Os ofrecemos la primera actividad de la serie “Inferencias” dirigida al alumnado del Ciclo Inicial de Primaria, con la que podrán practicar la comprensión lectora e inferir la respuesta, a partir de la observación de una imagen.
Visita nuestro PADLET, para poder tener todas las actividades de GENIALLY publicades, a mano. Acceded des del menú superior activiGENIALLY o bien clicando encima de la imagen:
Us oferim la primera activitat de la sèrie “Inferències” adreçada a l’alumnat del Cicle Inicial de Primària, amb la que podran practicar la comprensió lectora i inferir la resposta, a partir de la observació d’unes imatges.
Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:
Us oferim, a continuació, la primera activitat de la sèrie “Les primeres consonants. Llegeix ” adreçada als primers cursos d’Educació infantil. En aquesta ocasió, es treballen les paraules que tenen vocals + “P”.
És una activitat ideal per treballar tant amb la pissarra digital o panell interactiu amb tot el grup-classe i de forma individual amb la tauleta o l’ordinador.
Els nens i nenes podran triar entre les opcions:
APRÈN: Podran de llegir autònomament i descobrir si han fet bé la lectura, alhora que aprenen el vocabulari.
JUGA: Hauran de col·locar cada etiqueta a sota de la imatge corresponent.
TRIA: Hauran de triar l’etiqueta corresponent a cada imatge.
ESCRIU: Hauran d’escriure la paraula, sense model. En acabar, hauran de clicar a sobre el botó “Comprovar” i, si la paraula no està escrita correctament, el programa marcarà en vermell les lletres equivocades.
Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:
A l’educació infantil són molt importants les rutines d’inici del dia. Accions com passar llista, conèixer el dia de la setmana, mirar el temps, prendre consciència de les estacions i consultar el menú del menjador formen part de l’activitat de les primeres hores del matí.
El material necessari és un panell interactiu o PDI i aquesta activitat de GeniallyRutines a Educació Infantil, que podeu adaptar perfectament a les vostres aules. Prèviament, el mestre/a haurà d’haver modificat l’aplicació, introduint les fotos dels nens i nenes de classe. Els canvis a realitzar són molt senzills i estan explicats als botons d’informació de la pròpia activitat, però si teniu algun problema per poder realitzar-los, només cal que deixeu un comentari a la part de sota d’aquests article i is donarem un cop de mà.
Asseguts en rotllana, els nenes i nenes podran realitzar, d’una manera interactiva, les següents activitats:
Passar llista.
Apuntar el nombre de nens i nenes que han vingut a l’escola i els que s’han quedat a casa.
Marcar el dia de la setmana.
Mirar el temps i posar la icona corresponent a la finestra. Si fa vent, també l’hauran de portar a la finestra.
Marcaran la part de l’arbre de l’estació corresponent i descobriran l’animació corresponent.
Arrossegar la icona de l’àpat del dia al pósit corresponent i escriure el nom del plat.
La mestra farà de guia i intervindrà en els moments més complicats: a l’hora d’apuntar el un full el total d’alumnes que venen a l’escola o es queden a casa, per tal que l’alumne el pugui copiar a l’activitat corresponent, ajudant a l’hora d‘escriure els àpats del menjador,… En la resta de les activitats, els nens i les nenes poden ser perfectament autònoms.
La interactivitat que proporcionen el panell i l’activitat digital donaran, com a resultat, una major motivació i participació, facilitant l’adquisició dels aprenentatges.
Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:
Un cop analitzades les respostes del qüestionari que us vàrem proposar fa un dies, hem decidit passar les nostres activitats a Genially. Aquesta eina no és tant potent com Flash, però ens dona la possibilitat d’arribar a tots els dispositius i fer-les més versàtils, sense donar tants problemes.
Vull donar les gràcies a totes aquelles persones que han respost al qüestionari i, que amb les seves aportacions, han fet que puguem decidir quines són les activitats que tenen més acceptació i poder fer el traspàs, al nou entorn, començant per aquestes. El qüestionari encara és obert, per si algú més vol aportar el seu granet de sorra.
A principis de setembre, podreu tornar a gaudir de les nostres antigues activitats i intentarem crear-ne de noves.
Des de fa uns anys, s’ha complicat el mètode poder jugar amb les activitats interactives realitzades amb Flash i aquest tema ens ha fet plantejar-nos si realment és necessari dedicar temps en la creació de noves propostes.
Des de Recursos Web, volem copsar l’interès que encara desperten aquest tipus de jocs interactius i si el professorat encara té la necessitat de gaudir de noves propostes, per això us demaneu que respongueu a aquest qüestionari.
