Ara sí, després d’un curs ple d’emocions, il·lusions
i molts aprenentatges, ja ha arribat l’última setmana. Una setmana que l’acabarem ben remullats a la FESTA DE L’AIGUA!
Que tinguem tots i totes un molt bon acabament de curs!!!
Ara sí, després d’un curs ple d’emocions, il·lusions
i molts aprenentatges, ja ha arribat l’última setmana. Una setmana que l’acabarem ben remullats a la FESTA DE L’AIGUA!

Ara sí, després d’un curs ple d’emocions, il·lusions
i molts aprenentatges, ja ha arribat l’última setmana. Una setmana que l’acabarem ben remullats a la FESTA DE L’AIGUA!

Divendres, 8 de juny i dissabte, 9 de juny, l’AMPA de l’escola de La Muntanyeta celebra la festa de les extraescolars!
El divendres, a les 15:15 h, començarem la festa amb un pregó a càrrec dels nens i nenes de 6è, que aquest any marxen de l’escola per començar una nova etapa a l’institut, i a continuació, els alumnes de 1r a 6è ens oferiran un seguit de danses que han estat preparant amb molt d’esforç.
Seguirem la festa, a partir de les 16.30 h, amb un munt d’activitats preparades per l’AMPA que s’allargaran fins dissabte a la nit! Podreu gaudir d’exhibicions de les diferents activitats extraescolars, de partits de futbol, de la festa de l’escuma, d’una obra de teatre i, fins i tot, d’un sopar de germanor, a més de moltes altres activitats!
HI ESTEU TOTS CONVIDATS!!!
Gràcies als diners recaptats en la venda de pastissos el dia de Sant Jordi, els nens i nenes de l’escola podran gaudir de nou material per Educació Física i de nous i emocionants llibres per la Biblioteca!
MOLTES GRÀCIES A TOTHOM PER FER-HO POSSIBLE!!!
Ja teniu publicat un resum de les activitats de la diada de Sant Jordi, a banda de les fotografies dels pastissos participants en el concurs, dels retaules, del 5è concurs de punts de llibre i de les produccions escrites guanyadores dels Jocs Florals.
Podeu accedir-hi clicant a la pestanya de “Festes curs 2011-2012” – “Sant Jordi 2012” o fent clic aquí
Ja teniu publicat un resum de les activitats de la diada de Sant Jordi, a banda de les fotografies dels pastissos participants en el concurs, dels retaules, del 5è concurs de punts de llibre i de les produccions escrites guanyadores dels Jocs Florals.
Podeu accedir-hi clicant a la pestanya de “Festes curs 2011-2012” – “Sant Jordi 2012” o fent clic aquí
Des de l’escola La Muntanyeta volem agrair a totes les famílies la gran acollida que van tenir tots els actes organitzats per la diada de Sant Jordi 2012.
El concurs de pastissos va superar totes les expectatives. Vam poder gaudir de la bellesa i el gust delicós de 55 pastissos fets per famílies de l’escola. Vam batre tots els rècords!
El concurs del Retaule de Sant Jordi, organitzat per l’AMPA de l’escola, va sorpendre per la originalitat de tots els seus participants.
Els dos actes principals de la celebració, la representació de la Llengenda de Sant Jordi protagonitzada pels nens i nenes de P3 i l’entrega de premis dels Jocs Florals dirigits pels alumnes de 6è, també van ser un èxit.
* Properament, penjarem les fotografies de la vetllada, inclosos els pastissos, així com els treballs dels guanyadors dels diferents concursos.
Des de l’escola La Muntanyeta volem agrair a totes les famílies la gran acollida que van tenir tots els actes organitzats per la diada de Sant Jordi 2012.
El concurs de pastissos va superar totes les expectatives. Vam poder gaudir de la bellesa i el gust delicós de 55 pastissos fets per famílies de l’escola. Vam batre tots els rècords!
El concurs del Retaule de Sant Jordi, organitzat per l’AMPA de l’escola, va sorpendre per la originalitat de tots els seus participants.
Els dos actes principals de la celebració, la representació de la Llengenda de Sant Jordi protagonitzada pels nens i nenes de P3 i l’entrega de premis dels Jocs Florals dirigits pels alumnes de 6è, també van ser un èxit.
* Properament, penjarem les fotografies de la vetllada, inclosos els pastissos, així com els treballs dels guanyadors dels diferents concursos.
Com ja és habitual el dia de Sant Jordi farem el concurs de pastissos a l’escola.
Si voleu col·laborar fent un pastís, heu d’omplir la butlleta de la nota informativa sobre el concurs de pastissos que els nens i nens de l’escola us van fer arribar a casa i entregar-la a la tutora corresponent abans del 19 d’abril.
Els pastissos s’hauran de portar el mateix dia 23 d’abril a les 9 del matí.