Nyam-nyam; bon profit! – Implementació

La realització del projecte ha comptat amb dues fases principals, una de recerca i l’altra de creació dels productes. La recerca ha quedat plasmada en una exposició oral. Un cop finalitzada, l’alumnat ha pogut plasmar els coneixements adquirits en els diferents productes finals: una carta de restaurant, un audiovisual explicant el menú, una degustació i un menú setmanal saludable amb cinc àpats/dia.

A l’hora de planificar les tasques, la diversitat d’alumnat ha fet necessari pautar en diferents graus la realització del projecte. Des de situacions en les quals els alumnes s’han autoplanificat les tasques i objectius fins a altres casos en que ha estat necessari un acompanyament.

L’alumnat transfereix el contingut mitjançant els documents del procés de producció (dietari i documents amb la informació obtinguda), la presentació oral i els productes finals. L’alumnat adquireix la consciència d’haver treballat diverses àrees relacionades amb l’alimentació: experimentals, educació física i plàstica. Per altra banda la tecnologia (TIC) i l’expressió oral i escrita es treballen a nivell transversal.