Moltes gràcies, per la vostra col·laboració!
Clica a sobre de la imatge, per tal d’accedir al qüestionari:
Des de 2021, els navegadors web han deixat de permetre l’execució de contingut Flash…
Han estat moltes les consultes al nostre blog, per saber com continuar gaudint de les activitats interactives de Recursos web.
A continuació, us expliquem, com ho heu de fer amb RUFFLE seguint diferents procediments. Només, heu de triar el que més us convingui:
Instal·lant una extensió al navegador Firefox o Chrome
La manera més senzilla d’instal·lar Ruffle en navegadors basats en Chromium com ara Chrome, Edge, Opera i Brave és a través de Chrome Web Store. La manera més senzilla d’instal·lar Ruffle al Firefox és a través de addons.mozilla.org.
Descarregant el fitxer swf
Es pot descarregar el fitxer swf a l’ordinador des de la Biblioteca d’activitats de Recursos web opció Baixa i, a continuació, desar-les al Drive, a la carpeta baixades o directament a una memòria USB. Des d’aquest enllaç del web de Ruffle. Haureu d’anar a buscar el fitxer SWF de l’activitat corresponent des de l’apartat LOCAL SWF (també el podeu arrossegar directament a la pantalla) i ja podreu jugar, sense cap mena de problema.
Aquest servei és en línia i l’única cosa que haureu de fer és descarregar les activitats que vulgueu utilizar des de la Biblioteca de Recursos web (opció Baixa) i desar-les al Drive, a la carpeta baixades o directament a una memòria USB. Des del web de Ruffle, haureu d’anar a buscar el fitxer SWF de l’activitat corresponent des de l’apartat LOCAL SWF (també el podeu arrossegar directament a la pantalla) i ja podreu jugar, sense cap mena de problema.
Per a qualsevol aclariment, NOMÉS cal que deixeu un missatge al blog.
Us oferim, a continuació, la primera activitat de la sèrie “Pictofrases” adreçada als alumnes que tenen dificultat per aprendre a llegir, alumnes amb TEA i també permet assolir la lectura més ràpidament als nenes i nenes dels primers cursos d’Educació infantil. Els pictogrames ajuden a la comprensió de la petita frase, amb més facilitat. En aquesta ocasió, es treballen les paraules que tenen vocals + “P”.
És una activitat ideal per treballar amb la pissarra digital o panell interactiu, amb tot el grup-classe.
Els nens i nenes podran triar entre tres nivells de dificultat.
Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:
Us oferim una nova activitat sobre vocabulari bàsic, adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, amb la que els nens i nenes podran repassar i ampliar el vocabulari de les verdures i hortalisses. També pot ser d’ajuda per a l’alumnat nouvingut.
L’activitat consta dels següents apartats:
Aprèn: Podran aprendre el nom.
Nivell 1: Hauran de seleccionar la verdura/hortalissa que indica el nom amb lletra majúscula.
Nivell 2: Hauran de seleccionar la verdura/hortalissa que indica el nom amb lletra lligada.
Us oferim la primera activitat sobre vocabulari bàsic, adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, amb la que els nens i nenes podran repassar i ampliar el vocabulari de les fruites. També pot ser d’ajuda per a l’alumnat nouvingut.
L’activitat consta dels següents apartats:
Aprèn: Podran aprendre el nom.
Nivell 1: Hauran de seleccionar la fruita que indica el nom amb lletra majúscula.
Nivell 2: Hauran de seleccionar la fruita que indica el nom amb lletra lligada.
L’Autoritat Catalana de Protecció de Dades ha desenvolupat un conte perquè els infants més petits, de 4 a 6 anys, aprenguin a protegir la seva informació personal quan es troben en l’entorn digital.
Cliqueu a sobre de la imatge, per tal d’accedir al recurs:
Us oferim unes fitxes per treballar el comptatge amb monedes d’1, 2 i 5 cèntims, adreçades a l’alumnat del Cicle Inicial i d’Educació Especial, amb les que podran practicar amb quantitats fins els 20 cèntims.
Els nens i nenes hauran de comptar les monedes de cada moneder i escriure a sota la quantitat exacta.
Clica a sobre de la imatge, per tal de descarregar el recurs:
Us oferim unes fitxes per treballar la compra amb monedes d’1 i 2 euros, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i d’Educació Especial, amb les que podran practicar la compra amb quantitats fins als 5 €.
