Som arTICtes!

som-artictes.jpg

Aquests darrers dies he estat una mica inactiva amb el bloc. La culpa -entre altres coses- la tenia una altra feina que avui us presento i que vull compartir amb vosaltres. Es tracta un d’altre bloc que he batejat amb el nom:”Som arTICtes!“, un projecte que vol acostar als nens i nenes a alguns artistes a través de les TICs (d’aquí el joc de paraules), dels quals he trobat aplicacions on-line relacionades amb ells o amb la seva obra. Es tracta d’un projecte senzill, que recull recursos i jocs d’altres webs i que proposa algunes activitats a fer. Si algú o alguna el posa en pràctica amb els seus alumnes, li agrairé que m’ho faci saber a través dels comentaris i estaré encantada si em feu noves propostes o crítiques de millora. La meva intenció és que vagi creixent, en el calaix tinc artistes que esperen (algun català).

Espero que us sigui útil. Ja direu … 😉

7 thoughts on “Som arTICtes!

1. GEMMA ALONSO

Hola Tere!!!
    M’ha encantat, l’ullada ràpida que he pogut fer, sincerament, m’ha agradat molt i de ben segur que als nens i nenes també els hi agradarà. He pogut “crear” una obra similar a la de Jackson Pollock ( per cert dir que m’agrada molt, ja que a mi, tot lo abstracte m’encanta) i ho he trobat molt fàcil i divertit, com els altres.
    És ben cert que estem envoltats d’art i que avui dia el podem gaudir i apropar-nos a ell de moltes maneres, i aquesta és una forma diferent d’engrescar als nostres alumnes dins el món de l’art.
    GRÀCIES Tere per compartir amb tots nosaltres.

2. Eva

Ei, nina em sembla que ets tu la que ens hauries de formar sobre TIC i imatge i no pas els de Barna (formació pels formadors de visual i plàstica sobre el nou currículum)…

Gràcies noies,
    s’acceptem suggerències de millora.
    Que us sigui útil.

4. Marieta

Un cop m’has deixat ben al·lucinada amb el teu nou bloc.. ets una kurranta exemplar… gràcies per donar-nos tantes idees i recursos!
    Ja tinc ganes de provar alguna proposta TIC amb els de P5!
    Marieta.

5. dvert

Gràcies, Teresa, per aquest material! Com no podia ser d’una altra manera venint de tu, PRECIÓS!

Que t’agradi a tu Dolça, per a mi també és tota una satisfació.
    Una abraçada.