Pot haver-hi diferents solucions a les preguntes en funció de la capacitat de treball, la curiositat, l’aprofundiment i l’esperit crític del grup.
La informació s’obté de la xarxa d’internet, manuals, enciclopèdies, explicacions del professorat.
-
De seguida relacionaran allò que no coneixien amb els seus coneixements previs, ampliant-los o fins i tot modificant-los en funció de les conclusions a les que arribin.
És molt important que les explicacions siguin clares i concises i amb un suport ja sigui escrit o visual per tal de poder-ho avaluar i compartir.
-
L’autoregulació passaria perquè l’alumnat coneixes els diferents nivells de la rúbrica de manera que ells mateixos poden autoavaluar-se . Veure si han arribat al nivell 1,2 o 3. En aquest apartat cal ser molt curós i tenir en compte l’avaluació individual i també com a grup.
-
La consciència de fer servir competències transversals probablement és dels aspectes més complexos a assolir i caldrà orientar-los perquè malgrat fer-ne ús no en són conscients. Aqui serà necessària una bona orientació. Potser indicant quins tipus de competències tenim i llavors que les identifiquin en les seves tasques.