Daily Archives: 12 febrer 2015

DIJOUS LLARDER I 2a CONSIGNA

DIJOUS: Si ben guapo/a vols anar, pintat un cor a la cara i t’enamoraràs!

Al matí a l’escola hem esmorzat una bona truita o botifarra, tal i com mana la tradició. El Dijous llarder botifarra o truita menjaré”. Després hem sortit al parc del davant de l’escola a celebrar el Dijous Gras tots els alumnes i mestres d’Educació Infantil i Cicle Inicial. Ens ho hem passat d’allò més bé! Mireu!!

ARRIBA EL REI CARNESTOLTES A L’ESCOLA

HA ARRIBAT EL REI CARNESTOLTES!!!!

Aquest dimarts a la tarda tots els nens i nenes de l’escola hem anat al gimnàs a rebre al Rei Carnetoltes!

Quina il·lusió i quins nervis!!! Tota l’escola l’esperàvem i finalment ha arribat amb una gran festa: amb música, confetti i molta xerinol·la ens ha deixat els seus manaments:

DIMECRES: Ben moderns hauràs de venir i amb un pentinat extravagant a l’escola arribaràs!

DIJOUS: Si ben guapo/a vols anar, pintat un cor a la cara i t’enamoraràs!

DIVENDRES: Al matí ben animadet arribaràs i un barret hauràs de portar i amb una corbata ben original l’acompanyaràs.
A la tarda disfressat hauràs de venir de la manera que tu voldràs.

[youtube]http://youtu.be/f60eaMkPCds[/youtube]