Educar les emocions

0

Caceres del tresor i emocions: Hi ha diferents caceres en les que es poden treballar diferents aspectes que facin reflexionar els nostres i les nostres alumnes i ajudar-los en la seva educació emocional.

http://webquest.xtec.cat/WebCaceres/tutoria.htm

[slideshare id=6002765&doc=educacioemocional-101202001836-phpapp01]

Font:

Anna Rosique (Psicòloga especialitzada en l’Educació Emocional).

<embed type=”application/x-shockwave-flash” src=”https://picasaweb.google.com/s/c/bin/slideshow.swf” width=”288″ height=”192″ flashvars=”host=picasaweb.google.com&hl=es&feat=flashalbum&RGB=0x000000&feed=https%3A%2F%2Fpicasaweb.google.com%2Fdata%2Ffeed%2Fapi%2Fuser%2F112965305323581775837%2Falbumid%2F5734117778279364129%3Falt%3Drss%26kind%3Dphoto%26hl%3Des” pluginspage=”http://www.macromedia.com/go/getflashplayer”></embed>

 

Mares i pares he assistit a una xerrada referent al tema d’educar les emocions. Crec que tot hem d’estar atents a la salut emocional dels nens i nenes que tenim, llegiu amb atenció i comenteu el que considereu convenient.

Aquest tema nosaltres ja l’havíem tractat en un article anterior, fa un temps. Ara el recupero per vosaltres . Ens va arribar en el seu moment a través de la FaPac.

Hi ha frases que hauriem de pensar.

Què us semblen?

Es pot participar als comentaris.

Què  és la intel·ligència emocional?

És una àrea d’investigació que fa referència als procesos implicats en el reconeixement, ús, comprensió i maneig dels estats emocionals d’un mateix i dels altres per a resoldre problemes i regular la conducta.

Ens trobem davant d’una àrea d’investigació molt recent que uneix dos terms molt amplis i ambigus que durant molt de temps han estat considerats contraris i fins i tot incompatibles.

– És important desenvolupar la intel·ligència  intel·lectual i la intel·ligència emocional dels nostres fills, dels nostres alumnes

– Raó i pensaments positius.

– L’humor farà disminuir la tensió i estrès acumulat

– Desenvolupar  l’empatia

– No es tracta de solucionar els problemes dls nostres fills sinó ajudar-los per a que pensin en les possibles solucions

– No podem oblidar que No existeix el nen/a perfecte!; Ni els pares perfectes! sinó els nens, nenes, pares i mares que no han estat educats emocionalment!!!

Font:

Anna Rosique (Psicóloga especialitzada en l’Educació Emocional).

FaPac (Federació d’associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya).

http://www.fapac.cat/

http://www.escolagarbi.cat/index.php?option=com_content&view=article&id=519&Itemid=450

[slideshare id=7565008&doc=jornadaeducaciemocional-110408135556-phpapp02]

 

Salutacions i que tingueu una bona diada de Sant Jordi.

Isa H.

Documents dels projectes

0

Documents del projecte.

Si cliqueu en aquest link us podeu descarregar els documents que hem  utilitzat en el projecte. Alguns són d’elaboració pròpia i d’altres estan descarregats de la red.

Podreu veure i descarrregar:

.-Pauta per fer el dossier.

.- Tapa (la poden modificar)

.- Idea inicial per fer l’index

.- Autoavaluació individual

.-Avaluació del grup

.-Avaluació de l’exposició oral

.-Avalació del grup que fa l’exposició oral

https://skydrive.live.com/?cid=458dff9a19b272eb&id=458DFF9A19B272EB%212213

 

CIÈNCIA A LA BUTXACA:

https://skydrive.live.com/?cid=458DFF9A19B272EB#cid=458DFF9A19B272EB&id=458DFF9A19B272EB%212197

 

Altres documents que hem fet servir en altres projectes i que els/les alumnes han après a descarregar-se per poder fer els seus treballs a casa sense necessitat d’imprimir.

https://skydrive.live.com/?cid=458dff9a19b272eb&id=458DFF9A19B272EB%212213#cid=458DFF9A19B272EB

 

Treball en grup. Treball cooperatiu

0

Els nens i nenes mentre juguen aprenen i mantenen la il·lusió. Els pares i mares han de gaudir d’aquest ànim i ajudar-los en el seu procés d’aprenentatge, els resultats arribaran sols.

