PLANIFICACIÓ: ESCOLA DE LES BONES MANERES

La planificació del projecte comença a finals del curs passat , on a partir dels conflictes de pati que es produeixen a l’escola amb freqüència, a diferents cursos va sorgir la necessitat de parlar-ne i treballar-ho per millorar la relació entre els companys d’escola.

Es va plantejar que seria interessant realitzar un projecte on participés tota l’escola i on al llarg del curs es poguessin  desenvolupar les diferents activitats sorgides dels alumnes i programades pels mestres. Després de parlar-ne molt a les classes vam trobar el nom: “L’escola de les bones maneres”. Al setembre vam encetar el projecte amb la visita de la Rosa Miralles Universitat de Lleida per endinsar-nos en el món del respecte i les bones maneres amb un treball envers les emocions.

L’inici del projecte ha sigut per tots el mateix, amb la presentació, lectura i reflexió del llibre: L’escola de les bones maneres de la senyora Carmeta”.

Han realit