Coordinació del professorat
El professorat implicat en el projecte es troba setmanalment per tal d’actualitzar el treball fet i acordar la planificació de la setmana següent. Per fer efectiva aquesta coordinació es treballa amb un calendari compartit i editable que permet conèixer a què es dedica cada sessió (sessions amb l’experta, entrevistes, rodatges, consulta als arxius municipals, presentació de l’arbre genealògic, càlculs d’escales…).
Autoregulació del procés d’aprenentatge de l’alumnat
La principal eina per la regulació de l’aprenentatge és el diari de rodatge, a través del qual l’alumnat reflexiona sobre la seva actuació durant cada sessió de rodatge, de quin ha estat el seu rol, si l’ha portat a terme adequadament, la interacció amb la resta de membres de l’equip i les solucions aportades als imprevistos que van sorgint.
Documentació del procés d’aprenentatge
El professorat registra mitjançant vídeos i fotografies el procés d’aprenentatge, que es van compartint a la web del centre i a les diverses xarxes socials (Twitter, @cfaMontseny; Instagram @cfa_montseny).