Daily Archives: 11 febrer 2015

CONTE EN FAMÍLIA P5

Aquesta setmana la Maite, la mama de l’Ignasi, de la classe de les Ombres, ens ha vingut explicar uns contes. Ens ha explicat “En Pere sense por”, “El flautista d’Hamelin” i finalment “Els tres porquets”. Tots hem estat súper atents escoltant com la Maite ens els explicava i després hem gaudit una estona mirant els contes de la biblioteca de l’escola.

P4 PRIMERA CONSIGNA CARNAVAL

Avui dimecres 11 ha estat el primer dia de celebració de carnaval a la nostra escola. Ahir va venir el REI CARNESTOLTES i ens va ordenar les consignes que s’havien de portar. Avui tocava portar un pentinat extravagant. Els nens i nenes de la classe han vingut molt guapos!!! Amb uns pentinats molt divertits!!! Mireu quina risa que fem!!!
Després hem anat al pati dels grans ha fer un ball que podreu veure divendres!!!Esperem que us agradi veure els nostres looks!!!

P4 CONTE AMB FAMÍLIES

Aquesta dilluns 9 ens ha explicat un conte la Rebeca, la mare de la Lucía. El conte escollit ha estat els 3 porquets, que els hi agrada molt. Hem anat a la biblioteca de l’escola i després de l’explicació ens hem quedat una estona mirant més contes. Moltes gràcies Rebeca per la teva col·laboració.
Convidem a més familiars a que vinguin a explicar un conte els dilluns a les tardes. Animeu-vos!!!