Per ells i elles el més important no és guanyar, és jugar.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UsVOAlK3KKc[/youtube]

“Una “Pequeña Gran enseñanza” de este grupo de Niños… mas allà de los resultados, nunca dejan de soñar”

CCBB. Competències Bàsiques_6è i Aval. Diagnòstica_5è

0

Hola,
tenint en compte que al maig es fan les proves de CCBB aquí us deixo un link on podeu veure en què consisteixen.
És un enllaç de la Generalitat.

No tingueu por, esteu molt ben preparats.
Isa

CCBB 2009-10

CCBB 2010-11

CCBB 2012

 

AVALUACIÓ DIAGNÒSTICA 5è

AVALUACIÓ DIAGNÒSTICA 5è 2011-12

AVALUACIÓ DIAGNÒSTICA 5è 2012-13

Recursos matemàtics

0

Recursos matemàtics

http://www.edu365.cat/primaria/muds/matematiques/maquina_calcular/maquinaCalcular.html

De Càlcul en 1 minut

Jornades d’Astronomia a l’Escola Montserrat. Castellbisbal

0

Els dies 29 de febrer 2012 i el dia 1 de març s’han realitzat les Jornades d’astronomia a l’Escola Mare de Déu de Montserrat.
L’escola ha obert les portes a la tarda de 19 a 21 hores per contemplar el cel nocturn. Tots els mestres i totes les mostres han fet torns per poder atendre les famílies i que puguin gaudir d’una activitat que té l’escola molt arrelada.
Vam poder veure: Mart, la Lluna i Júpiter amb tres telescopis instal·lats al pati.

Es podia visitar:
2n pis, Aula audiovisuals: imatges en 3D de l’espai.

2n. pis aules de 4t.: activitats realitzades amb l’Audaciti.

1r pis, aula de plàstica: càmera fosca. Les constel·lacions
1r. pis, passadís: Planeta Mart

planta cero: Biblioteca: Planetari.
planta cero: diversos panells amb informació de l’espai.

Pati: 3 telescopis

Jornades amb gran assistència de famílies!

Els alumnes han desenvolupat projectes, han ajudat a la decoració de l’escola, han visitat un Planetari, una càmera fosca, han fet una sortida a l’observatori Fabra, projecció imatges en 3D, realització d’un planisferi, rellotge de fusus horaris, etc.

Enllaços:
Joan Pujol va enlairar coets.
En aquest vídeo es pot veure una explicació que va fer el Joan a una altra escola.

http://comentarijoanpujol.blogspot.com/

L’escola té un bloc d’astronomia:
http://astronomia-montserrat.blogspot.com/

recursos que ofereix XTEC
http://www.xtec.es/recursos/ciencies/astronomia.htm

En aquest vídeo contemplem el cel des del Teide.

El Cielo de Canarias / Canary sky – Tenerife from Daniel López on Vimeo.

Carnaval 2012

0

A les fotos es pot veure tots els actes que hem fet a l’escola:
– Pregó
-Dijous gras
-Judici
– Desfilada de comparses.

Internet Segura. Família i Escola

0

2411.pdf

Els mossos de Rubí han fet una xerrada sobre internet a 6è. Ens han ensenyat què és el que podem fer i el que no hauriem de fer.
Ens han dit que no hauriem de tenir Facebook fins els 14 anys.
6è A i 6è B

Link recomanable
http://www.xtec.cat/internet_segura/

El Departament d’Ensenyament posa en funcionament, un nou web “Família i Escola. Junts x l’Educació” adreçat a les famílies amb la finalitat de posar al vostre abast informació, orientacions i recursos per millorar la vostra implicació en el procés escolar i educatiu dels vostres fills i filles.

http://www20.gencat.cat/portal/site/familiaescola/

Antoni Tàpies. Competència Lingüística

0

COMPETÈNCIA LINGÜÍSTICA:

Competència Lingüística

La Isa ens ha dit que havíem de buscar informació d’Antoni Tàpies perquè havia passat alguna cosa però nosaltres no sabem què és?

