Qüestió d’estil

Tria un d’aquests vídeos i transforma el que diuen en  estil indirecte. A continuació pots llegir un exemple del vídeo 1.

Ex: L’entrevistadora va dir que feia set anys que no trepitjava un programa de televisió i que per això li feia especial il·lusió que passés per l’Ànima un músic que tothom tenia moltes ganes de recuperar,Josep Puntí, ex Adrià Puntí i exlíder d’Umpa- Pah… (deixeu de banda els comentaris afegits per l’APM)

Vídeo 1: L’entrevista a Puntí

Vídeo 2: El Doctor Slump

Vídeo 3: El món d’en Beakman

Heu de deixar els escrits a comentaris. Fins que el professor no els accepti, no apareixeran. Si el vídeo és molt llarg, no cal que transcriviu tot el que diuen; n’hi ha prou amb unes 120 paraules aproximadament.

4 thoughts on “Qüestió d’estil

1. roger l.

Adrià puntí a APM?

la presentadora diu que fa set anys que no trepitja un escenari , que es diu Adrià Puntí, que era el líder d’un pub i que no necessita presentacions, qie ara torna la l’escenari amb la banda “desobedientes” i després el saluda. ell li torna la salutació i llavors la presentadora li pregunta si la banda li fa cas, i ell li diu que si, que sempre arriben puntuals pero que ell sempre es el primer d’arribar i de marxar.
    Després la presentadora li diu que li van fer una entrevista a la revista enderoc per ell l’interromp per treure’s les ulleres i ella li diu que ja fa estona que ha marxat el sol i li pregunta que qui record té de la banda, llavors ell dubta quan ha de contestar i li preginta si sempre he de parlar del mateix. després la presentadora li diu que quina musica escolta i ell li contesta que umpapa. la presentadora li diu que té ganes de sentir-lo cantar i ell li diu que li cantarà una cançó

2. Núria Andón Mañero

Núria Andón Mañero
    2ESO D

El món d’en Beakman

El teixó es dirigeix a en Beakman amb un carretó i li diu que ja a arribat el correu i que ja es hora de que s’arremangui les mànigues del cervell. I al saber-ho li diu a la Jouse que han d’anar per feina. Va cap el carretó on hi ha les cartes i ella es queda al•lucinant perquè hi ha moltes cartes. Decideix obrir una, escrita pel Carles Lopez de Girona, Gironès. En Carles diu que estan estudiant les palanques a l’escola i que no les entén ,i li pregunta al Beakman que si ell les entén? En Beakman respon a la pregunta, però la Jouse li diu que no queda gaire clar el que a respost. Llavors en Beakman decideix buscar una altra manera de explicar-ho, i, en aquest moment la Jouse escolta un soroll estrany, però ell no el sent perquè esta molt concentrat buscant una altra manera de explicar-ho. Cau una pedra sobre el balanci que esta a la sala. En Beakman segueix sense saber com ho pot explicar i el teixó l’interromp, perquè primer vol saber que fa una roca tan grossa aquí, ell li respon que a caigut del sostre i que ell mateix havia de pensar de baixar la col•lecció de roques al subterrani. I en aquell instant se li acudeix una manera fantàstica de explicar les palanques, la Jouse li diu que abans de tot haurien de pensar en treure la roca d’allà. En Beakman descobreix com ho pot explicar i li diu que aixequin la roca i que la treguin per la porta, el teixó s’ enfadada i li respon que no es pot treure d’aquí , perquè ells no tenen prou forces per aixecar-la. El Beakman diu que si fan servir una…i la Jouse sense deixar-lo acabar se li acudeix que amb una palanca ho poden fer.

3. Carlos Martínez

EL DOCTOR SLUMP

La Marta es la mare de la Carla. Un dia, van anar a caminar pel bosc, i la Carla intrigada li va fer una pregunta. La pregunta era, que si allò que estaba observant era una tifa. La mare, va comentar-li que esperés un moment per consultar la seva revista. La mare va fullejar la revista i va afirmar que era una tifa de muntaña. Les dues alhora es van alegrar tant, que van començar a fer fotos. La Carla donava crits d’alegria. Les dues es van abraçar, però de cop i volta la tifa de muntaña va fer un salt. Les dues van quedar molt espantades. La Carla, va dir que la catifa enraonava. La Marta ho afirmava amb el cap. Totes dues, no s’ho podien creure. La tifa s’en va anar correns, pero abans va dir que marxessin. La mare, va comentar que no sabia que la tifa saltava. La filla sorpresa va exclamar, que emocionant.

4. Ariadna B.

La entrevistadora comença dient que fa set anys que no trepitja un programa de televisió, per això avui ens fa especial ilusió que passi per l’Anima un music que tothom té moltes ganes de recuperar, és Josep Puntí, ex Adrià Puntí i exlíder d’Umpa-Pah, un music, que de fet no necessita presentacions i que ara torna als escenaris amb la banda “Desobedientes”, Bona nit Josep.
    En Josep diu bona nit.
    La presentadora li pregunta si li fan cas els “desobedientes”.
    Ell diu que si, que són gent bastant puntual, encara que ell sempre arriba el primer i és el primer en marxar.
    La presentadora li diu que al mes de novembre una revista va editar un numero especial d’eel i dels Umpa-Pah, també li diu que es va fer un disc homenatge i es van organitzar exposicions. Ella li pregunta que quins records té de la banda.
    En Josep diu que de que, i ella li diu que dels Umpa-Pah.
    Ell diu que recorda…que bueno, que sempre ha de parla del mateix.
    Ella li pregunta que si no té ganes de parlar d’Umpa-Pah i ell li respon que no.
    Ella li pregunta que quina musiaca escolta, i ell repon que Umpa-Pah.
    Ella, per canviar de tema, li diu que el bol escoltar toar amb els “desobedientes”, i li pregunta quina canço tocara, ell li respon que es diu:”T’estimare, renoi sempre ho puc fer-ho més”, i s’en va a l’escenari a cantar.