Més jornades d’astronomia

Per Pablo

A les jornades d’astronomia al cole, l’últim dia perquè els pares i les mares dels nens i de les nenes de l’escola poguessin anar a veure l’exposició, pel de matí vam fer unes activitats d’angles i amb l’Albert. Abans d’anar al patí, vam veure (a l’aula d’audiovisuals) unes imatges en 3D. Ens va sorprendre molt, pensa què l’aula on veiem pel·lícules i altres, la veritat, molt poques vegades, és transformi enun cine en 3D !!!!!!!!!!!!!!
Per la tarda va continuar. Vam veure uns coets (no de veritat) enlairant-se amb aigua, aire i electricitat.
Va ser un dia fantastic.
expo

4 thoughts on “Més jornades d’astronomia

PABLO EL TEU ARTICLE ESTA MOLT BÉ.
    I SI AQUELL DIA VA ESTAR FANTASTIC I MOLT DIVERTIT PERÒ A MI HEM VA IMPRECIONAR ELS COETS!!!!!!!!!!!!!!!

Sí, lo de 3d va molar molt, jo no m’ho esperava aixó a l’escola, veure aquestes coses en 3d!!!
    A mi hem va agradar molt, pero la nerea i jo ens habiem de treure les ulleres de 3d perqué ens marejavem, peró a les dos ens va encantar, i agradar molt!!!!!