Per informar-nos hem mirat la premsa escrita i/o la premsa digital.
Aquest són els resultats:

NOTÍCIES:
Què ha passat el dia 6 de febrer del 2012?

El dia 6 de febrer va morir el pintor Antoni Tàpies i Puig a l’edat de 88 anys, i després d’una extensa vida dedicada a l’art. La seva obra ha obtingut nombrosos premis.

TITULARS:
La Vanguardia: “Muere el artista barcelonés Antoni Tàpies”
El diari Ara: “Tàpies immortal”
El Periódico: “Adéu Tàpies”
El punt Avui: “El gran artista i pensador”
El País: “Adiós a Tàpies artista, mágico y deslumbrante”


BIOGRAFIA:
Tàpies neix a Barcelona el 13 de desembre de 1923 i morí a Barcelona el 6 de febrer de 2012. Fou pintor, escultor i teòric de l’art català de formació autodidàctica, va crear un estil propi dins l’art de vanguardadel segle XX, fent innovacions dins d’un estil abstracte ple de simbolismes. Ha exposat arreu del món i ha obtingut nombrosos premis.

PREMIS:
1955: Premi de la República de Colòmbia, a la III Biennal Hispanoamericana.
1958: Premi de la UNESCO.
1979: Premi Ciutat de Barcelona.
1979: Membre honorari de l’Acadèmia d’Arts de Berlín.
1981: Doctor honoris causa del Royal College of Arts de Londres.
1981: Medalla d’Or de Belles Arts del Ministeri de Cultura d’Espanya.
1983: Medalla d’Or de la Generalitat de Catalunya.
1988: Doctor honoris causa per la Universitat de Barcelona.
1988: Membre honorari de la Gesellschaft Bildener Künstler Österreichs de Viena.
1990: Premi Príncep d’Astúries de les Arts.
i molts més

OBRES D’ART:
Zoom (1946) – oli i blanc d’Espanya sobre llenç, 65 x 54 cm , Fundació Antoni Tàpies, Barcelona.
Tríptic (1948) – oli sobre llenç, 97 x 65, 97 x 130, 97 x 65 cm , Col·lecció particular, Barcelona.
Collage d’arròs i cordes (1949) – pintura i collage sobre cartró, 75 x 52,5 cm , Col·lecció particular, París.
El foc interior (1953) – tècnica mixta sobre tela, 60 x 73 cm , Col·lecció particular, Barcelona.
Blanc amb taques roges (1954) – tècnica mixta sobre tela, 115 x 88 cm , Col·lecció particular, Barcelona.

ON ES PODEM CONTEMPLAR LES OBRES DE TÀPIES?
Fundació Antoni Tàpies, Barcelona, al carrer Aragó.
Fundació Suñol, Barcelona.
Museo de Arte Contemporáneo de Madrid.
Museum of Modern Art, Nova York.

ALGUNES DE LES SEVES OBRES I LA NOSTRA VERSIÓ DEL MITJÓ:

6è B

Projecte d’Astronomia. “Els viatgers de l’univers” buscant informació i nous descobriments.

0

Els viatgers de l’univers en busca d’informació i nous descobriments.

Pilarin Bayés

Font imatge: Concurs de Pilarín Bayés

Competència d'autonomia i iniciativa personal

font de les imatges de les competències bàsiques: Imma Palahí

RECORDEU QUE HEU DE PORTAR UNA MANUALITAT PER PENJAR AL PASSADÍS RELACIONADA AMB L’ASTRONOMIA.

6 DE FEBRER DE 2012
.- Comencem el projecte d’astronomia a 6è. Recordeu que heu de portar llibres relacionats amb el tema per desenvolupar el vostre projecte.

.- Recordeu la importància del treball en grup:
. el respecte als altres
. portar la informació per poder treballar a l’aula
. organitzar-vos bé la feina
. ordre en els vostres apunts
. presentació acurada del treball
. bona gestió del temps i
. gaudir fent-lo.

competència en el tractament de la informació i competència digital

ANIREM AFEGINT DADES EN RELACIÓ AL PROJECTE.

1. Què Sabem?

.- Hi ha un sistema solar que està format per planetes i una estrella molt gran que es diu sol i que escalfa la terra.
.- El sol és una estrella molt gran.
.- Hi ha 8 planetes al sistema solar.
.- La nostra galàxia és la Vía Làctia.
Vídeos relacionats amb el sistema solar. Comprovem el que sabem…

.- El punt vermell de Júpiter és una tempesta de sorra.
.- La lluna és el satèl·lit de la terra.
.- El Sol és l’estrella més propera a la terra.
.- La terra està a 149,6 milions de Km de la terra.
.- Els planetes de roca o de pedra, estan més a prop del sol i els que estan més lluny són gasosos.
.- Júpiter té 13 llunes.

Aquestes dades s’han de revisar perquè potser que no siguin del tot exactes, per tant el que sabem i el que volem saber s’ha de desenvolupar en el dossier.

Competència Aprendre a Aprendre

2. Què volem saber?

.- Què és la Via Làctia?
.- Hi ha extraterrestres?
.- Com funciona un telescopi?
.- Hi ha vida humana a altres planetes?

Font imatge: Pilarín Bayés

Pilarin Bayes_astronauta

.- Qui va arribar a la Lluna? Quan? Quantes persones? Com es deien? De quin país eren?

.- Hi ha una estrella més gran que el Sol?
.- Com s’ha format l’Univers?
.- Com es va crear el Big ban?. Què és? Quan es va formar?
.- Hi ha altre planeta igual a la Terra?
.- Asteroides

.- Planetes de la galàxia d’Andromeda.
.- Quants graus hi ha al Sol?
.- Quantes galàxies hi ha conegudes?
.- S’acaba l’univers? on arriba? té fin?
.- Hi ha un altre sol?

.- Per què hi ha estacions?

.- Hi ha enigmes d’astronomia?
.- Quina relació tenen les mates amb l’Astronomia?
.- Quina relació té l’anglès amb l’astronomia?
.- Per què el cel, es veu de color blau?
.- Què és l’astronomia? què estudia?

.- On hi ha observatoris astronòmics?

.- Què té a veure l’astronomia i el mar?
……

Competència en el coneixement i la interacció amb el món físic

3. Organització dels grups, 6 de febrer del 2012
grup 1: Jaume, Paula, Ariadna, Albert
grup 2: Jack, Laura, Andrea, Andrés, Jose
grup 3: Joel, LUc, Adrià, Mireia, Lucia
grup 4: Joan, LLorenç, Gemma, Cristina
grup 5: Pol, Carles, Noman, Yanny, Anna

4. Repartiment de càrrecs:

Explicació dels càrrecs. Són rotatius.

Càrrecs del projecte

– Secretari: És el que pren nota d’aquella sessió.

– Il·lustrador: és el que busca imatges i/o fa dibuixos. (Té ordinador)

– Expert: coordina el debat del grup i resum l’idea que escriurà el secretari.

– Portaveu: és el que explica a la resta de la classe els continguts treballats, a cada sessió.

A les taules de 5 persones la cinquena ajuda als altres, per tant es duplica un càrrec.

5. El projecte es realitzarà els dilluns i divendres a la tarda i altres horaris previ avís, també participen els especialistes.

