Durant tot el procés de recerca hem après:
–Etimologia i definicions: a l’hora d’entendre millor els conceptes hem hagut de fer una recerca de l’etimologia de les paraules que ens interessaven.
- Què és la transsexualitat?
- Definicions de les tendències sexuals i les identitats de gènere
- Etimologia de les tendències sexuals i les identitats de gènere
- Amor dòric: homosexualitat masculina o rite
- Símbols grecs: lambda, labrys, arc iris
–Mites: encara que ja havíem llegit els mites hem tingut l’ocasió d’aprofundir-hi més en els personatges transsexuals i en la història.
–Notícies: ens hem informat de la situació actual del col·lectiu transsexual arreu del món llegint diaris i investigant a internet.
- La història de l’Alan
- Llei d’igualtat als centres escolars de la Comunitat Valenciana
- ”Diversitat en curt”, un projecte educatiu de l’Ajuntament de Barcelona en favor de la varietat afectiva
- El dret a ser transsexual i creient
- Margalida Borrás, una transsexual al segle XV
- Autobús transfòbic d’HazteOir
–Reportatge: hem hagut de fer un reportatge en forma de vídeo per saber què en sabia gent de diferents edats sobre la transsexualitat i fer una anàlisi dels resultats obtingut. Tot plegat ens ha servit per saber l’opinió del que es pensa en l’actualitat.
–Enquesta: vam arreplegar 213 respostes i vam aprendre el que realment sabia la gent sobre significats bàsics.
–Películes i vídeos: hem fet una review sobre una película i un vídeo sobre el mite de Ceneu i Cenis.
Deixa un comentari