COMENCEM EL SEGON TRIMESTRE!

Després d’uns quants dies de festa, hem començat el segon trimestre. Per aquest motiu hem tornat a canviar el mural del vestíbul de l’escola. Ara, en comptes del pessebre, tenim un mural d’hivern molt bonic!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

BONES FESTES!

L’escola La Muntanyeta us convida a les activitats preparades per celebrar el Nadal

i us desitja BONES FESTES!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

EL NADAL JA HA ARRIBAT A LA MUNTANYETA!

Mireu quin pessebre tan bonic hem fet tots els nens i nenes de l’escola per decorar el nostre vestíbul!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

MUNTI BLOCS

Aquest curs engeguem un nou projecte, els MUNTI BLOCS. Cada classe i algunes de les especialitats tindran el seu propi Munti Bloc, en el qual s’aniran penjant diferents notícies, informacions, fotografies… I el més important, els protagonistes seran els nens i les nenes de l’escola!

I a partir d’avui…

JA ESTAN DISPONIBLES TOTS ELS MUNTI BLOCS!

 

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

GRÀCIES PARES!

Els nens i nenes d’infantil ara pengem els abrics al passadís!

Moltes gràcies, pares!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

LA TARDOR JA HA ARRIBAT!

La tardor ja ha arribat
i amb un mural el vestíbul de l’escola hem decorat!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

COMENÇA UN NOU CURS!

BENVINGUTS I BENVINGUDES AL NOU CURS ESCOLAR 2011-2012!

L’escola La Muntanyeta us dóna la benvinguda a tots i totes!!!

BON CURS A TOTHOM!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

AVÍS IMPORTANT

Comuniquem a totes les famílies de P3, P4 i P5 que s’ha produït un canvi de data en la reunió d’inici de curs. La reunió tindrà lloc el dijous, 29 de setembre a les 16:45 h.

Podeu consultar les dates de les reunions d’inici de curs de tots els cursos fent clic en el següent enllaç:

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Curs 2011 – 2012

Ja teniu disponible a la pàgina “Curs 2011 – 2012” tota la informació relativa a l’organització i funcionament del nou curs escolar:

Publicat dins de General | Deixa un comentari

DIADA DE SANT JORDI

L’escola celebrarà la diada de Sant Jordi el divendres 29 d’abril de 2011.
Com cada any, organitzarem el tradicional “Concurs de Pastissos de La Muntanyeta”, on podreu participar tots els pares i mares de l’escola.

L’horari d’aquesta jornada 29 d’abril serà el següent:

  • 9h: Entrega i exposició dels pastissos.
  • 9’15-9’45h: Votació dels pares i mares de l’escola.
  • 9’45h: Votació dels/les alumnes de l’escola.
  • 11,30h: Els nens i nenes més menuts de l’escola ens representaran la Llegenda de Sant Jordi. En gaudirem tots els alumnes i els pares o mares que puguin
    assistir.
  • 15,45h: Es realitzarà l’acte de lliurament de premis del concurs de pastissos, del “Retaule de Sant Jordi” organitzat per l’AMPA de l’escola, i dels punts de llibre i dels Jocs Florals en què participen tots els nens/es.

Durant la jornada també es durà a terme l’activitat “Canviem llibres” i es podrà gaudir de l’exposició de punts de llibre realitzats pels alumnes de primària i de les produccions de les famílies dins el concurs del “Retaule de Sant Jordi”.

L’escola romandrà oberta a partir de les 15,45h per a totes les famílies que desitgin participar de la festa.

Com ja és habitual, hi haurà servei de bar pel qual podreu adquirir tiquets de beguda i, també, degustació gratuïta de pastissos.

Per descarregar-se el programa fer clic AQUÍ

 

Publicat dins de Festes | Etiquetat com a | Deixa un comentari