6.- Enllaços d’interès:

https://picasaweb.google.com/100sanda/Astronomia

http://www.xtec.cat/~jjimen18/index.htm

http://www.iac.es/cosmoeduca/index.html

http://ntic.educacion.es/w3//eos/MaterialesEducativos/mem2000/astronomia/chicos/index.html

materiales educativos:astronomia

http://www.cielosboreales.com/index.php/2009/05/19/el-observatorio-astronomico-del-teide/

Any internacional d’Astronomia 2009
http://www.astronomia2009.es/

Any internacional de l'Astronomia 2001

7. Fotos de la realització del projecte

8. Joc d’astronomia.Junta de Castilla León

http://www.educa.jcyl.es/educacyl/cm/gallery/Recursos%20Infinity/aplicaciones/astronomia/FWK_astronomia_primaria/index.html

Joc d'Astronomia. Junta de Castilla León

9. Documents necessaris per la realització del projecte:

https://skydrive.live.com/redir.aspx?cid=458dff9a19b272eb&resid=458DFF9A19B272EB!2213&parid=458DFF9A19B272EB!2075&authkey=!AFbNls0uXUU6Kz8

https://skydrive.live.com/redir.aspx?cid=458dff9a19b272eb&resid=458DFF9A19B272EB!2213&parid=root

Per la propera sessió:
.- Decorar el passadis amb els elements realitzats a casa.
.- fer els rètols dels càrrecs.
.- fer el llistat d’organització de càrrecs. Cada grup fa el seu. A cada sessió es canvia de càrrec.
.- portar llibres que donin respostes als vostres interessos.
.- utilització de portàtils a l’aula. 1 ordinador per grup.
.- al final de la sessió el portaveu explica a tot el grup el que han fet aquella tarda, també fer resum per escrit

Bé, projecte en marxa…
Semblen contents, ja us explicarem com funciona i els aspectes a millorar.

Si teniu més idees o curiositats les poseu a COMENTARIS i les afegiré a l’article.
Si teniu dubtes ho poseu també a comentaris i així anem completant el projecte.

Ja sabeu que m’agrada el que ara us diré:

“No deixis per demà el que puguis fer avui”

Fins demà.

Les màquines

1

Aqui us deixo el link del tema de les màquines per poder fer els exercicis.

Gèneres de palanca:

Palanca de primer género:
Una palanca es de primer género cuando el punto de apoyo está ubicado entre la resistencia y la potencia.

2) Palanca de segundo género:

Una palanca es de segundo género cuando la resistencia se halla entre el punto de apoyo y la potencia.
Como en las palancas de segundo género el brazo de potencia es siempre mayor que el brazo de resistencia, en todas ellas se gana fuerza.

Palanca de tercer género:
Cuando la potencia se encuentra entre el punto de apoyo y la resistencia, la palanca es de tercer genero.
En este género de palancas, el brazo de potencia siempre es menor que el brazo de resistencia y, por lo tanto, la potencia es mayor que la resistencia. Entonces, siempre se pierde fuerza pero se gana comodidad.
Isa

Les màquines que han realitzat els alumnes i les alumnes de 6è han sigut exposades al rebedor de l’escola i han tingut un important èxit de visites.
Felicitats a tots i totes per ser tan treballadors/es i responsables.

Visita al museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa.
Els alumnes i les alumnes s’han vestit amb roba de l’època per entendre millor les circumstàncies laborals del moment.

El Sr. Joan coll ens ha realitzat una conferència a l’escola. És el pare d’un alumne de 6è. Li volem agrair el temps que ha dedicat per compartir amb els nostres alumnes els seus coneixements. Ha explicat el motor d’explosió. Amb aquesta actuació acabem el tema de les màquines.

Nadal 2011

1

Hola alumnes,

Us desitjo que l’any 2012 us porti felicitat i sort en els vostres projectes futurs a vosaltres i les vostres famílies.

Isa

Aqui us deixo un link per veure una targeta animada. Poseu el so i cliqueu en el segell del sobre.

<a href="“>

NADAL 2011 (varis moments)
A la recepció de l’escola, amb el concurs de pessebres.
Amic/ga invisible.
Abans d’entrar a l’auditori a fer el Concert de Nadal.
Certificat d’actors i actriu del taller de teatre en anglès. Professsora Nieves Latre.

