Benvinguts!

El FarellBenvinguts a la web de l’Escola El Farell.

Esperem que us agradi i us sigui d’utilitat.

Si teniu qualsevol suggeriment o crítica, no dubteu en fer-nos-ho arribar al nostre correu electrònic ceipelfarell@xtec.cat .  Gràcies!

logo tricentenari

Publicat dins de General | Envia un comentari

P5 ANEM DE COLÒNIES

Els nens i nenes de P5 hem anat de colònies un parell de dies a la casa de Can Vandrell, a Arbúcies. Hem estat aprenent coses sobre els planetes i per alguns, hem passat la primera nit fora de casa nostra. En les fotografies podreu veure com de bé ens ho vam passar: jugant, aprenent, en els àpats, a les lliteres, en bona companyia…  portada (Copiar)1                                                                VEURE FOTOS

Publicat dins de Educació Infantil, Escola | Etiquetat com a , | Envia un comentari

COLÒNIES DE SISÈ!!!

Els dies 2, 3 i 4 de juny els nens i nenes de sisè hem marxat de colònies a Fenals!!
Ha estat una passada!! Hem disfrutat moltíssim amb totes les activitats que hem fet…
Aquestes han estat: Snorkel, Ski-bus (xurro), BTT, Ruta d’Orientació, Flyfish, kayac, Jocs de platja…
També hem tingut temps per banyar-nos, jugar amb la sorra… Hem fet de tot menys dormir!!!
Evidentment, també vam anar a la “disco” a ballar una miqueta…
Voleu veure algunes imatges? Segur que riureu tan com nosaltres!!tapa (Copiar)1                                                                 VEURE FOTOS

Publicat dins de Cicle Superior, General | Etiquetat com a , | Envia un comentari

Visita dels futurs alumnes de l’escola

El 2 de juny els futurs alumnes que faran P3 a l’escola van venir per fer-nos una visita i així poder tenir un primer contacte amb el que seran les seves classes i patis. Els que són germans d’alumnes de l’escola van rebre la seva visita i van poder jugar una estona plegats. Ho van passar molt bé! Us esperem ben aviat!!OLYMPUS DIGITAL CAMERA                                                                    VEURE FOTOS

Publicat dins de Educació Infantil, General | Etiquetat com a | Envia un comentari

Sortida de 1r. al Cosmocaixa

El passat 27 de maig les dues classes de 1r. vam anar al museu Cosmocaixa. Allà vam realitzar una visita al museu permanent i al bosc inundat. També vam fer un petit taller on els nens i nenes experimentaven com veritables científics. Va ser una experiència molt bonica!! portada (Copiar)1                                                                    VEURE FOTOS

Publicat dins de Cicle Inicial, General | Etiquetat com a , | Envia un comentari

P3 VISITA L’AVENTURA PARK

Els nens i nenes de P3 hem anat a l’Aventura Park de Terrassa. És un parc infantil dissenyat amb materials totalment adaptats a les seves necessitats: hi ha tobogans gegants, piscines de pilotes, escales i rampes impossibles, racons on poder amagar-se, circuits amb material tou i una pista de ball. Ha sigut esgotador però molt divertit!.OLYMPUS DIGITAL CAMERA                                                                    VEURE FOTOS

Publicat dins de Educació Infantil, General | Etiquetat com a , , | Envia un comentari

Menú del mes de JUNY

Ja teniu publicat el menú del mes de JUNY a l’espai “Serveis > Menjador > Menú”.

Recordeu que el document consta de sis pàgines: la primera, amb el menú del dinar a l’escola; la segona, on hi trobareu la proposta per completar una bona dieta a l’hora de sopar; la tercera, amb el menú per a celíacs/ques; la quarta, amb el menú sense porc; la cinquena, amb el menú sense peix; i la sisena, amb el menú sense lactosa.

Bon profit!

Podeu veure les famílies convidades a l’espai: “Serveis> Menjador

Publicat dins de General, Serveis | Etiquetat com a | Envia un comentari

THERMÀLIA 2n. -EL SAFAREIG-

Aquest curs els alumnes de 2n. hem anat a Thermalia a estudiar l’origen de l’aigua termal i un dels aspectes més característics de Caldes relacionats amb l’aigua termal: el safareig.  Dins del museu vam aprendre tot el cicle que fa l’aigua des de que cau de la pluja fins que surt per la font del Lleó. I després vam veure els estris que utilitzaven antigament les bugaderes per rentar la roba. I, com no!,  vam anar a “fer safareig” al de La Portalera. Amb un bon davantal i un sabó de pastilla vam deixar ben nets els mocadors que ens van donar. Vam aprendre molt i ho vam passar d’allò més bé.portada (Copiar)1                                                                VEURE FOTOS

COLÒNIES DE 2n.

Els dies 20 i 21 de maig els alumnes de 2n. vam anar de colònies a Castellnou de Bages. El centre d’interès va ser l’edat medieval: Els alumnes ens vam trobar amb una princesa molt especial que ens convidava a fer diferents proves i jocs: llançament d’anelles, punteria, equilibri, maquillatge… I per la nit vam haver de seguir els sons medievals per trobar els personatges que estaven amagats pel bosc.  Va ser molt divertit, (sobretot el moment d’anar a dormir)  i se’ns va fer molt curt!!!

portada (Copiar)1                                                                  VEURE FOTOS

Publicat dins de Cicle Inicial | Etiquetat com a , | Envia un comentari

XI JORNADA DELS IL·LUSTRADORS

El 30 d’abril vam celebrar la XI Jornada dels Il·lustradors. Un bon grapat d’alumnes i mestres de batxillerat artístic van venir a l’escola a il·lustrar els contes que havien fet els nens i nenes de primària. També van anar a les classes d’Educació Infantil per il·lustrar el conte que havien fet entre tots. Els nens i nenes van poder veure i gaudir de la destresa dels nois i noies que hàbilment dibuixaven tot els que ells volien.

Com cada any agraïm la participació a tots els mestres i alumnes dels instituts implicats per la seva feina i el bon tracte que van tenir amb els alumnes de la nostra escola. Us esperem d’aquí dos anys!!portada (Copiar)1                                                                      VEURE FOTOS

Publicat dins de Escola, General | Etiquetat com a | Envia un comentari

CLOENDA D’EDUCACIÓ VIÀRIA A CICLE INICIAL

Fa uns dies els alumnes de 2n. vam tenir una activitat ben divertida: la cloenda d’educació viària amb l’espectacle “Traspatras”. El Ruskus Patruskus és un pallasso que, a través de jocs de màgia i gags molt divertits, ens recorda la importància de l’educació viària. Vam riure molt!!! portada                                                                        VEURE FOTOS