Drets Humans i Drets Culturals

billes-objets-art-digital_quadrat

Amb motiu de la commemoració del Dia Internacional de la Persona Migrant,  el Centre UNESCO de Catalunya i el Departament d’Interior, Relacions Internacionals i Participació de la Generalitat de Catalunya celebren la Trobada Internacional sobre “Drets humans i drets culturals: els reptes emergents a les societats plurals”, que tindrà lloc els dies 2 i 3 de desembre de 2010.

La trobada és una invitació a exposar experiències i reflexions internacionals i nacionals, i a explorar la difícil i alhora apassionant relació entre drets humans i drets culturals en les societats que es caracteritzen per ser culturalment plurals.

Consulteu el programa

Lloc: Sala d’actes del Departament d’Interior, Relacions Institucionals i Participació, (carrer Diputació, 355 de Barcelona).

Formulari d’inscripció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *