Comptem desenes

Us oferim aquesta activitat, adreçada a l’alumnat del Cicle Inicial, amb la que els nostres alumnes podran conèixer els números del 0 al 99, a partir de la formació de les seves desenes i unitats corresponents, amb cubs.

El joc consta dels següents apartats:

  • Aprèn: Mostra els números amb les seves desenes i unitats,
  • Forma: A partir del número, l’alumnat, haurà de formar les seves desena i unitats.
  • Forma: Donat un número, haurà de posar les desenes i unitats corresponents, amb els cubs.
  • Escriu: A partir de la imatge de la desena, l’alumnat haurà d’escriure la quantitat corresponent.

Captura de pantalla del joc:

Per jugar a pantalla completa, clica aquí.

Calendari 2020 amb desenes

Us oferim aquests dos models de calendaris de 2020 amb mida A4, ampliables a A3 amb la impressora, on es podran treballar les desenes aplicades als números del mes. Al primer model, alumnes també podran repassar el número del dia per la línia de punts, al segon model, els alumnes hauran d’escriure el número comprovant la desena corresponent.
Aquests calendaris, també incorporen els colors dels dies de la setmana que hem explicat als articles:

Enllaços per descarregar els calendaris:

La guardiola

Us oferim aquesta activitat, adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, amb la que els nens i nenes podran iniciar-se en el coneixement de les monedes d’un i dos euros. Les quantitats arriben fins el 10.

El joc també és adient per a alumnes amb necessitats educatives especials. Es podran familiaritzar amb les monedes més bàsiques i amb quantitats petites, que els ajudaran a realitzar activitats de compra-venda, més endavant.

Hi podreu trobar dos tipus d’activitat:

  1. Comparar la quantitat de monedes de dos guardioles amb la del model.
  2. Posar a la guardiola la quantitat de diners que s’hi indica.

Captura de pantalla del joc:

Per jugar a pantalla completa, clica aquí.

Aprenem a mesurar amb el regle

Activitat adreçada a Educació Infantil, amb la que els nens i nenes podran adquirir destresa en l’ús del regle i familiaritzar-se amb el concepte de centímetre. Les mesures proposades, faran que els infants hagin de col•locar el regle en diferents posicions. Les quantitats arriben fins el 10.

Actualització a Genially:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:

Compta desenes

Us oferim aquesta activitat, adreçada a l’alumnat del Cicle Inicial, amb la que els nostres alumnes podran conèixer els números del 0 al 99, a partir de la formació de les seves desenes i unitats corresponents, amb escuradents.

El joc consta dels següents apartats:

  • Aprèn: Mostra els números amb les seves desenes i unitats,
  • Forma: A partir del número, l’alumnat, haurà de formar les seves desena i unitats.
  • Forma: Donat un número, haurà de posar les desenes i unitats corresponents, amb els escuradents.
  • Escriu: A partir de la imatge de la desena, l’alumnat haurà d’escriure la quantitat corresponent.

Captura de pantalla del joc:

Per jugar a pantalla completa, clica aquí.

Els dies de la setmana i el Pol

Us oferim la primera activitat de la sèrie “Aprèn amb el Pol” per aprendre els dies de la setmana, amb la que els alumnes d’Educació Infantil podran memoritzar-los més fàcilment. També està indicada per a l’alumnat amb NEE.

Aquest recurs segueix les pautes de colors que us comentàvem en un article anterior, per tal de facilitar l’aprenentatge i la memorització.

El joc té diferents aparts, amb 4 nivells de dificultats cadascun:

  • Aprèn: Es repassen els dies de la setmana ordenadament, amb so i sense so.
  • Tria: El nens i nenes han de triar el dia de la setmana que se li indica.
  • Ordena: L’alumant haurà d’ordenar els dies de la setmana.
  • Contesta: Hauran de contestar a unes preguntes sobre els dies de la setmana.

Actualització a Genially:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:

Recurs per ajudar a recordar els dies de la setmana

Un dels hàbits que inicien la jornada a Educació Infantil és el de recordar els dies de la setmana i el de centrar els alumnes en les tasques que es es realitzaran en el dia concret.

Gràcies a aquest ritual, els nens i nenes van memoritzant-los i els ajuda a situar-se en el temps, però no sempre és així i hi ha alumnes que tenen més dificultat en recordar-los. És per això, que aquest recurs que us oferim avui, pot ajudar-vos en aquesta tasca.

