CONCURS DE PASTISSOS!

Com ja és habitual el dia de Sant Jordi farem el concurs de pastissos a l’escola.

Us animem a participar-hi per poder gaudir tots plegats de la festa.

Si voleu col·laborar fent un pastís, heu d’omplir la butlleta de la nota informativa sobre el concurs de pastissos que els nens i nens de l’escola us van fer arribar a casa i entregar-la a la tutora corresponent abans del 19 d’abril.

Els pastissos s’hauran de portar el mateix dia 23 d’abril a les 9 del matí.

Esperem la vostra participació!

Publicat dins de Festes, General | Deixa un comentari

BONA SETMANA SANTA!

L’escola La Muntanyeta us desitja una molt bona Setmana Santa.

Ens retrobarem a l’escola, el dimarts 10 d’abril del 2012.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

BONA SETMANA SANTA!

L’escola La Muntanyeta us desitja una molt bona Setmana Santa.

Ens retrobarem a l’escola, el dimarts 10 d’abril del 2012.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

JORNADA DE CLOENDA DE PROJECTES

L’escola La Muntanyeta us convida divendres, 16 de març, de 15.15 h a 16.15 h, a la jornada de cloenda de projectes que tindrà lloc als passadissos de l’escola.

Podeu recollir els/les nens/es a partir de les 15.15h a les classes i recórrer l’exposició tots junts. Pel bon funcionament del centre després de les 16.15h no es podrà entrar a l’exposició.

Els projectes que aquest any s’han treballat i els resultats dels quals podreu veure a l’exposició són els següents:

EDUCACIÓ INFANTIL

  • P3: Els pollets
  • P4: Els elefants
  • P5: Els tigres

CICLE INICIAL

  • 1r: Les serps
  • 2n: Els taurons

CICLE MITJÀ

  • 3r: Els vaixells
  • 4t: Els volcans

CICLE SUPERIOR

  • 5è: L’arqueologia
  • 6è: El futbol

Esperem que gaudiu amb l’exposició tant com nosaltres amb les activitats i treball en equip!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

JORNADA DE CLOENDA DE PROJECTES

L’escola La Muntanyeta us convida divendres, 16 de març, de 15.15 h a 16.15 h, a la jornada de cloenda de projectes que tindrà lloc als passadissos de l’escola.

Podeu recollir els/les nens/es a partir de les 15.15h a les classes i recórrer l’exposició tots junts. Pel bon funcionament del centre després de les 16.15h no es podrà entrar a l’exposició.

Els projectes que aquest any s’han treballat i els resultats dels quals podreu veure a l’exposició són els següents:

EDUCACIÓ INFANTIL

  • P3: Els pollets
  • P4: Els elefants
  • P5: Els tigres

CICLE INICIAL

  • 1r: Les serps
  • 2n: Els taurons

CICLE MITJÀ

  • 3r: Els vaixells
  • 4t: Els volcans

CICLE SUPERIOR

  • 5è: L’arqueologia
  • 6è: El futbol

Esperem que gaudiu amb l’exposició tant com nosaltres amb les activitats i treball en equip!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

PREINSCRIPCIÓ CURS 2012-2013

El període de preinscripció per al proper curs 2012-2013 serà del 19 al 30 de març.

Us recordem que el dilluns, 19 de març és un dels dies de lliure disposició (festa) escollit pel centre, de manera que aquest dia l’escola romandrà tancada.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

EL PUNT VERD MÒBIL ENS VISITA!

El dimarts, 21 de febrer, va venir a l’escola el camió del Punt Verd Mòbil Escolar.

Els nens i nenes vam portar diferents productes per reciclar, però no podien ser objectes perillosos, tòxics ni que es poguessin trencar amb facilitat.

Visca el reciclatge!

Publicat dins de General | 1 comentari

EL CARNESTOLTES JA ÉS AQUÍ!

Amb l’arribada del Carnestoltes, els nens i nenes de cinquè han fet un mural molt bonic per decorar el vestíbul de l’escola.

Mireu, què divertit que ha quedat!

I recordeu les consignes que ens mana Sa Mejestat, el Rei Carnestoltes:

  • Dimarts 14 de febrer: portaràs un mitjó de cada color per damunt dels pantalons.
  • Dimecres 15 de febrer: llaç al coll portaràs per estar ben elegant.
  • Dijous 16 de febrer: dijous llarder arribarà i un jersei del revés portaràs.
  • Divendres 17 de febrer: portaràs una disfressa per posar-nos a la festa.
Publicat dins de Festes, General | 1 comentari

DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

Dilluns, 30 de gener, moltes escoles de l’Estat Espanyol van celebrar el Dia Escolar de la No Violència i La Pau.

Des de l’escola La Muntanyeta també ens vam sumar a aquesta iniciativa i durant tot el dia vam realitzar diverses activitats per celebrar aquest gran dia. Entre altres activitats, tota l’escola vam inflar globus blancs en els quals vam anotar paraules relacionades amb la Pau i els vam penjar a les finestres de l’escola; i, també, per la tarda, totes les classes vam sortir al pati de l’escola vestits amb una samarreta blanca per cantar la cançó “EL MÓN SERIA MÉS FELIÇ”. 

 

Publicat dins de Festes, General | Deixa un comentari

JORNADES DE PORTES OBERTES

Les jornades de portes obertes seran el propers dies:

  • 14 de febrer a les 15 h.
  • 15 de febrer a les 9:30 h.
  • 16 de febrer a les 9:30 h.

Per assistir-hi, cal demanar cita prèvia trucant al telèfon de l’escola, 93.423.03.36

Publicat dins de General | Deixa un comentari