QUI SOM?

Som l’equip impulsor de la xarxa de competències bàsiques de l’INSTITUT MIQUEL MARTÍ I POL de Roda de Ter.Iniciem el curs 2018/2019 amb un objectiu molt clar: desenvolupar el projecte sobre alimentació saludable (Menú saludable) que vam dissenyar durant el curs anterior per tal de millorar l’avaluació.

Aquest any el nombre de  membres que formem part  l’equip impulsor ha incrementat considerablement,  un 70% del claustre en forma part. Ens hem organitzat en grups de treball que intentem coincidir durant 1 hora de permanència al centre no lectiva, i realitzem reunions de treball conjuntes o bé els dimarts o bé els dijous a la tarda.

Ens centrarem en un projecte sobre alimentació saludable a 2n ESO, més concretament es tracta de dissenyar un menú saludable pels alumnes de 1r d’ESO. Els alumnes de 2n d’ESO, durant el curs anterior van treballar durant una setmana conceptes d’alimentació saludable en totes les matèries, tot i que no es treballà en forma de projecte, ara es tracta de posar-ho en pràctica.