El primer full que té les monedes, caldrà imprimir-lo vàries vegades, per tal de poder fer totes les propostes. A continuació, els nens i nenes hauran de retallar les monedes i col·locar-ne la quantitat exacta a cada moneder.
Clica a sobre de la imatge, per tal de descarregar el recurs:
Us oferim unes fitxes per treballar el comptatge amb monedes d’1 i 2 euros, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i d’Educació Especial, amb les que podran practicar amb quantitats fins els 10€.
Els nens i nenes hauran de comptar les monedes de cada moneder i escriure a sota la quantitat exacta.
Clica a sobre de la imatge, per tal de descarregar el recurs:
Us oferim unes fitxes per treballar el comptatge amb monedes d’1 euro, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i d’Educació Especial, amb les que podran practicar amb quantitats fins els 5€.
Els nens i nenes hauran de comptar les monedes de cada moneder i escriure a sota la quantitat exacta.
Clica a sobre de la imatge, per tal de descarregar el recurs:
Us oferim aquestes pàgines de lectura comprensiva de frases amb lletra lligada. Els nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial hauran de marcar les caselles dels tres objectes que representen les paraules de cada frase.
Aquestes activitats han estat creades a partir del joc interactiu SAPS LLEGIR 2, que fa temps vàrem publicar en aquest mateix bloc.
Us oferim aquestes pàgines de lectura comprensiva de frases amb lletra majúscula. Els nens i nenes d’Educació Infantil hauran de marcar les caselles dels tres objectes que representen les paraules de cada frase.
Aquestes activitats han estat creades a partir del joc interactiu SAPS LLEGIR 2, que fa temps vàrem publicar en aquest mateix bloc.
Des de l’Episodi 15 del podcast educatiu Vull Aprendre han volgut fer d’altaveu i compartir el nostre blog i l’app per a mòbil Saps llegir? (1), en el marc de les apps recomanades de llengua i literatura.
Ens ha fet molta il·lusió i, des d’aquí volem agrair la menció i el treball de difusió d’apps educatives que fan al seu espai.
Moltíssimes gràcies 😛
Clicant a sobre de la imatge, podeu accedir-hi!!
Només comentar que l’app Saps llegir? (2) fa temps que la tenim publicada i podeu gaudir-la en versió app i ordinador.
Os ofrecemos estas págines de lectura comprensiva de frases con letra manuscrita. Los niños y niñas de Educación Infantil y Cicle Inicial tendrán que marcar las casillas de los tres objectos que representan las palabras de cada frase.
Estas activitades han sido creadas a partir del juego interactivo SABES LEER 1, que hace tiempo publicamos en este mismo blog.
Os ofrecemos estas págines de lectura comprensiva de frases con letra mayúscula. Los niños y niñas de Educación Infantil tendrán que marcar las casillas de los tres objectos que representan las palabras de cada frase.
Estas activitades han sido creadas a partir del juego interactivo SABES LEER 1, que hace tiempo publicamos en este mismo blog.
Us oferim aquestes pàgines de lectura comprensiva de frases amb lletra majúscula. Els nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial hauran de marcar les caselles dels tres objectes que representen les paraules de cada frase.
Aquestes activitats han estat creades a partir del joc interactiu SAPS LLEGIR 1, que fa temps vàrem publicar en aquest mateix bloc.
Us oferim aquestes pàgines de lectura comprensiva de frases amb lletra majúscula. Els nens i nenes d’Educació Infantil hauran de marcar les caselles dels tres objectes que representen les paraules de cada frase.
Aquestes activitats han estat creades a partir del joc interactiu SAPS LLEGIR 1, que fa temps vàrem publicar en aquest mateix bloc.
Us oferim més de 100 propostes amb les que els vostres alumnes podran expressar-se per escrit d’una manera creativa i lúdica, utilitzant l’eina d’Escriptura per veu de Google Docs.
Trobareu diferents temàtiques, que podreu fer servir amb l’alumnat de diferents cicles.
Cliqueu a sobre de la imatge, per tal d’accedir al recurs. Accediu als documents que trobareu a la carpeta PROPOSTES:
Avantatges:
Coneixen una nova eina.
Practiquen l’expressió escrita de forma creativa i lúdica.
S’han d’esforçar en pronunciar bé, per tal que l’eina escrigui correctament les paraules.
Milloren l’ortografia, en veure sempre les paraules ben escrites i tenint la possibilitat de corregir les que necessiten d’una segona revisió.
Facilita la correcció del professorat.
Desenvolupen la competència digital.
