Daily Archives: 8 febrer 2015

P4 CONTE AMB FAMÍLIA

Aquesta setmana ens ha explicat un conte la mare de la Sara. Un conte sobre una goteta d’aigua. Ha portat unes titelles de gotes d’aigua i els nens i nenes han gaudit i han escoltat el conte atentament. Gràcies mama de la Sara, per la teva col·laboració.

P4 ELS OFICIS: FEM D’INFERMERS

Aquest divendres 6 de febrer va venir a la classe la mare de l’Asier Merino a explicar-nos el seu ofici, el de infermera. Va portar molt de material perquè els nens i nenes poguessin observar, tocar i manipular. Hem pogut escoltar el nostre cor,ens hem tapat amb una manta tèrmica, ens hem possat tiretes, vendes…etc. Després els infants han pogut jugar a infermers i s’ho han passar d’allò més bé. Gràcies per la teva col·laboracció Mari i per tot el material que has portat perquè els infants gaudeixin.