Fulls Saps llegir? 2. Majúscules

Us oferim aquestes pàgines de lectura comprensiva de frases amb lletra majúscula. Els nens i nenes d’Educació Infantil hauran de marcar les caselles dels tres objectes que representen les paraules de cada frase.

Aquestes activitats han estat creades a partir del joc interactiu SAPS LLEGIR 2, que fa temps vàrem publicar en aquest mateix bloc.

Vull aprendre recomana Saps llegir? (1)

Des de l’Episodi 15 del podcast educatiu Vull Aprendre han volgut fer d’altaveu i compartir el nostre blog i l’app per a mòbil Saps llegir? (1), en el marc de les apps recomanades de llengua i literatura.

Ens ha fet molta il·lusió i, des d’aquí volem agrair la menció i el treball de difusió d’apps educatives que fan al seu espai.

Moltíssimes gràcies 😛

Clicant a sobre de la imatge, podeu accedir-hi!!

Només comentar que l’app Saps llegir? (2) fa temps que la tenim publicada i podeu gaudir-la en versió app i ordinador.

Hojas ¿Sabes leer? 1. Manuscrita

Os ofrecemos estas págines de lectura comprensiva de frases con letra manuscrita. Los niños y niñas de Educación Infantil y Cicle Inicial tendrán que marcar las casillas de los tres objectos que representan las palabras de cada frase.

Estas activitades han sido creadas a partir del juego interactivo SABES LEER 1, que hace tiempo publicamos en este mismo blog.

Hojas ¿Sabes leer? 1. Mayúscules

Os ofrecemos estas págines de lectura comprensiva de frases con letra mayúscula. Los niños y niñas de Educación Infantil tendrán que marcar las casillas de los tres objectos que representan las palabras de cada frase.

Estas activitades han sido creadas a partir del juego interactivo SABES LEER 1, que hace tiempo publicamos en este mismo blog.

Fulls Saps llegir? 1. Lligada

Us oferim aquestes pàgines de lectura comprensiva de frases amb lletra majúscula. Els nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial hauran de marcar les caselles dels tres objectes que representen les paraules de cada frase.

Aquestes activitats han estat creades a partir del joc interactiu SAPS LLEGIR 1, que fa temps vàrem publicar en aquest mateix bloc.

Fulls Saps llegir? 1. Majúscula

Us oferim aquestes pàgines de lectura comprensiva de frases amb lletra majúscula. Els nens i nenes d’Educació Infantil hauran de marcar les caselles dels tres objectes que representen les paraules de cada frase.

Aquestes activitats han estat creades a partir del joc interactiu SAPS LLEGIR 1, que fa temps vàrem publicar en aquest mateix bloc.

Taller d’escriptura creativa amb veu

Us oferim més de 100 propostes amb les que els vostres alumnes podran expressar-se per escrit d’una manera creativa i lúdica, utilitzant l’eina d’Escriptura per veu de Google Docs.

Trobareu diferents temàtiques, que podreu fer servir amb l’alumnat de diferents cicles.

Cliqueu a sobre de la imatge, per tal d’accedir al recurs. Accediu als documents que trobareu a la carpeta PROPOSTES:

Avantatges:

  • Coneixen una nova eina.
  • Practiquen l’expressió escrita de forma creativa i lúdica.
  • S’han d’esforçar en pronunciar bé, per tal que l’eina escrigui correctament les paraules.
  • Milloren l’ortografia, en veure sempre les paraules ben escrites i tenint la possibilitat de corregir les que necessiten d’una segona revisió.
  • Facilita la correcció del professorat.
  • Desenvolupen la competència digital.
  • Permet enllaçar amb un àudio, vídeo o pàgina web, per tal d’enriquir el text.

Per poder fer-ho, heu de seguir les instruccions, següents i indicar-ho als nens i nenes:

  • Obriu la vostra sessió del DRIVE.
  • Feu una còpia del document que vulgueu, per tal de poder escriure-hi.
  • Canvieu l’idioma de l’eina, si és el cas. Ho podreu fer, clicant la pestanyeta que trobareu a sobre del micròfon de l’eina.
  • També podreu fer que comprovin si han seguit les “Pautes per escriure“, que us oferim en aquest document.
  • Compartiu el document amb la vostra mestra.

També podeu transformar el document en un PDF i imprimir-lo, per tal que puguin fer l’activitat per escrit, si és el vostre desig, però teniu en compte, que llavors, no podran accedir als documents en línia, com és natural.

Com accedir a l’eina:

  1. Obriu el navegador Google Chrome.
  2. Amb la vostra adreça de correu, accedeiu al teu Drive i trieu un document de la llista.
  3. Des del menú Eines, cliqueu a “Escriptura per veu”.
  4. Canvieu l’idioma, si és el cas, clicant la pestanyeta que trobareu a sobre del micròfon de l’eina.
  5. Cliqueu a sobre del micròfon i permeteu la seva utilització. Quan el micròfon estigui en color taronja, podreu començar a dictar i el text s’anirà escrivint. Quan acabeu, torneu a clicar a sobre del micròfon taronja.

Comprensions lectores P + vocals. Lligada

Us oferim aquestes comprensions lectores, amb paraules amb P+vocals amb lletra manuscrita, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, on l’alumnat haurà de llegir la frase i triar la imatge que li correspon. Aquestes lectures, també poden ser d’utilitat per introduir el català als nouvinguts.

Comprensió lectora 1
Comprensió lectora 2
Comprensió Lectora 3

Us mostrem un exemple, on podreu comprovar com es pot treballar directament des de la pantalla:


Comprensions lectores P + vocals. Majúscules

Us oferim aquestes comprensions lectores, amb paraules amb P+vocals amb lletra majúscula, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, on l’alumnat haurà de llegir la frase i triar la imatge que li correspon. Aquestes lectures, també poden ser d’utilitat per introduir el català als nouvinguts.

Comprensió lectora 1
Comprensió lectora 2
Comprensió Lectora 3

Us mostrem un exemple, on podreu comprovar com es pot treballar directament des de la pantalla:


Crea els teus materials amb Liveworksheets

Liveworksheets permet transformar les nostres fitxes imprimibles (doc, pdf, jpg…) en fitxes interactives, amb exercicis autocorrectius.

Els alumnes poden completar les fitxes en línia i enviar les seves respostes a professor/a. Això resulta més motivador per als alumnes, i estalvia temps de correcció al professor, alhora que estalvia paper.

Les fitxes interactives aprofiten els avantatges que ens ofereixen les noves tecnologies aplicades a l’educació: poden incloure sons, vídeos, exercicis d’arrossegar i deixar anar, unir amb fletxes, selecció múltiple… i fins i tot exercicis amb àudio, que els alumnes han de completar usant el micròfon.

Com es fa servir?

Podeu utilitzar Liveworksheets per crear les vostres pròpies fitxes interactives o utilitzar les que han compartit altres professors. Disposen d’una col·lecció de milers de fitxes interactives que abasten molts idiomes i àmbits.

Les fitxes les podem enllaçar o bé incloure directament al nostre bloc o entorn virtual d’aprenentatge (Moodle, Classroom,..,), el que facilita l’ensenyament-aprenentatge virtual.


Com podeu crear les vostres pròpies fitxes interactives?

És molt fàcil. Bàsicament, has de pujar el teu document (doc, pdf, jpg …) que serà convertit en una imatge. Després només hareu de dibuixar quadres de text sobre la pàgina i hi introduir les respostes correctes.

També hi ha alguns comandaments que haureu d’aprendre si voleu fer un altre tipus d’exercicis, com arrossegar i deixar anar, unir amb fletxes, exercicis parlats, etc. Però és molt fàcil.

Simplement feu una ullada al vídeo-tutorial.

Recursos web fa PORTES OBERTES!!

Benvolgudes famílies,

Davant de la situació tan delicada i complicada que estem vivint aquests dies, des de Recursos web us volem fer la vida en família una mica més fàcil, per això us volem donar accés directe a la biblioteca de les nostres activitats, per tal que pugueu arribar més fàcilment als nostres jocs interactius.

Les activitats estan pensades majoritàriament per a l’Educació Infantil i el Cicle Inicial, encara que podreu trobar alguna per al Cicle Mitjà.

I, com ho hem de fer per accedir-hi?

Les activitats estan pensades per accedir des d’un ordinador, per fer-les servir amb una tauleta podeu llegir aquest article.

IMPORTANT: Per poder fer servir les activitats, haureu d’utilitzar els navegadors Firefox o Explorer.

Amb Firefox: Cliqueu a sobre de la paraula VISUALITZACIÓ i després a sobre de la imatge on diu “Executa Adobe Flash” i, a continuació, el botó “Permet

Amb Explorer: Cliqueu a sobre de la paraula VISUALITZACIÓ i després a sobre de la imatge on diu “Selecciona l’Adobe Flash” i, a continuació, el botó “Permet una vegada

SI VOLEU fer alguna pregunta, comentari o suggeriment, només ho heu de fer a sota d’aquest article i intentarem respondre, el més aviat possible.