SORTIDA TIBIDABO. TEMA LES MÀQUINES. ÀREA: MEDI

La castanyada

0

La castanyera aviat deixarà pas a l’hivern i aquest són els records que ens deixa aquest curs.

Els moniatos es disfressen….
Isa

Escola verda

0

Mai em canso si ho faig de gust!
Veient-los amb tantes ganes i il·lusió fa que els seus camins i el meu es trobin cada dia.

L’estalvi de paper ens fa pensar en noves propostes i aquesta és una d’elles. El BOC’N ROLL envolta els nostres entrepans.

L’aventura de llegir

0

Si no saps que llegir al Nadal, aquí et proposem aquests llibres. Tu decideixes.

Isa

Museu marítim

0

Fantàstic dia de convivència a pesar de la pluja que volia dificultar-nos la jornada.

Isa

A cooperar també se n’ha d’aprendre

0

L’aparent dificultat de treballar en grup, és incomparable amb els beneficis que ens aporta.

Eduard Punset:
“……….cuestiones como la cooperación,….. El trabajo en equipo es muy importante, ¿no? Es decir, hoy en día, alguien que no esté acostumbrado a trabajar en equipo, a quien no se lo hayan enseñado, no tiene nada que hacer, ¿no?”…………

http://www.rtve.es/television/20111209/inteligencias-multiples-educacion-personalizada/480968.shtml
480968.shtml

El treball en grup desenvolupa l’autonomia, ajuda a gestionar las relacions amb els altres, les emocions; ensenya a saber escoltar, saber argumentar i defensar les opinions; organitzar el temps, preveure espais i organització personal.

Saber escoltar i treballar en grup cohesiona les persones i les prepara per nous aprenentatges.


El treball en grup ajuda a pares i mestres a intercanviar coneixements i temps.

Comunitat Catalana de WebQuest
Primeres Jornades sobre WebQuest. Barcelona 10 i 11 de març de 2006.
Grupo de discusión 1: El trabajo cooperativo.
Jordi Adell y Iolanda Bernabé.
Universitat Jaume I

Conclusiones
? Ventajas del aprendizaje cooperativo (AC) para mejorar nuestras WebQuests.
– Incrementa el aprendizaje del alumnado.
– Aumenta el nivel de razonamiento.
– Facilita la transferencia del aprendizaje a otras situaciones.
– Mejora el grado de implicación.
– Promueve el aprendizaje autónomo.
– Mejora las relaciones interpersonales.
– Mejora la aceptación de las diferencias entre los y las componentes del equipo.
– Promueve el compromiso en el aprendizaje de los/las demás.
– Desarrolla habilidades comunicativas.
– Favorece el trabajo en grupo fuera del aula.
– Mejora la relación con el profesorado.
– Facilita la adopción de diferentes puntos de vista.
– Promueve la empatía.
– Mejora las habilidades sociales.
– Ayuda a desarrollar la actitud crítica.
– Permite compartir diferentes estilos de aprendizaje.
– Favorece la creatividad.
– Incrementa el número y calidad de ideas novedosas.
– Aumenta la probabilidad de pensamiento divergente.
– Facilita la apertura a considerar las ideas del resto de componentes del grupo.
– Aumenta la autoestima.
– Proporciona la oportunidad para afianzar el autoconcepto.
– Facilita la asunción de roles variados.
– Promueve el crecimiento personal.
– Permite dar y recibir feedback y apoyo del resto del grupo

http://www.xtec.cat/~cbarba1/temes/cooperar.htm

….. i què en penseu vosaltres?
Isa

Reportatge

0

Gravacions realitzades pels alumnes, sense muntatges.
Així som i així ho fem de bé.

El reportatge

0

Fem de periodistes per un dia.
Els alumnes i les alumnes de 6è B, han realitzat un reportatge i han fet un resum i un mini video per mostrar-vos els temes que els interessen.

En aquest escoltareu a la Gemma i l’Anna

Hort

0

Presentació d’un powerpoint de l’hort.
Realitzat per Luc i Andres.
5è B
curs 201-11

Felicitats!

