Projectes d’ajut a l’aprenentatge actiu

Ins Joan Brossa

L’Ins Joan Brossa ha dut a terme un projecte sobre Comunicació no verbal amb el Lycée Pierre Mendes France en el marc dels Ajuts a l’Aprenentatge Actiu d’idiomes.

Durant l’estada de 15 dies, l’alumnat de 2n curs de comerç internacional i gestió del transport  han creat 8 videos on mostren les claus de la comunicació no verbal . Els videos van acompanyats de recursos Hot Potatoes amb els que els usuaris poden avaluar els seus coneixements sobre el tema.

. Els nostres alumnes han treballat de valent i el nostre soci, el lycée Pierre Mendes France, ha col·laborat de manera excepcional en el desenvolupament del projecte.

Els alumnes han viscut una experiència molt enriquidora a nivell personal que els ha permès de millorar la seva competència lingüística i a la vegada experimentar el valor del treball en equip i reforçar el sentiment de pertànyer a Europa.

Us convidem a conèixer el seu projecte del qual se senten molt orgullosos

Ins Pere Fondevila


L’alumnat de 3er i 4rt d’ESO de l’INS Pere Fondevila van gaudir d’un ajut a l’aprenentatge actiu d’idiomes com a part del seu projecte“Communiquer à travers le théâtre : une expérience linguistique et culturelle en Côte d’Azur” coordinat per la seva professora Mª.Teresa Lladó.

Durant la seva estada de 15 dies a Cap d’Ail, a més d’aprendre francès i representar una obra teatral, van poder descobrir la regió de Provence- Alpes-Côte d’Azur (PACA).


InsErnest LLuch de Barcelona

L’alumnat de l’Ins Ernest Lluch de Barcelona ha guadit també d’ajuts a l’aprenentatge actiu d’idiomes i compateixen amb tots nosaltres un vídeo de la seva estada a Edinburgh

A continuació us presentem diversos projectes en llengües estrangeres que han dut a terme l’alumnat de quart d’ESO.

Youth for Med: estudi sobre el mar Mediterrani i els països que el gaudeixen. En l’estudi s’hi van incloure tres ciutats no Mediterrànies: Praga, Estocolm i Edimburg; aquesta última, Edimburg va servir per a realitzar un estudi comparatiu sobre la Mediterrània i el mar del Nord

KurBoCamChad: projecte en anglès i francès sobre el Kurdistan, Bolívia, Cambòdia i el Chad. Per a cada país trobareu un còmic, una fotonovela, un mini-còmic i una història popular.

First International Congress Light and Darkness: projecte en diverses llengües que consisteix en un congrés internacional sobre la llum i la foscor. La llum com a símbol de vida i progrés. La foscor relacionada amb els temors i l’obscuritat. L’alumnat pretén mostrar la llum i la foscor de tot allò que ens envolta.

Esperem que aquests projectes us serveixin d’inspiració i us animin a començar -ne de propis en els vostres centres.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Ins Alexandre Deulofeu de Figueres a York

Podeu seguir les aventures de l’alumnat de l’Ins Alexandre Deulofeu a York en el bloc que van crear durant la seva estada a Yorkshire.

Durant deu dies van gaudir de diverses activitats lúdiques i culturals a més de les classes de llengua anglesa al Melton College.

 

 

NMN Bradford from Alex Salgado on Vimeo.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *