inicialjpg

Aquest és el bloc de cinquè B de l’escola Montserrat a Castellbisbal.
Aquí trobareu articles, fotos, dibuixos i vídeos  fets pels alumnes del grup que esperen els vostres comentaris.

12 thoughts on “Info

1. Albertoo

guillem aixo no es una tele es un ordinador i tambe et dic que no es de veritat,
    ES UN DIBUIX!!!!

2. Andrea Pèrez

Hola!!!
    Felicitats pel vostre bloc,
    es molt interesant….

disfruteu be les vacances de Nadal, i torneu amb ganes , que les necessiteu

Anims que aixo no es res

Andrea Pèrez

3. Albert

Moltes gràcies Andrea. (T’he deixat una resposta una mica més llarga a l’altre comentari)

AQUEST ÁRTICLE QUI L’HA FET?¿
    L’AS FET TÚ ALBERT?¿JEJEJE
    BNO LA IMATGE TAMB´É MOLA PERÓ GUILLEM QUE ES VEU BÉ QUE NO ÉS UNA TELE JEJEJEJ QUE ÉS UN ORDINADOR!!
    BNO NO PASSA RES ENS PASSEN COSES PITJORS BNO DEW A TOTS I BONES VACANCES!!JEJEJE K NOMÉS ENS KEDA UNA SETMANA PER TORNAR A L’ESCOLA I JO NO HI PENSO TORNAR!!JEJEJE
    OJALA NO EXISTIERA LA ESCUELA JAJAJA!!
    BNO ADIOS DEW!!

ARA KASI NINGÚ ENTRA AL BLOCK DE LA CLASSE K PASSA K YA HOS HEU KANSAT O K?¿ ALGÚNS HEHEHE NOMÉS JEJEJE! NO HO DIC EN MALA INTENCIÓ JEJEJE!!!
    BNO DEW A TOTS I A TOTES!!!
    JEJEJE AJAJAJA!!!!

6. noelia

maria esta bé, xd pero elia a k li veus la gràcia¿? jeje bueno i un altr cosa que es el saschon¿?
    dw!!!muaa!!!!jejexdxd!!!!