin els factors de risc en els espais públics, així com les seves conseqüències, amb l’objectiu d’augmentar la seva seguretat.

S’han realitzat diferents activitats al llarg del curs; algunes de caire més teòric i d’altres més pràctic, però totes elles molt divertides i participatives, on l’alumnat ha pogut reflexionar sobre la mobilitat i la seguretat en la via pública.

PORTADA

Aquest article s'ha publicat dins de Cicle Mitjà, General i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.