Esperem que els vostres fills i filles es diverteixin a l’hora que aprenen. 😛

Comprensió lectora. Frases PLTM.

Us oferim aquesta activitat amb petites comprensions lectores, amb paraules amb PLTM+vocals, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, on l’alumnat haurà de llegir la frase i triar la imatge que li correspon. Aquestes lectures, també poden ser d’utilitat per introduir el català als nouvinguts.

Altres activitats de la sèrie:

Actualització a Genially:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:

Comprensió lectora. Frases PLT

Us oferim aquesta activitat amb petites comprensions lectores, amb paraules amb PLT+vocals, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, on l’alumnat haurà de llegir la frase i triar la imatge que li correspon. Aquestes lectures, també poden ser d’utilitat per introduir el català als nouvinguts.

Altres activitats de la sèrie:

Actualització a Genially:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:

Comprensió lectora. Frases PLM.

Us oferim aquesta activitat amb petites comprensions lectores, amb paraules amb PLM+vocals, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, on l’alumnat haurà de llegir la frase i triar la imatge que li correspon. Aquestes lectures, també poden ser d’utilitat per introduir el català als nouvinguts.

Altres activitats de la sèrie:

Actualització a Genially:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:

Comprensió Lectora. Frases PM

Us oferim aquesta activitat amb petites comprensions lectores, amb paraules amb PM+vocals, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, on l’alumnat haurà de llegir la frase i triar la imatge que li correspon. Aquestes lectures, també poden ser d’utilitat per introduir el català als nouvinguts.

Altres activitats de la sèrie:

Actualització a Genially:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:

Comprensió lectora. Frases PL.

Us oferim aquesta activitat amb petites comprensions lectores, amb paraules amb PL+vocals, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, on l’alumnat haurà de llegir la frase i triar la imatge que li correspon. Aquestes lectures, també poden ser d’utilitat per introduir el català als nouvinguts.

Altres activitats de la sèrie:

Actualització a Genially:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:

Comprensió lectora. Frases P.

Us oferim aquesta activitat amb petites comprensions lectores, amb paraules amb P+vocals, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, on l’alumnat haurà de llegir la frase i triar la imatge que li correspon. Aquestes lectures, també poden ser d’utilitat per introduir el català als nouvinguts.

Actualització a Genially:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:

SÍ o NO

Us oferim, a continuació, una activitat adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil, amb la que els alumnes hauran de llegir una petita frase i triar SÍ o NO, en funció de la imatge que se li presenti.

Amb el joc els nens i nenes posaran a proba la seva discriminació fonològica i la comprensió.

Actualització a Genially:

Captura de pantalla del joc:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:

Pistes numèriques

Us oferim aquesta activitat, adreçada a l’alumnat del Cicle Inicial, hauran de completar una taula, tot responent a una sèrie de pistes numèriques. És un joc on es treballa la comprensió lectora.

Els nens i nenes hauran de llegir atentament les pistes, desplaçant la barra de la dreta i clicar a sobre de la casella corresponent, fins trobar el color necessari.

Captura de pantalla del joc:

Per jugar a pantalla completa, clica aquí.

M’endevines (2)

Us oferim la segona activitat de la sèrie “M’endevines” adreçada a l’alumnat d’Educació infantil i del Cicle Inicial de Primària, amb la que podran practicar la comprensió lectora i ampliar el vocabulari de diferents temes. Podran triar entre lletra majúscula o d’impremta.

Altres activitats del la sèrie:

Actualització a Genially:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:

Comprensions lectores PM

Us oferim aquestes petites comprensions lectores amb paraules amb PM+vocals, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, on l’alumnat haurà de llegir la frase i triar la imatge que li correspon. Aquestes lectures també poden ser d’utilitat per introduir el català als nouvinguts.

Uns altres documents de la sèrie és:

Podeu descarregar el material des del menú MATERIALS d’aquest mateix blog, apartat LECTURES:

LECTURES

Comprensions lectores PM

Ordena la frase a poc a poc (1)

Us oferim, a continuació, la primera activitat de la sèrie “Ordena la frase a poc a poc” adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil, amb la que els nens i nenes hauran d’ordenar i llegir una frase per tal de marcar la imatge correcta. Les frases estan agrupades en tres nivells de dificultat. Ena aquesta ocasió, es treballen les vocals i les lletres: “P”, “M”, “L”, “T”, “S”.

