Metodologia

Es planteja distribuir els alumnes de 3r en grups heterogenis de 5. Estem en procés de decidir si farem grups per interessos o si deixarem que s’autogestionin a l’hora de fer grups.

A partir de la contextualització del projecte, que és aquesta:

Enguany l’Institut de Vic organitzarà, coincidint amb el final de curs, un concurs de filmets. Per poder gestionar i organitzar l’esdeveniment, compta amb els alumnes de 3r d’ESO. És per això que us encarrega elaborar les produccions que es projectaran el dia del festival.

En aquesta jornada es preveu que hi haurà premis per diferents categories, de manera que les vostres produccions poden optar a qualsevol dels premis que es convoquin.

Els alumnes disposen d’un seguit de tasques que han d’ordenar en un cronograma. A partir d’aquí, caldrà que vagin resolent totes les tasques agrupades en tres blocs: preproducció, producció i postproducció.

Les tasques que cada grup a de resoldre de manera autònoma són:

Motivació: Visualtizació dels documentals del curs passat.
Organtizació del grup per llistar les tasques que han de fer.
Fases de rodatge.
Planifiquem el nostre curtmetratge.
Maleta
Story Board
Producció
Postproducció
Preparació de la projecció

Treballarem a l’aula aprofitant els recursos digitals i els espais exteriors dins del centre i de la ciutat.

Cada grup tindrà un drive compartit amb el professorat des d’on es podrà seguir el procés de les tasques diàries.

L’últim dia del projecte de síntesi es farà una projecció de tots els filmets oberta a les famílies. En dies posteriors aquests filmets seran visualitzats per altres alumnes del centre.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *