L’Hospitalet dibuixa pels contes del món

Des de l’Associació COMSOC – Comunicació Social, amb el suport de les Regidories d’Educació i Cooperació de l’Ajuntament de L’Hospitalet de Llobregat, animem als docents i alumnes dels centres educatius de Primària i Secundària de la ciutat a participar en la iniciativa “Dibuixa pels Contes del Món”.

Una proposta que neix arran del “Concurs de podcast – Contes del Món” amb web www.contesdelmon.org, i que ha comptat amb el suport del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Barcelona, entre d’altres entitats col·laboradores. La primera convocatòria d’aquest concurs de contes dels pobles de la Terra enregistrats en mp3 ha estat oberta -durant el primer trimestre- als alumn@s i centres educatius de Primària i Secundària de la província de Barcelona. En total han participat 67 contes de 24 centres educatius de 16 pobles diferents: tot un estímul per la cultura popular de tradició oral!

Aquest tresor cultural comunitari el podem gaudir entrant a la nostra web i a través de totes les Ràdios amigues que difonen els contes. Però abans d’acabar el present curs escolar 2009/10 volem convertir aquest material digital amb el “Llibre i disc dels Contesdelmon.org”. I és per això que us convidem, als centres educatius de Primària i Secundària de L’Hospitalet, a participar amb les vostres obres plàstiques a “Dibuixa pels Contes del Món”!

En el llibre i disc tindrem el text i l’àudio dels 24 contes finalistes del primer concurs, però ens manquen les il·lustracions i per això comptem amb la vostra inspiració pictòrica! Us proposem que durant el mes de març treballeu 1 dels 24 contes finalistes que podeu descarregar de la plana “Contes participants” i ens envieu el millor dibuix del vostre centre educatiu que formarà part del “Llibre i disc Contesdelmon.org”.

El període de PREINSCRIPCIÓ de la iniciativa “Dibuixa pels Contes del Món” s’acaba el 28 de febrer i el període de PARTICIPACIÓ finalitza el dimecres 31 de març. Com a premi, en el mes de juny, entregarem un exemplar del llibre i disc als autors dels 24 dibuixos dels Contes del Món i també, és clar, als autors dels 24 contes finalistes del concurs de podcast.

Omple el FORMULARI i participa des de L’Hospitalet a “Dibuixa pels Contes del Món”!

Més, sobre…: dibuixa , dibuixos , contes del mon , contes , populars , tradicio , tradicionals , oral , cultura , cultura , pobles , intercanvi , intercultural , educacio , joves , infants , nens , nenes
Damià Caro

One thought on “L’Hospitalet dibuixa pels contes del món