Com ja és habitual el dia de Sant Jordi farem el concurs de pastissos a l’escola.
Us animem a participar-hi per poder gaudir tots plegats de la festa.
Si voleu col·laborar fent un pastís, heu d’omplir la butlleta de la nota informativa sobre el concurs de pastissos que els nens i nens de l’escola us van fer arribar a casa i entregar-la a la tutora corresponent abans del 19 d’abril.
Els pastissos s’hauran de portar el mateix dia 23 d’abril a les 9 del matí.







