El punt de vista

Adapta el vídeo que hi ha a continuació en un text narratiu utilitzant un punt de vista extern o intern.  Per fer-ho, t’hauràs d’inventar el nom dels personatges. Si utilitzes el punt de vista intern, pots utilitzar el de qualsevol personatge.

Heu de fer l’activitat en els comentaris d’aquest article.  No us oblideu d’indicar el vostre nom i curs.

Exemple de punt de vista intern:

Com cada dia, després de l’institut vaig agafar la bicicleta per tornar cap a casa. Just abans de marxar cap a casa, em vaig trobar amb l’Arnau i els seus amics…

Exemple de punt de vista extern:

Eren dos quarts de sis de la tarda, en Pere va agafar la bicicleta per anar a casa seva i, just abans de sortir, es va trobar amb l’Arnau i els seus amics que es dirigien cap a ell…

Habiliteu el Javascript i el Flash per veure aquest Flash video.

wordle i tipewith.me

wordle i tipewhitme, dos recursos molt interessants per a les TIC a l’aula.

/linies-del-temps/

Llegit a ReportEducació:

“La línia de temps, també anomenada fris cronològic, és un sistema de representació gràfica de la successió del temps històric. És una bona eina per a identificar les diferents categories temporals: ritme, simultaneïtat, canvi, continuïtat, successió i duració.
La línia de temps o fris cronològic és un procediment força usat a l’aula, especialment en àrees com Coneixement del medi: natural, social i cultural a primària i matèries com Ciències socials, Història, Geografia, Història de l’art a secundària obligatòria i Batxillerat.
Dipity és un aplicatiu que permet la creació de línies de temps interactives, gràcies a la incorporació d’elements multimèdia (vídeos, fotografies, mapes, gràfics, textos, enllaços…).
En un moment que s’està parlant de la digitalització dels continguts curriculars, és bo donar a conèixer algunes eines i instruments d’interacció oberta que han de permetre al professorat la creació dels seus propis materials. Dipity n’és una d’aquestes eines.”

Aquí tenim el tutorial.