Experimentem amb el teatre / Nyam-nyam, bon profit! – Planificació

A partir de l’experiència de l’any anterior, es va creure encertat tornar a fer el projecte que estava relacionat amb l’alimentació. A mesura que han anat passant els trimestres hem anat ajustant el projecte en funció de l’interès de l’alumnat.

Partint d’unes preguntes relacionades amb l’alimentació, que s’havien de respondre (uns han utilitzat els seus coneixements previs i d’altres la informació que els hi oferia internet) han elaborat una presentació  en format digital, que han exposat als seus companys i han observat i comparat allò que sabien i el que han après de nou sobre els aliments i els nutrients.

Després s’ha de realitzar un menú setmanal saludable, tenint en compte el que s’ha après amb anterioritat, i exposar-lo als seus companys.

Finalment, es realitza una sortida als comerços propers a l’institut per esbrinar quins són els aliments més saludables de les diferents franges de la piràmide d’alimentació, per a poder comparar-ho amb el seu menú setmanal.

Durant el projecte els alumnes han de crear uns documents al drive on expliquen el que fan els dies de projecte (Diari), un document de valoració de la rúbrica i una webgrafia de les pàgines consultades.

En tractar-se d’un projecte i un procés obert, entenem que l’avaluació també tindrà en compte els punts de partida de cada un dels alumnes i a on ha pogut arribar.