Un color nou

un-color-nou.jpg

Dimarts passat, en el Canal33, varem poder gaudir d’una nova sèrie cultural sobre art que parteix de la mirada de cinc grups de nens i nenes, d’entre 6 i 11 anys, de cinc països diferents: l’Equador, Burkina Faso, el Marroc, Catalunya i la Xina. En cada capítol, els infants manifesten la seva opinió sobre una obra d’art d’un artista. En aquest primer ,els nens i nenes observàvem l’obra de Pablo Ruiz Picasso: “Noia davant el mirall”, deien les seves impressions i a la vegada es dibuixaven mirant-se en un mirall.

Si no el vàreu poder veure en directe, ara ja no és problema, ho podeu fer des de  la web de Televisió de Catalunya,:TV3 a la carta. Val la pena.

Esperarem el següent.

3 thoughts on “Un color nou

1. dolors

Gracies guapa ! havia vist com el presentaven , em va semblar interessant, però després em va passar per alt, aixis ho podré mirar amb calma

2. Marieta

Ostres, quina passada el reportatge…
    A mi sempre m’ha agradat treballar l’art en totes les seves possibilitats a l’aula (sóc d’infantil) i aquest repte de entendre i escoltar els infants d’arreu és super interessant!

Jo no l’havia vist el dimarts, gràcies un cop més per fer-nos consciència de tantes coses que se’ns passen interessants.

Una abraçada de colors vàlids,

Marieta.

3. Marieta

PD/ en el meu comentari anterior volia dir colors CÀLIDS, no VÀLIDS… hi ha colors que no siguin vàlids? jejeje.