La Planificació a l’INS Bisaura

El projecte anomenat “La volta al món en 80 pans”, es realitza a la franja horària corresponent a l’àrea de Tecnologia el primer curs d’ESO i ens serveix per continuar incidint en aspectes relacionats amb l’aprenentatge basat en projectes.

Els membres de l’equip impulsor de l’INS Bisaura ens reunim una vegada al mes amb l’objectiu d’avaluar i millorar diferents aspectes  de la pràctica docent i dels material programats. D’aquesta manera podem millorar tant la docència com els recursos que utilitzem a l’aula.

L’objectiu del projecte és  aconseguir que els alumnes fixin els diferents passos del procés tecnològic i els utilitzin al llarg dels  diferents problemes i reptes que es van trobant al llarg del curs, com pot ser el conreu de cereals, la construcció de d’un moli per moldre pa i l’elaboració i cocció de diferents tipus de pans.

Si tot va bé, al final de curs els alumnes a través de l’assoliment de les competències treballades, guanyen confiança i autonomia.