Permet enllaçar amb un àudio, vídeo o pàgina web, per tal d’enriquir el text.
Per poder fer-ho, heu de seguir les instruccions, següents i indicar-ho als nens i nenes:
Obriu la vostra sessió del DRIVE.
Feu una còpia del document que vulgueu, per tal de poder escriure-hi.
Canvieu l’idioma de l’eina, si és el cas. Ho podreu fer, clicant la pestanyeta que trobareu a sobre del micròfon de l’eina.
També podreu fer que comprovin si han seguit les “Pautes per escriure“, que us oferim en aquest document.
Compartiu el document amb la vostra mestra.
També podeu transformar el document en un PDF i imprimir-lo, per tal que puguin fer l’activitat per escrit, si és el vostre desig, però teniu en compte, que llavors, no podran accedir als documents en línia, com és natural.
Com accedir a l’eina:
Obriu el navegador Google Chrome.
Amb la vostra adreça de correu, accedeiu al teu Drive i trieu un document de la llista.
Des del menú Eines, cliqueu a “Escriptura per veu”.
Canvieu l’idioma, si és el cas, clicant la pestanyeta que trobareu a sobre del micròfon de l’eina.
Cliqueu a sobre del micròfon i permeteu la seva utilització. Quan el micròfon estigui en color taronja, podreu començar a dictar i el text s’anirà escrivint. Quan acabeu, torneu a clicar a sobre del micròfon taronja.
Us oferim aquestes comprensions lectores, amb paraules amb P+vocals amb lletra manuscrita, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, on l’alumnat haurà de llegir la frase i triar la imatge que li correspon. Aquestes lectures, també poden ser d’utilitat per introduir el català als nouvinguts.
Us oferim aquestes comprensions lectores, amb paraules amb P+vocals amb lletra majúscula, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, on l’alumnat haurà de llegir la frase i triar la imatge que li correspon. Aquestes lectures, també poden ser d’utilitat per introduir el català als nouvinguts.
Liveworksheets permet transformar les nostres fitxes imprimibles (doc, pdf, jpg…) en fitxes interactives, amb exercicis autocorrectius.
Els alumnes poden completar les fitxes en línia i enviar les seves respostes a professor/a. Això resulta més motivador per als alumnes, i estalvia temps de correcció al professor, alhora que estalvia paper.
Les fitxes interactives aprofiten els avantatges que ens ofereixen les noves tecnologies aplicades a l’educació: poden incloure sons, vídeos, exercicis d’arrossegar i deixar anar, unir amb fletxes, selecció múltiple… i fins i tot exercicis amb àudio, que els alumnes han de completar usant el micròfon.
Com es fa servir?
Podeu utilitzar Liveworksheets per crear les vostres pròpies fitxes interactives o utilitzar les que han compartit altres professors. Disposen d’una col·lecció de milers de fitxes interactives que abasten molts idiomes i àmbits.
Les fitxes les podem enllaçar o bé incloure directament al nostre bloc o entorn virtual d’aprenentatge (Moodle, Classroom,..,), el que facilita l’ensenyament-aprenentatge virtual.
Com podeu crear les vostres pròpies fitxes interactives?
És molt fàcil. Bàsicament, has de pujar el teu document (doc, pdf, jpg …) que serà convertit en una imatge. Després només hareu de dibuixar quadres de text sobre la pàgina i hi introduir les respostes correctes.
També hi ha alguns comandaments que haureu d’aprendre si voleu fer un altre tipus d’exercicis, com arrossegar i deixar anar, unir amb fletxes, exercicis parlats, etc. Però és molt fàcil.
Davant de la situació tan delicada i complicada que estem vivint aquests dies, des de Recursos web us volem fer la vida en família una mica més fàcil, per això us volem donar accés directe a la biblioteca de les nostres activitats, per tal que pugueu arribar més fàcilment als nostres jocs interactius.
Les activitats estan pensades majoritàriament per a l’Educació Infantil i el Cicle Inicial, encara que podreu trobar alguna per al Cicle Mitjà.
I, com ho hem de fer per accedir-hi?
Les activitats estan pensades per accedir des d’un ordinador, per fer-les servir amb una tauleta podeu llegir aquest article.
IMPORTANT: Per poder fer servir les activitats, haureu d’utilitzar els navegadors Firefox o Explorer.
Amb Firefox: Cliqueu a sobre de la paraula VISUALITZACIÓ i després a sobre de la imatge on diu “Executa Adobe Flash” i, a continuació, el botó “Permet”
Amb Explorer: Cliqueu a sobre de la paraula VISUALITZACIÓ i després a sobre de la imatge on diu “Selecciona l’Adobe Flash” i, a continuació, el botó “Permet una vegada”
SI VOLEU fer alguna pregunta, comentari o suggeriment, només ho heu de fer a sota d’aquest article i intentarem respondre, el més aviat possible.
Esperem que els vostres fills i filles es diverteixin a l’hora que aprenen. 😛
Us oferim aquesta activitat amb petites comprensions lectores, amb paraules amb PLTM+vocals, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, on l’alumnat haurà de llegir la frase i triar la imatge que li correspon. Aquestes lectures, també poden ser d’utilitat per introduir el català als nouvinguts.
Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:
Us oferim aquesta activitat amb petites comprensions lectores, amb paraules amb PLT+vocals, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, on l’alumnat haurà de llegir la frase i triar la imatge que li correspon. Aquestes lectures, també poden ser d’utilitat per introduir el català als nouvinguts.
Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:
Us oferim aquesta activitat amb petites comprensions lectores, amb paraules amb PLM+vocals, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, on l’alumnat haurà de llegir la frase i triar la imatge que li correspon. Aquestes lectures, també poden ser d’utilitat per introduir el català als nouvinguts.
Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:
Us oferim aquesta activitat amb petites comprensions lectores, amb paraules amb PM+vocals, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, on l’alumnat haurà de llegir la frase i triar la imatge que li correspon. Aquestes lectures, també poden ser d’utilitat per introduir el català als nouvinguts.
Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:
Us oferim aquesta activitat amb petites comprensions lectores, amb paraules amb PL+vocals, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, on l’alumnat haurà de llegir la frase i triar la imatge que li correspon. Aquestes lectures, també poden ser d’utilitat per introduir el català als nouvinguts.
Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:
Us oferim aquesta activitat amb petites comprensions lectores, amb paraules amb P+vocals, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, on l’alumnat haurà de llegir la frase i triar la imatge que li correspon. Aquestes lectures, també poden ser d’utilitat per introduir el català als nouvinguts.
Actualització a Genially:
Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:
Us oferim, a continuació, una activitat adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil, amb la que els alumnes hauran de llegir una petita frase i triar SÍ o NO, en funció de la imatge que se li presenti.
Amb el joc els nens i nenes posaran a proba la seva discriminació fonològica i la comprensió.
Actualització a Genially:
Captura de pantalla del joc:
Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:
Us oferim aquesta activitat, adreçada a l’alumnat del Cicle Inicial, hauran de completar una taula, tot responent a una sèrie de pistes numèriques. És un joc on es treballa la comprensió lectora.
Els nens i nenes hauran de llegir atentament les pistes, desplaçant la barra de la dreta i clicar a sobre de la casella corresponent, fins trobar el color necessari.
Us oferim la segona activitat de la sèrie “M’endevines” adreçada a l’alumnat d’Educació infantil i del Cicle Inicial de Primària, amb la que podran practicar la comprensió lectora i ampliar el vocabulari de diferents temes. Podran triar entre lletra majúscula o d’impremta.
Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:
Us oferim aquestes petites comprensions lectores amb paraules amb PM+vocals, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, on l’alumnat haurà de llegir la frase i triar la imatge que li correspon. Aquestes lectures també poden ser d’utilitat per introduir el català als nouvinguts.
Us oferim, a continuació, la primera activitat de la sèrie “Ordena la frase a poc a poc” adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil, amb la que els nens i nenes hauran d’ordenar i llegir una frase per tal de marcar la imatge correcta. Les frases estan agrupades en tres nivells de dificultat. Ena aquesta ocasió, es treballen les vocals i les lletres: “P”, “M”, “L”, “T”, “S”.
És una activitat ideal per treballar amb la pissarra digital, amb tot el grup-classe i és especialment interessant per introduir la lectoescriptura a l’alumant amb TEA.
Actualització a Genially
Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:
Us oferim aquestes petites comprensions lectores amb paraules amb PL+vocals, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, on l’alumnat haurà de llegir la frase i triar la imatge que li correspon. Aquestes lectures també poden ser d’utilitat per introduir el català als nouvinguts.
Us oferim aquestes petites comprensions lectores amb paraules amb P+vocals, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, on l’alumnat haurà de llegir la frase i triar la imatge que li correspon. Aquestes lectures també poden ser d’utilitat per introduir el català als nouvinguts.
Podeu descarregar el material des del menú MATERIALS d’aquest mateix blog, apartat LECTURES: