Publicat per: xvallalt, a General, Redacció
Busca per internet la imatge d’un paisatge o d’algun personatge i fes una descripció d’unes 150 paraules. Cal que siguis precís i que utilitzis adjectius i sintagmes preposicionals per descriure els elements de la imatge. Com sempre, compte amb l’ortografia.
Aquest article es va publicar el
el dijous, gener 12th, 2012 at 16:26 i s'ha arxivat com a General, Redacció.
Podeu seguir qualsevol resposta a aquesta entrada a través de RSS 2.0 canal.
Podeu deixar una respota, or trackback des del vostre lloc web
gener 12th, 2012 a les 18:17
He escollit un paisatge molt relaxant i d’estiu; les platges del carib, perquè les seves aigües son cristal•lines i també hi ha molta vegetació verd(CONCORDANÇA). Es molt relaxant tot el seu paisatge però, també hi ha moltes festes. La gent del carib es molt tranquil•la i sempre solen estar de bon humor i feliços. Lo que mes m’agrada son les platges, amb palmeres que donen (FAN)ombra, sorra blanca totalment(TOTALMENT BLANCA…) i aigua completament cristal•lina. No molt plenes, solen estar bastant desertes i pots estar mes tranquil, sol o amb gent. Estan a la costa, pel oceà atlàntic, però al seu mar li diuen el mar del carib, com es el seu nom comú(?). M’agradaria anar algun cop allà, ja que fan tan bona critica d’ell, (EN FAN TAN BONA CRÍTICA QUE M’AGRADARIA ANAR-HI) i la gent ho recomana molt, les platges del carib, mes per el seu mar i selves “tropicals”.
COMENTARIS
Falta un títol. L’enllaç no permet veure la imatge…
Ben treballat, tot i que, al final, el text és una mica confús. NOTA: 6,75
http://www.google.es/imgres?q=agua+cristalina+del+caribe&um=1&hl=ca&sa=N&biw=1024&bih=475&tbm=isch&tbnid=uWsh2mzZqTZcXM:&imgrefurl=http://elcaribe-noa.blogspot.com/2010/10/blog-post_29.html&docid=PxncnfzhOgYkYM&imgurl=http://1.bp.blogspot.com/_Mhh3EB4yVU0/TMqao9THUOI/AAAAAAAAAAQ/GDoe-gl7aV0/s1600/caribe.jpeg&w=1024&h=768&ei=gQcPT4GNAtGZhQerk5S7Ag&zoom=1&iact=hc&vpx=376&vpy=140&dur=376&hovh=194&hovw=259&tx=152&ty=116&sig=110355697266062891508&page=2&tbnh=114&tbnw=122&start=10&ndsp=12&ved=1t:429,r:8,s:10
gener 12th, 2012 a les 18:26
http://www.google.es/imgres?q=dakar+buggy&num=10&hl=ca&gbv=2&biw=1024&bih=475&tbm=isch&tbnid=vi5tbXCOvo4cQM:&imgrefurl=http://www.off-road.com/trails-events/feature/flying-fords-and-the-baddest-sand-car-we-have-ever-seen-from-offroad-expo-13437.html%3Fprintable&docid=5RPqiBhRxirQ4M&imgurl=http://www.off-road.com/aimages/articlestandard/trailsevents/402008/556426/buggy1.jpg&w=600&h=399&ei=vwcPT6TAKIH50gGVg42lAw&zoom=1&iact=rc&dur=220&sig=100514219261166019072&sqi=2&page=1&tbnh=131&tbnw=162&start=0&ndsp=10&ved=1t:429,r:5,s:0&tx=82&ty=70
BUGGY DAKAR
Aquest buggy va viure una gran historia en el Dakar; i va quedar quatre vegades primer i va competir sis vegades. El Pilot anomenat Roben Carbonell va tindre un accident i per poc es queda paralític . Però gracies a una bona recuperació va deixar el Dakar i va continuar competint en rally cros. Però com el pilot era bastant que tant bo va continuar fent victòries. Y ara esta pensant en l’any que ve tornar a competir però intentarà competir. Però esta una mica a terroritzat perquè pensa que tornarà a tindrà un accident.
Però aquesta vegada el Dakar el farà amb cotxe i tindrà de copilot a la primera dona que ha participat en un Dakar i es diu Paula Sánchez i te trenta-quatre anys i el seu primer Dakar el va fer amb vint-i-tres anys.
COMENTARIS
Hi ha fragments confusos. Caldria millorar-ne l’expressió. Es tractava de fer la descripció d’una imatge o la narració partint de la imatge del metro…
NOTA: 4,5
gener 12th, 2012 a les 19:29
HISTORIA D’UN CAVALL BLANC SALVATGE
Una vegada hi va néixer un petit cavall d’un grup de cavalls salvatges, i resulta que ell tenia el pel mes blanc que els de tots els del grup. Poc a poc va anar creixent, però encara era jove quan van arribar 3 homes, un alt, un altre ros i el altre castany que el van capturar i el van portar cap a una gran esquadra per intentar domar-lo i fer-li treballar.
Un cop avien arribat, li van posar una mena de cadira al damunt de color marro i tenia ferro. Després el van intentar muntar, però el cavall no es deixava. Tothom que l’intentava muntar acabava al terra, i no hi avia manera de domar-lo. Els homes van veure que aquell cavall era diferent i se’l van tornar a portar a un altre lloc per fer-li treballar.
El cavall blanc va veure que aquell lloc era molt lleig, i volia estar amb el seu grup, així que es va aconseguir escapar i no va parar de corre fins que va arribar a casa seva. Quan va arribar va jugar i córrer amb els seus amics.
COMENTARIS
No has fet el que se’t demanava: no has descrit cap imatge ni has escrit la història. NOTA: rima amb “mero”