Per fi anem, a Natupark i ens ho pasem d’ allò més bé posant a prova la nostra capacitat de superació de la por a les alçades. Això si que és una aventura! I com que l’ hem organitzat nosaltres encara l’hem gaudit més.
Les carpetes d’aprenentatge
Aquesta és una de les carpetes d’una alumna. És una carpeta en tres dimesions. A l’ interior hi han unes “butxaques” per a col.locar-hi informació. A dins el sobre s’ hi guarden les fitxes treballades durant el projecte, incloent el diari de reflexions, l’opinió personal del projecte i totes aquelles feienes que cada alumne a considerat essencial per al desenvolupament del projecte.
En una altre de les cares de la carpeta s’ hi pot veure el procediment per a calcular el preu de la sortida , en una altre els mapes per a situar Natupark i el recurregut per arribar-hi, en una altra cara de la carpeta hi han enganzat algunes de les cartes i circulars informatives que els alumnes han escrit. la resta de la carpeta s’ ha deixat decorar i omplir lliurement segons el gust i interès de cada un dels nens i nenes.
Aquest és el resultat del nostre projecte ja acabat
Els alumnes han fet una exposició oral a la resta de classes de 4rtA. Aquest vídeo en mostra un fracment. S’ ha fet en el teatre de l’ escola i per grups han explicat el que han anat treballant i aprenent durant el projecte, com a valoració final del què han après.
Els alumnes fan les reserves
Carta, invitació i nota pels pares
Autorització pares Naturpark
Autorització pares Naturpark
Aquests tres textos els han elaborat els alumnes amb la revisió dels mestres. el primer és una carta per l’Equip Directiu i el Consell Escolar per tal de demanar permís per poder fer la sortida . Ells mateixos en van fer entrega a la direcció del centre, tal i com es veu en la última imatge.
La segona és una invitació per las altres classes de 4rt, i el link és la circular per las pares per informar de la sortida i donar dades per a fer el pagament.
Què hem après fent aquest projecte? – La veu dels alumnes
Aquesta és la fotografia d’ una part del Diari de reflexions d’ un alumne conductual i que ens ha sorprès i agardat molt als mestres i que és un prova més que treballar per projectes i en grups cooperatius és molt beneficiós per tot tipus d’ alumnat.
CONVERSA D’ AULA:
Què hem après fent aquest projecte?
Nico i Eric: Saber buscar informació a Internet
Aroa: Seleccionar la informació més important.
Nerea M: Enganxar fotos al Word
Guillem: Saber com els professors organitzen les excursions
Martí: Hem après a treballar d’una manera diferent, hem aprés a fer-ho tots junts.
Iris: A fer un debat i a donar arguments.
Pau: A treballar en grup i a fer una carpeta d’aprenentatge.
Judith: Compartir les propostes amb els companys
Oscar: Saber que hem de demanar permís a l’equip directiu abans d’organitzar la sortida.
Nerea C: Hem après a fer diferents tipus de cartes.
Elsa: Hem après a parlar en públic.
Nerea M: Hem après a situar el Naturpark en diferents mapes
Laia: Hem après a calcular el preu de la sortida i que els mestres no paguen.
Javi: Hem après a calcular les places de l’autocar
Pau: Hem après a realitzar reserves.
Reflexionem
COM AVALUEM EL PROJECTE?
Ja sabem com donar forma a la carpeta!
Gràcies a un company de l’escola ,que és molt creatiu, ja sabem com donar format físic a la carpeta d’ aprenetatge. Serà en 3D i amb desplegables. Aquesta setmana li començarem a donar forma.