Isa H.

Matemàtiques amb wikisaber

0

Hola alumnes,
Heu de continuar practicant angles, decimals i eixos cartesians, per això us deixo aquest link que treballarem el dia 28 d’octubre a l’hora d’informàtica.
Poseu-vos els auriculars, escolteu i seguiu les indicacions

http://www.wikisaber.es/Contenidos/ContentObject.aspx?level=5&subject=1&year=1

coordenades
http://www.wikisaber.es/Contenidos/LObjects/co-ordinates_sim/index.html

Càlcul
http://ntic.educacion.es/w3//eos/MaterialesEducativos/mem2011/asi_calculamos/index.html

Isa

Quina hora és? quin angle formen les busques? i tècniques d’estudi

0

Reloj analógic i reloj digital

 

reloj_applet.html

Clica sobre el link i practica angles, reconeix les hores en dos formats, mou les busques i observa els angles que es formen.

Isa

 

ecolocalització i angles

http://www.ite.educacion.es/formacion/materiales/149/cd2010/02/html/ecolocalizacion.html

link interessant per aprendre molt més.

 

 

TÈCNIQUES D’ESTUDIS

http://cursomapasmentales.igipuzkoa.net/curso/modulo/1/unidad/1

 

ELECCIONS DELEGATS/DES

0

Aquesta tarda a les 16:00 hores es portarà a terme l’elecció de delegat o delegada que us representarà aquest curs.
La votació s’efectuarà amb urna.

Ha sigut una campañanya dura, ja que alguns del aspirants a delegats/des s’han ficat amb els altres i això ha comportat unes discrepàncies que com sempre s’han arreglat: PARLANT.

Molta sort a tots i totes i que guany el que més vots tingui.

Isa

FOTOS DE LA CAMPANYA

L’edat mitjana. DEURES. 6è B

0

Hola alumnes,
aqui us deixo el tema per poder fer amb tranquil·litat les activitats proposades, s’han de tenir fetes pel dilluns vinent.
El llibre de 5è s’ha de tornar demà.

Salutacions a tots i totes.

Isa

Salón de lectura.

0

Abans de comprar un llibre potser sigui interessant visitar els que tenim a la red i veure realment si ens interessa.

Books.google ens oferta llibres online:
http://books.google.es/

Desitjo us agradi!

Isa Huertas

FAMÍLIA

0


Hola alumnes,
Ens veurem el setembre. Contents-es?

Com que he esborrat el facebook, perquè sou menors d’edat, aquí al nostre bloc ens podem comunicar, parlar, consultar i saludar-nos. Us sembla bé?

Si els pares i/o mares volen consultar alguna cosa doncs clicant a família poden fer-ho. Sempre demano respecte i temes escolars, ja que això és un mitjà escolar i no un mesenger.

A l’esquerre del bloc, com ja sabeu tenim els núvols d’etiquetes i buscant FAMÍLIA, CLIQUEU I ACCEDIU A COMENTARIS.

A veure què tal funciona aquest apartat!.

M’agradaria saber quin llibre heu llegit aquest estiu.

Fins aviat.
La vostra tutora: Isa Huertas

WIKISABER. Portal amb molt recursos en castellà

2

Hola alumn@s:

Us pujo uns enllaços per anar practicant els dies que us queden.

Són en castellà pero estan molt bé explicats.

Fins aviat.

Isa Huertas

http://www.wikisaber.es/Contenidos/LObjects/what_is_matter/index.html

http://www.wikisaber.es/Contenidos/Contenidos.aspx

DIA DE L’ESPORT 2011

1

TOTES LES NOSTRES FOTOS

https://picasaweb.google.com/112965305323581775837

El dia de l’esport els/les alumnes de 6è fan el ball de fi de curs però també porten la torxa. Un espectacle molt maco.
Després anem a l’illa esportiva a realitzar activitats organitzades des de l’àrea d’Educació Física.
Observeu i gaudiu amb les imatges.

Isa Huertas

Go to Top