És una activitat ideal per treballar amb la pissarra digital, amb tot el grup-classe i és especialment interessant per introduir la lectoescriptura a l’alumant amb TEA.

Actualització a Genially

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:

Comprensions lectores PL

Us oferim aquestes petites comprensions lectores amb paraules amb PL+vocals, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, on l’alumnat haurà de llegir la frase i triar la imatge que li correspon. Aquestes lectures també poden ser d’utilitat per introduir el català als nouvinguts.

Un altre document de la sèrie és:

Podeu descarregar el material des del menú MATERIALS d’aquest mateix blog, apartat LECTURES:

LECTURES

Comprensions lectores PL

Comprensions lectores P

Us oferim aquestes petites comprensions lectores amb paraules amb P+vocals, adreçades a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, on l’alumnat haurà de llegir la frase i triar la imatge que li correspon. Aquestes lectures també poden ser d’utilitat per introduir el català als nouvinguts.

Podeu descarregar el material des del menú MATERIALS d’aquest mateix blog, apartat LECTURES:

LECTURES

Comprensions lectores P

Comptem desenes

Us oferim aquesta activitat, adreçada a l’alumnat del Cicle Inicial, amb la que els nostres alumnes podran conèixer els números del 0 al 99, a partir de la formació de les seves desenes i unitats corresponents, amb cubs.

El joc consta dels següents apartats:

  • Aprèn: Mostra els números amb les seves desenes i unitats,
  • Forma: A partir del número, l’alumnat, haurà de formar les seves desena i unitats.
  • Forma: Donat un número, haurà de posar les desenes i unitats corresponents, amb els cubs.
  • Escriu: A partir de la imatge de la desena, l’alumnat haurà d’escriure la quantitat corresponent.

Captura de pantalla del joc:

Per jugar a pantalla completa, clica aquí.

Calendari 2020 amb desenes

Us oferim aquests dos models de calendaris de 2020 amb mida A4, ampliables a A3 amb la impressora, on es podran treballar les desenes aplicades als números del mes. Al primer model, alumnes també podran repassar el número del dia per la línia de punts, al segon model, els alumnes hauran d’escriure el número comprovant la desena corresponent.
Aquests calendaris, també incorporen els colors dels dies de la setmana que hem explicat als articles:

Enllaços per descarregar els calendaris:

La guardiola

Us oferim aquesta activitat, adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial, amb la que els nens i nenes podran iniciar-se en el coneixement de les monedes d’un i dos euros. Les quantitats arriben fins el 10.

El joc també és adient per a alumnes amb necessitats educatives especials. Es podran familiaritzar amb les monedes més bàsiques i amb quantitats petites, que els ajudaran a realitzar activitats de compra-venda, més endavant.

Hi podreu trobar dos tipus d’activitat:

  1. Comparar la quantitat de monedes de dos guardioles amb la del model.
  2. Posar a la guardiola la quantitat de diners que s’hi indica.

Captura de pantalla del joc:

Per jugar a pantalla completa, clica aquí.

Aprenem a mesurar amb el regle

Activitat adreçada a Educació Infantil, amb la que els nens i nenes podran adquirir destresa en l’ús del regle i familiaritzar-se amb el concepte de centímetre. Les mesures proposades, faran que els infants hagin de col•locar el regle en diferents posicions. Les quantitats arriben fins el 10.

Actualització a Genially:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:

Compta desenes

Us oferim aquesta activitat, adreçada a l’alumnat del Cicle Inicial, amb la que els nostres alumnes podran conèixer els números del 0 al 99, a partir de la formació de les seves desenes i unitats corresponents, amb escuradents.

El joc consta dels següents apartats:

  • Aprèn: Mostra els números amb les seves desenes i unitats,
  • Forma: A partir del número, l’alumnat, haurà de formar les seves desena i unitats.
  • Forma: Donat un número, haurà de posar les desenes i unitats corresponents, amb els escuradents.
  • Escriu: A partir de la imatge de la desena, l’alumnat haurà d’escriure la quantitat corresponent.

Captura de pantalla del joc:

Per jugar a pantalla completa, clica aquí.

Els dies de la setmana i el Pol

Us oferim la primera activitat de la sèrie “Aprèn amb el Pol” per aprendre els dies de la setmana, amb la que els alumnes d’Educació Infantil podran memoritzar-los més fàcilment. També està indicada per a l’alumnat amb NEE.

Aquest recurs segueix les pautes de colors que us comentàvem en un article anterior, per tal de facilitar l’aprenentatge i la memorització.

El joc té diferents aparts, amb 4 nivells de dificultats cadascun:

  • Aprèn: Es repassen els dies de la setmana ordenadament, amb so i sense so.
  • Tria: El nens i nenes han de triar el dia de la setmana que se li indica.
  • Ordena: L’alumant haurà d’ordenar els dies de la setmana.
  • Contesta: Hauran de contestar a unes preguntes sobre els dies de la setmana.

Actualització a Genially:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:

Recurs per ajudar a recordar els dies de la setmana

Un dels hàbits que inicien la jornada a Educació Infantil és el de recordar els dies de la setmana i el de centrar els alumnes en les tasques que es es realitzaran en el dia concret.

Gràcies a aquest ritual, els nens i nenes van memoritzant-los i els ajuda a situar-se en el temps, però no sempre és així i hi ha alumnes que tenen més dificultat en recordar-los. És per això, que aquest recurs que us oferim avui, pot ajudar-vos en aquesta tasca.

Aquest truc és també pot ajudar a l’alumnat amb NEE i ha demostrat ser molt eficaç en alumnes amb TEA.

El nen o nena portarà cada dia un braçalet de silicona de diferent color. Hem triat aquest material, perquè li permet portar-lo fins i tot a la piscina i és més higiènic, però també servirien les gomes del cabell, per exemple, sempre i quan no li molestin. D’aquesta manera, sempre quan necessiti saber quin dia és només haurà de donar una ullada al canell!

Si a més a més, els cartells que posem a la classe també tenen el mateix color el recurs serà molt més efectiu i ràpidament relacionaran el color amb el dia corresponent.

A continuació, us deixem una mostra dels cartells:

Sumem €uros

Us oferim aquesta activitat, adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil, amb la que els nostres alumnes podran practicar la suma de monedes de euro i/o monedes de dos euros, amb quantitats fins el 10. L’aplicació també es adient per als alumnes amb NEE.

Els nens i nenes hauran de comptar els euros de cadascun dels dos moneders i sumar les quantitats.

El joc té tres nivells de dificultat:

  • Suma amb monedes de 1 euro.
  • Suma amb monedes de 2 euros.
  • Suma amb monedes de 1 i 2 euros.

Captura de pantalla del joc:

Per jugar a pantalla completa, clica aquí.

Fins el 20

Us oferim aquesta activitat, adreçada a l’alumnat del Cicle Inicial, amb la que els nostres alumnes podran conèixer els números del 10 al 20, a partir de la formació de les seves desenes i unitats corresponents.

El joc consta dels següents apartats:

  • Aprèn: Mostra els números amb les seves desenes i unitats,
  • Forma: A partir del número, l’alumnat, haurà de formar les seves desena i unitats.
  • Tria: Haurà d’elegir el número que es correspon amb la desena, entre tres donats.
  • Escriu: A partir de la imatge de la desena, l’alumnat haurà d’escriure la quantitat corresponent,

Captura de pantalla del joc:

Per jugar a pantalla completa, clica aquí.

Ofertes 1

Us oferim aquesta activitat, adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil, amb la que els nens i nenes podran realitzar diferents compres de productes d’alimentació d’un catàleg, alhora que s’inicien en el coneixement de les monedes d’un i dos euros. Les quantitats arriben fins el 10.

El joc també és adient per a alumnes amb necessitats educatives especials. Es podran familiaritzar en les activitats de compra-venda amb les monedes més bàsiques i amb quantitats petites.

L’activitat té tres nivells de dificultat:

  1. Compra amb monedes d’1 euro. L’alumne haurà d’acostar les monedes que necessiti per comprar la quantitat de producte que s’indica a la cistella.

  2. Comptem monedes de 2 euros. L’alumne haurà d’acostar les monedes que necessiti per comprar la quantitat de producte que s’indica a la cistella.L’alumne comprovarà que, en alguns casos, haurà de posar més diners dels necessaris d’acord amb les monedes de que en disposa

  3. Comptem monedes d’euros i dos euros barrejades. L’alumne haurà d’acostar les monedes que necessiti per comprar la quantitat de producte que s’indica a la cistella, però sense passar-se en la quantitat.

Captura de pantalla del joc:

Per jugar a pantalla completa, clica aquí.

Compta €uros

Us oferim aquesta activitat, adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil, amb la que els nens i nenes podran iniciar-se en el coneixement de les monedes d’un i dos euros. Les quantitats arriben fins el 10.

El joc també és adient per a alumnes amb necessitats educatives especials. Es podran familiaritzar amb les monedes més bàsiques i amb quantitats petites, que els ajudaran a realitzar activitats de compra-venda, més endavant.

L’activitat té tres nivells de dificultat:

  1. Comptem monedes d’1 euro.
  2. Comptem monedes de 2 euros.
  3. Comptem monedes d’euros i dos euros barrejades.

Captura de pantalla del joc:

Per jugar a pantalla completa, clica aquí.

Petites frases. Lectura (1) a Google Play

Fa temps vàrem publicar l’activitat Petites frases lectura (1).

Aquest joc, està adreçat als alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial, amb la que els nens i les nenes es podran iniciar el la comprensió de petites frases, amb les vocals i primeres consonants P-M-L-T-N-S-D.

Els nens i les nenes podran triar entre dos nivells de dificultat, amb lletra majúscula o manuscrita.

Avui, hem publicat l’activitat a GOOGLE PLAY, per tal que la pugueu descarregar i instal·lar al vostre dispositiu mòbil Android (tauleta o telèfon).

ATENCIÓ: En el moment d’instal·lar per primera vegada l’aplicació des de Google Play, al vostre dispositiu, us demanarà que també hi instal·leu l’aplicació Adobe AIR, si encara no la teniu instal·lada. Això només passarà un cop.

Cliqueu a sobre de la imatge, per tal d’accedir a l’aplicació:

Des d’aquí, podeu comprovar el que podeu treballar:

Llegim a poc a poc (2)

Us oferim, a continuació, la segona activitat de la sèrie “Llegim a poc a poc” adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil, la lectura graduada facilitarà la comprensió de les frases. Ena aquesta ocasió, es treballen les vocals i les lletres: “P”, “M”, “L”, “T”, “S”.

És una activitat ideal per treballar amb la pissarra digital, amb tot el grup-classe.

Els nens i nenes podran triar entre tres nivell de dificultat.

Actualització a Genially:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge:

Nou procediment d’alta de correu @xtec

A partir del 24/04/2019 el procediment d’alta de correu @xtec ja es pot fer de forma telemàtica.

Deixa d’estar operatiu el formulari antic que s’havia d’enviar per fax, correu postal o a altes@xtec.cat i que incorporava la signatura de validació per part de la direcció del centre.

Des del dia 24/04/2019 per a tramitar l’alta cal enviar el següent formulari online.

En aquesta tramitació se us demanarà una adreça de correu alternativa per a la gestió de l’alta i la generació/recuperació de la contrasenya. Aquesta adreça cal que sigui única i d’ús personal vostre, ja que el sistema no permet utilitzar la mateixa adreça per més d’un usuari.

– Caldrà que confirmeu l’adreça de correu alternatiu. Un cop confirmada, rebreu un missatge informant-vos que la vostra alta XTEC es troba pendent de validació per la direcció del centre.

– Cal que en aquest moment la persona amb funcions directives autoritzada us validi la petició des del nou aplicatiu de Gestió d’Usuaris XTEC (GUX). Rebreu un nou missatge a la vostra adreça de correu alternatiu tan bon punt s’hagi validat la petició.

En el missatge d’alta se us facilitarà un enllaç d’un sol ús on us podreu crear la contrasenya del vostre compte. Un cop creada, ja podreu fer servir el vostre usuari.

Si en les darreres setmanes heu fet ús d’aquest protocol antic i encara no heu rebut al centre la carta amb les credencials corresponents, us recomanem que torneu a fer la sol·licitud amb el nou protocol telemàtic.

Clica a sobre de la imatge, per accedir a la informació:

Llegim a poc a poc (1)

Us oferim, a continuació, la primera activitat de la sèrie “Llegim a poc a poc” adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil, la lectura graduada facilitarà la comprensió de les frases. Ena aquesta ocasió, es treballen les vocals i les lletres: “P”, “M”, “L”, “T”, “S”.

És una activitat ideal per treballar amb la pissarra digital, amb tot el grup-classe.

Els nens i nenes podran triar entre tres nivell de dificultat.

Actualització a Genially:

Visita el nostre PADLET, per tal de tenir totes les activitats de GENIALLY publicades a mà. Accediu des del menú superior activiGENIALLY o bé clicant a sobre la imatge: