Celebració del Nadal a la Biblioteca del CRE ONCE Barcelona

Decoració "Grup de lectura compartida" i organitzadora de l'activitat "Elvira Gil"

El passat 14 de desembre de 2010 va tenir lloc, com cada any, la celebració del Nadal a la biblioteca del CRE ONCE Barcelona.

Amb l’objectiu d’adquirir experiències d’activitats inclusives a partir de la lectura, els alumnes del SECC pertanyents al grup de lectura; els alumnes universitaris, de cicles formatius, tallers ocupacionals; familiars i mestres, i el personal de l’aula bilbioteca varen preparar una activitat que va ser tot un èxit. Els agraïm a tots la seva participació.

Si voleu més informació podeu consultar el programa i document resum de l’activitat.