Ins Joan Brossa
L’Ins Joan Brossa ha dut a terme un projecte sobre Comunicació no verbal amb el Lycée Pierre Mendes France en el marc dels Ajuts a l’Aprenentatge Actiu d’idiomes.
Durant l’estada de 15 dies, l’alumnat de 2n curs de comerç internacional i gestió del transport han creat 8 videos on mostren les claus de la comunicació no verbal . Els videos van acompanyats de recursos Hot Potatoes amb els que els usuaris poden avaluar els seus coneixements sobre el tema.
. Els nostres alumnes han treballat de valent i el nostre soci, el lycée Pierre Mendes France, ha col·laborat de manera excepcional en el desenvolupament del projecte.
Els alumnes han viscut una experiència molt enriquidora a nivell personal que els ha permès de millorar la seva competència lingüística i a la vegada experimentar el valor del treball en equip i reforçar el sentiment de pertànyer a Europa.
Us convidem a conèixer el seu projecte del qual se senten molt orgullosos
Ins Pere Fondevila
L’alumnat de 3er i 4rt d’ESO de l’INS Pere Fondevila van gaudir d’un ajut a l’aprenentatge actiu d’idiomes com a part del seu projecte“Communiquer à travers le théâtre : une expérience linguistique et culturelle en Côte d’Azur” coordinat per la seva professora Mª.Teresa Lladó.
Durant la seva estada de 15 dies a Cap d’Ail, a més d’aprendre francès i representar una obra teatral, van poder descobrir la regió de Provence- Alpes-Côte d’Azur (PACA).
InsErnest LLuch de Barcelona
L’alumnat de l’Ins Ernest Lluch de Barcelona ha guadit també d’ajuts a l’aprenentatge actiu d’idiomes i compateixen amb tots nosaltres un vídeo de la seva estada a Edinburgh
A continuació us presentem diversos projectes en llengües estrangeres que han dut a terme l’alumnat de quart d’ESO.
– Youth for Med: estudi sobre el mar Mediterrani i els països que el gaudeixen. En l’estudi s’hi van incloure tres ciutats no Mediterrànies: Praga, Estocolm i Edimburg; aquesta última, Edimburg va servir per a realitzar un estudi comparatiu sobre la Mediterrània i el mar del Nord
– KurBoCamChad: projecte en anglès i francès sobre el Kurdistan, Bolívia, Cambòdia i el Chad. Per a cada país trobareu un còmic, una fotonovela, un mini-còmic i una història popular.
– First International Congress Light and Darkness: projecte en diverses llengües que consisteix en un congrés internacional sobre la llum i la foscor. La llum com a símbol de vida i progrés. La foscor relacionada amb els temors i l’obscuritat. L’alumnat pretén mostrar la llum i la foscor de tot allò que ens envolta.
Esperem que aquests projectes us serveixin d’inspiració i us animin a començar -ne de propis en els vostres centres.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Ins Alexandre Deulofeu de Figueres a York
Podeu seguir les aventures de l’alumnat de l’Ins Alexandre Deulofeu a York en el bloc que van crear durant la seva estada a Yorkshire.
Durant deu dies van gaudir de diverses activitats lúdiques i culturals a més de les classes de llengua anglesa al Melton College.
NMN Bradford from Alex Salgado on Vimeo.