Aquest truc és també pot ajudar a l’alumnat amb NEE i ha demostrat ser molt eficaç en alumnes amb TEA.

El nen o nena portarà cada dia un braçalet de silicona de diferent color. Hem triat aquest material, perquè li permet portar-lo fins i tot a la piscina i és més higiènic, però també servirien les gomes del cabell, per exemple, sempre i quan no li molestin. D’aquesta manera, sempre quan necessiti saber quin dia és només haurà de donar una ullada al canell!

Si a més a més, els cartells que posem a la classe també tenen el mateix color el recurs serà molt més efectiu i ràpidament relacionaran el color amb el dia corresponent.

A continuació, us deixem una mostra dels cartells:

Sumem €uros

Us oferim aquesta activitat, adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil, amb la que els nostres alumnes podran practicar la suma de monedes de euro i/o monedes de dos euros, amb quantitats fins el 10. L’aplicació també es adient per als alumnes amb NEE.

Els nens i nenes hauran de comptar els euros de cadascun dels dos moneders i sumar les quantitats.

El joc té tres nivells de dificultat:

  • Suma amb monedes de 1 euro.
  • Suma amb monedes de 2 euros.
  • Suma amb monedes de 1 i 2 euros.

Captura de pantalla del joc:

Per jugar a pantalla completa, clica aquí.

Fins el 20

Us oferim aquesta activitat, adreçada a l’alumnat del Cicle Inicial, amb la que els nostres alumnes podran conèixer els números del 10 al 20, a partir de la formació de les seves desenes i unitats corresponents.

El joc consta dels següents apartats:

  • Aprèn: Mostra els números amb les seves desenes i unitats,
  • Forma: A partir del número, l’alumnat, haurà de formar les seves desena i unitats.
  • Tria: Haurà d’elegir el número que es correspon amb la desena, entre tres donats.
  • Escriu: A partir de la imatge de la desena, l’alumnat haurà d’escriure la quantitat corresponent,

Captura de pantalla del joc:

Per jugar a pantalla completa, clica aquí.

Ofertes 1

Us oferim aquesta activitat, adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil, amb la que els nens i nenes podran realitzar diferents compres de productes d’alimentació d’un catàleg, alhora que s’inicien en el coneixement de les monedes d’un i dos euros. Les quantitats arriben fins el 10.

El joc també és adient per a alumnes amb necessitats educatives especials. Es podran familiaritzar en les activitats de compra-venda amb les monedes més bàsiques i amb quantitats petites.

L’activitat té tres nivells de dificultat:

  1. Compra amb monedes d’1 euro. L’alumne haurà d’acostar les monedes que necessiti per comprar la quantitat de producte que s’indica a la cistella.

  2. Comptem monedes de 2 euros. L’alumne haurà d’acostar les monedes que necessiti per comprar la quantitat de producte que s’indica a la cistella.L’alumne comprovarà que, en alguns casos, haurà de posar més diners dels necessaris d’acord amb les monedes de que en disposa

  3. Comptem monedes d’euros i dos euros barrejades. L’alumne haurà d’acostar les monedes que necessiti per comprar la quantitat de producte que s’indica a la cistella, però sense passar-se en la quantitat.

Captura de pantalla del joc:

Per jugar a pantalla completa, clica aquí.

Compta €uros

Us oferim aquesta activitat, adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil, amb la que els nens i nenes podran iniciar-se en el coneixement de les monedes d’un i dos euros. Les quantitats arriben fins el 10.

El joc també és adient per a alumnes amb necessitats educatives especials. Es podran familiaritzar amb les monedes més bàsiques i amb quantitats petites, que els ajudaran a realitzar activitats de compra-venda, més endavant.

L’activitat té tres nivells de dificultat:

  1. Comptem monedes d’1 euro.
  2. Comptem monedes de 2 euros.
  3. Comptem monedes d’euros i dos euros barrejades.

Captura de pantalla del joc:

Per jugar a pantalla completa, clica aquí.

Petites frases. Lectura (1) a Google Play

Fa temps vàrem publicar l’activitat Petites frases lectura (1).

Aquest joc, està adreçat als alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial, amb la que els nens i les nenes es podran iniciar el la comprensió de petites frases, amb les vocals i primeres consonants P-M-L-T-N-S-D.

Els nens i les nenes podran triar entre dos nivells de dificultat, amb lletra majúscula o manuscrita.

Avui, hem publicat l’activitat a GOOGLE PLAY, per tal que la pugueu descarregar i instal·lar al vostre dispositiu mòbil Android (tauleta o telèfon).

ATENCIÓ: En el moment d’instal·lar per primera vegada l’aplicació des de Google Play, al vostre dispositiu, us demanarà que també hi instal·leu l’aplicació Adobe AIR, si encara no la teniu instal·lada. Això només passarà un cop.

Cliqueu a sobre de la imatge, per tal d’accedir a l’aplicació:

Des d’aquí, podeu comprovar el que podeu treballar:

Llegim a poc a poc (2)

Us oferim, a continuació, la segona activitat de la sèrie “Llegim a poc a poc” adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil, la lectura graduada facilitarà la comprensió de les frases. Ena aquesta ocasió, es treballen les vocals i les lletres: “P”, “M”, “L”, “T”, “S”.

És una activitat ideal per treballar amb la pissarra digital, amb tot el grup-classe.

Els nens i nenes podran triar entre tres nivell de dificultat.

Actualització a Genially:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:

Nou procediment d’alta de correu @xtec

A partir del 24/04/2019 el procediment d’alta de correu @xtec ja es pot fer de forma telemàtica.

Deixa d’estar operatiu el formulari antic que s’havia d’enviar per fax, correu postal o a altes@xtec.cat i que incorporava la signatura de validació per part de la direcció del centre.

Des del dia 24/04/2019 per a tramitar l’alta cal enviar el següent formulari online.

En aquesta tramitació se us demanarà una adreça de correu alternativa per a la gestió de l’alta i la generació/recuperació de la contrasenya. Aquesta adreça cal que sigui única i d’ús personal vostre, ja que el sistema no permet utilitzar la mateixa adreça per més d’un usuari.

– Caldrà que confirmeu l’adreça de correu alternatiu. Un cop confirmada, rebreu un missatge informant-vos que la vostra alta XTEC es troba pendent de validació per la direcció del centre.

– Cal que en aquest moment la persona amb funcions directives autoritzada us validi la petició des del nou aplicatiu de Gestió d’Usuaris XTEC (GUX). Rebreu un nou missatge a la vostra adreça de correu alternatiu tan bon punt s’hagi validat la petició.

En el missatge d’alta se us facilitarà un enllaç d’un sol ús on us podreu crear la contrasenya del vostre compte. Un cop creada, ja podreu fer servir el vostre usuari.

Si en les darreres setmanes heu fet ús d’aquest protocol antic i encara no heu rebut al centre la carta amb les credencials corresponents, us recomanem que torneu a fer la sol·licitud amb el nou protocol telemàtic.

Clica a sobre de la imatge, per accedir a la informació:

Llegim a poc a poc (1)

Us oferim, a continuació, la primera activitat de la sèrie “Llegim a poc a poc” adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil, la lectura graduada facilitarà la comprensió de les frases. Ena aquesta ocasió, es treballen les vocals i les lletres: “P”, “M”, “L”, “T”, “S”.

És una activitat ideal per treballar amb la pissarra digital, amb tot el grup-classe.

Els nens i nenes podran triar entre tres nivell de dificultat.

Actualització a Genially:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:

Earth

Earth, el vídeo musical que pretén llençar un missatge contra l’extinció un missatge dels éssers ha estat creat pel raper nord-americà Lil Dicky, és un curt d’animació realitzat amb la col·laboració de la Fundació Leonardo Di Caprio.

També hi intervenen alguns dels artistes més famosos del món com Justin Bieber, Ariana Gran, Miley Cyrus, Halsey, Shawn Mendes, Snoop Dogg, Wiz Khalifa, Adam Levine, Sia, Meghan Trainor, Rita Ora, Ed Sheeran, Backstreet Boys o Katy Perry.

Discrimina PMLT a Google Play

Fa temps vàrem publicar la quarta activitat de la sèrie “Les primeres consonants. Discrimina” adreçada als primers cursos d’Educació infantil. En aquesta ocasió, es treballen les paraules que tenen vocals + “P”, “M”. “L”, “T”.

És una activitat ideal per treballar amb la pissarra digital, amb tot el grup-classe.

Els nens i nenes hauran de llegir i triar la paraula que es correspon amb la imatge.

Avui, hem publicat l’activitat a GOOGLE PLAY, per tal que la pugueu descarregar i instal·lar al vostre dispositiu mòbil Android (tauleta o telèfon).

ATENCIÓ: En el moment d’instal·lar per primera vegada l’aplicació des de Google Play, al vostre dispositiu, us demanarà que també hi instal·leu l’aplicació Adobe AIR, si encara no la teniu instal·lada. Això només passarà un cop.

Cliqueu a sobre de la imatge, per tal d’accedir a l’aplicació:

Des d’aquí, podeu comprovar el que podeu treballar:

Discrimina PL a Google Play

Fa temps vàrem publicar la tercera activitat de la sèrie “Les primeres consonants. Discrimina” adreçada als primers cursos d’Educació infantil. En aquesta ocasió, es treballen les paraules que tenen vocals + “P”, “L”.

És una activitat ideal per treballar amb la pissarra digital, amb tot el grup-classe.

Els nens i nenes hauran de llegir i triar la paraula que es correspon amb la imatge.

Avui, hem publicat l’activitat a GOOGLE PLAY, per tal que la pugueu descarregar i instal·lar al vostre dispositiu mòbil Android (tauleta o telèfon).

ATENCIÓ: En el moment d’instal·lar per primera vegada l’aplicació des de Google Play, al vostre dispositiu, us demanarà que també hi instal·leu l’aplicació Adobe AIR, si encara no la teniu instal·lada. Això només passarà un cop.

Cliqueu a sobre de la imatge, per tal d’accedir a l’aplicació:

Des d’aquí, podeu comprovar el que podeu treballar:

Discrimina PM a Google Play

Fa temps vàrem publicar la segona activitat de la sèrie “Les primeres consonants. Discrimina” adreçada als primers cursos d’Educació infantil. En aquesta ocasió, es treballen les paraules que tenen vocals + “P”, “M”.

És una activitat ideal per treballar amb la pissarra digital, amb tot el grup-classe.

Els nens i nenes hauran de llegir i triar la paraula que es correspon amb la imatge.

Avui, hem publicat l’activitat a GOOGLE PLAY, per tal que la pugueu descarregar i instal·lar al vostre dispositiu mòbil Android (tauleta o telèfon).

ATENCIÓ: En el moment d’instal·lar per primera vegada l’aplicació des de Google Play, al vostre dispositiu, us demanarà que també hi instal·leu l’aplicació Adobe AIR, si encara no la teniu instal·lada. Això només passarà un cop.

Cliqueu a sobre de la imatge, per tal d’accedir a l’aplicació:

Des d’aquí, podeu comprovar el que podeu treballar:

Discrimina P a Google Play

Fa temps vàrem publicar la primera activitat de la sèrie “Les primeres consonants. Discrimina” adreçada als primers cursos d’Educació infantil. En aquesta ocasió, es treballen les paraules que tenen vocals + “P”.

És una activitat ideal per treballar amb la pissarra digital, amb tot el grup-classe.

Els nens i nenes hauran de llegir i triar la paraula que es correspon amb la imatge.

Avui, hem publicat l’activitat a GOOGLE PLAY, per tal que la pugueu descarregar i instal·lar al vostre dispositiu mòbil Android (tauleta o telèfon).

ATENCIÓ: En el moment d’instal·lar per primera vegada l’aplicació des de Google Play, al vostre dispositiu, us demanarà que també hi instal·leu l’aplicació Adobe AIR, si encara no la teniu instal·lada. Això només passarà un cop.

Cliqueu a sobre de la imatge, per tal d’accedir a l’aplicació:

Des d’aquí, podeu comprovar el que podeu treballar:

Fulls lectura petites frases (1)

Com a complement del joc Petites frases (1), us oferim aquest material, llest per imprimir. D’aquesta manera, els nostres alumnes d’educació infantil i cicle inicial, podran iniciar-se en la comprensió de la petita frase.

Els nens i nenes poden utilitzar el quadrat que hi ha a costat de cada frase, per fer el dibuix del que ha entès o bé utilitzar les imatges que hi ha al final del document.

Clica a sobre de la imatge, per tal d’accedir al recurs:

Dibuixem amb formes 1

Us oferim aquest document on es mostren uns dibuixos fets amb CERCLES. Està adreçat als alumnes d’Educació Infantil i aquells nens i nenes que tenen dificultat per reconèixer i/o representar la realitat mitjançant el dibuix. La simplicitat de les imatges fa d’aquest material un bon recurs per utilitzar-los amb nens alumnes TEA.

Primer, els infants hauran de reconèixer l’objecte de que es tracta i les figures geomètriques que el formen. A continuació, hauran de repassar les línies i, com a última proposta, intentar reproduir el model a l’espai en blanc del costat.

Podeu descarregar el document clicant a sobre de la imatge:

Celebrem 150 anys de la Taula Periòdica

El mes de març de l’any 1869, Dmitri Mendeléiev va crear la primera versió de la Taula Periòdica, amb només 63 elements i l’ONU ha declarat oficialment 2019 com l’Any Internacional de la taula Periòdica.

La versió actual inclou 118 elements químics: 92 són presents a la natura i els altres 26 han estat creats per l’home. S’ordenen de forma horitzontal, pel seu “nombre atòmic”, és a dir, el nombre de protons que hi contenen. Cada columna inclou elements amb propietats comunes i els elements que estan situats a la part esquerra de la taula tenen tendència a cedir electrons i els de la part dreta a captar-los.

Al web Imntology podreu escriure qualsevol rètol amb les lletres dels elements de la Taula Periòdica.

Cliqueu a sobre de la imatge, per tal d’accedir al recurs:

Petites frases. Lectura (1)

Us oferim, a continuació, la primera activitat de la sèrie “Petites frases. Lectura” adreçada als alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial, amb la que els nens i les nenes es podran iniciar el la comprensió de petites frases, amb les vocals i primeres consonants P-M-L-T-N-S-D.

És una activitat ideal per treballar amb la pissarra digital, amb tot el grup-classe.

Els nens i les nenes podran triar entre dos nivells de dificultat, amb lletra majúscula o manuscrita.

Actualització a Genially:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:

Crida ben fort, Estela!

Lluís Homar ens llegeix el conte Crida ben fort, Estela! de Bel Olid per ajudar els infants que pateixen abusos sexuals.

Fragment del espectacle “Parlant prevenim l’abús” dirigit prr Lídia Pujol, con el fin de recaptar fons para la Fundació Vicki Bernadet. Aquesta fundació ofereix ajuda a las persones que han estst víctimes d’abusos sexuals en la infància.

Reprenem l’activitat amb XTECBLOCS

A l’article anterior, plantejàvem el problemes que hem tingut amb la visibilitat de les nostres aplicacions a XTECBLOCS.

Sembla que aquest problema està parcialment corregit i per això hem decidit continuant publicant les nostres activitats en aquest entorn, però mantenint l’activitat iniciada a l’entorn BLOGGER. D’aquesta manera, sempre hi podreu tenir accés.

Al marge dret, hem posat un enllaç al nostre blog de Recursos web a Blogger, perquè sempre el tingueu a mà, si en un moment determinat no podeu visualitzar correctament els nostres continguts.

Esperem que d’aquesta manera, gaudiu millor dels nostres recursos.

M’endevines (1) a Google Play

Fa temps vàrem publicar l’activitat M’endevines (1).

Aquests joc, està adreçat a l’alumnat d’Educació Infantil i del Cicle Inicial de Primària, amb el que podran practicar la comprensió lectora i ampliar el vocabulari de diferents temes. Podran triar entre lletra majúscula o d’impremta.

Avui, hem publicat l’activitat a GOOGLE PLAY, per tal que la pugueu descarregar i instal·lar al vostre dispositiu mòbil Android (tauleta o telèfon).

ATENCIÓ: En el moment d’instal·lar per primera vegada l’aplicació des de Google Play, al vostre dispositiu, us demanarà que també hi instal·leu l’aplicació Adobe AIR, si encara no la teniu instal·lada. Això només passarà un cop.

Cliqueu a sobre de la imatge, per tal d’accedir a l’aplicació:

Des d’aquí, podeu comprovar el que podeu treballar:

Vocals + P, M, L, T

Us oferim, a continuació, la quarta activitat de la sèrie “Les primeres consonants” adreçada als primers cursos d’Educació infantil i Cicle Inicial. En aquesta ocasió, es treballen les paraules que tenen vocals + “P”, i “M”.

Els nens i nenes podran triar el tipus de lletra (impremta o manuscrita) i hauran d’escriure la paraula que indica el dibuix. En acabar, hauran de clicar a sobre el botó “Comprovar” i, si la paraula no està escrita correctament, el programa marcarà en vermell les lletres equivocades.

Aquí teniu les activitats de la sèrie publicades:

Actualització a Genially:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:

RECURSOS WEB canvia d’adreça

Des del 23 de gener de 2008, hem recollit i ofert recursos des del portal XTECBLOCS, amb un total de 1.025 articles publicats.

Últimament, tenim problemes de visualització d’algunes imatges i activitats i aquest fet ens ha portat a prendre la decisió de canviar l’adreça dels nostres articles, cosa que lamentem profundament. Poc a poc, anirem incorporant al nou espai els recursos de producció pròpia, ja publicats a XTECBLOCS.

Recursos web a XTECBLOCS quedarà obert, per tal que podeu consultar aquells recursos, publicats fins ara, que no són de producció pròpia.

Moltes gràcies, pel vostre seguiment, aportacions i comentaris. Esperem que el nou blog també esdevingui un espai d’intercanvi i aprenentage.

Clica aquí per accedir a la nova adreça.

Vocals + P, M

Us oferim, a continuació, la quarta activitat de la sèrie “Les primeres consonants” adreçada als primers cursos d’Educació infantil i Cicle Inicial. En aquesta ocasió, es treballen les paraules que tenen vocals + “P”, “M”..

Els nens i nenes podran triar el tipus de lletra (impremta o manuscrita) i hauran d’escriure la paraula que indica el dibuix. En acabar, hauran de clicar a sobre el botó “Comprovar” i, si la paraula no està escrita correctament, el programa marcarà en vermell les lletres equivocades.

Aquí teniu les activitats de la sèrie publicades:

Actualització a Genially:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:

Discrimina PMLT

Us oferim, a continuació, la tercera activitat de la sèrie “Les primeres consonants. Discrimina ” adreçada als primers cursos d’Educació infantil. En aquesta ocasió, es treballen les paraules que tenen vocals + “P”, ·M”,”L”, “T”.

És una activitat ideal per treballar amb la pissarra digital, amb tot el grup-classe.

Els nens i nenes hauran de llegir i triar la paraula que es correspons amb la imatge.

Altres activitats de la sèrie:

Actualització a Genially:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:

Fulls d’activitats Triapictofrase (1)

Com a complement del joc Triapictofrase (1), us oferim aquests fulls d’activitats, llestos per imprimir. Els nens i nenes hauran de col·locar el número de la imatge al costat de la frase corresponent.

D’aquesta manera, els nostres alumnes d’educació infantil, aquells que tenen dificultat per assolir la lectoescriptura, els alumnes amb TEA… podran iniciar-se en la comprensió de la petita frase d’una manera més senzilla.

Les imatges estan extretes del portal de recursos ARASAAC.

Clica a sobre de la imatge, per tal d’accedir al recurs:

Fulls lectura Triapictofrase (1)

Com a complement del joc Triapictofrase (1), us oferim aquest document, llest per imprimir. D’aquesta manera, els nostres alumnes d’educació infantil, aquells que tenen dificultat per assolir la lectoescriptura, els alumnes amb TEA… podran iniciar-se en la comprensió de la petita frase d’una manera més senzilla.

Clica a sobre de la imatge, per tal d’accedir al recurs:

Guia de protecció de dades de la Generalitat

L’Autoritat Catalana de Protecció de Dades ha publicat les Pautes de protecció de dades per als centres educatius, que ha elaborat amb l’objectiu de donar el suport necessari a les escoles d’arreu de Catalunya, perquè puguin garantir els drets dels menors de forma eficaç i complir amb el conjunt de les noves obligacions regulades en el Reglament general de protecció de dades.

Triapictofrase (1)

Us oferim la primera activitat de la sèries“Tria la pictofrase” adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil, amb la que podran practicar la comprensió lectora de la frase des d’edats molt primerenques.

Aquest joc també està adreçat a l’alumnat que presenta dificultats en la comprensió lectora de la frase i alumnat amb TEA. Els pictogrames els ajuden en aquesta tasca.

Actualització a Genially:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge: