-
Articles recents
Comentaris recents
- Sonsoles en DEMÀ, 31 D’OCTUBRE, TOTHOM A VOTAR!!!!!
- Cecilia en DIA DE LA PAU
- aaron en El muntibloc de cinquè
- charolt en El muntibloc de quart
- charolt en Menús Menjador
Arxius
- desembre 2013
- novembre 2013
- octubre 2013
- setembre 2013
- maig 2013
- abril 2013
- març 2013
- febrer 2013
- gener 2013
- desembre 2012
- novembre 2012
- octubre 2012
- setembre 2012
- juliol 2012
- juny 2012
- maig 2012
- abril 2012
- març 2012
- febrer 2012
- gener 2012
- desembre 2011
- novembre 2011
- octubre 2011
- setembre 2011
- juliol 2011
- abril 2011
- gener 2011
Categories
Meta
BONES FESTES!
L’escola La Muntanyeta us convida a les activitats preparades per celebrar el Nadal
i us desitja BONES FESTES!
Publicat dins de General
Deixa un comentari
EL NADAL JA HA ARRIBAT A LA MUNTANYETA!
Mireu quin pessebre tan bonic hem fet tots els nens i nenes de l’escola per decorar el nostre vestíbul!
Publicat dins de General
Deixa un comentari
MUNTI BLOCS
Aquest curs engeguem un nou projecte, els MUNTI BLOCS. Cada classe i algunes de les especialitats tindran el seu propi Munti Bloc, en el qual s’aniran penjant diferents notícies, informacions, fotografies… I el més important, els protagonistes seran els nens i les nenes de l’escola!
I a partir d’avui…
JA ESTAN DISPONIBLES TOTS ELS MUNTI BLOCS!
- Munti Bloc de P3

- Munti Bloc de P4
- Munti Bloc de P5
- Munti Bloc de Reforç d’Educació Infantil
- Munti Bloc de Primer
- Munti Bloc de Segon
- Munti Bloc de Tercer
- Munti Bloc de Quart
- Munti Bloc de Cinquè
- Munti Bloc de Sisè
- Munti Bloc d’Agenda 21
- Munti Bloc d’Anglès
Publicat dins de General
Deixa un comentari
GRÀCIES PARES!
Publicat dins de General
Deixa un comentari
LA TARDOR JA HA ARRIBAT!
Publicat dins de General
Deixa un comentari
COMENÇA UN NOU CURS!
BENVINGUTS I BENVINGUDES AL NOU CURS ESCOLAR 2011-2012!
L’escola La Muntanyeta us dóna la benvinguda a tots i totes!!!
BON CURS A TOTHOM!
Publicat dins de General
Deixa un comentari
AVÍS IMPORTANT
Comuniquem a totes les famílies de P3, P4 i P5 que s’ha produït un canvi de data en la reunió d’inici de curs. La reunió tindrà lloc el dijous, 29 de setembre a les 16:45 h.
Podeu consultar les dates de les reunions d’inici de curs de tots els cursos fent clic en el següent enllaç:
Publicat dins de General
Deixa un comentari
Curs 2011 – 2012
Ja teniu disponible a la pàgina “Curs 2011 – 2012” tota la informació relativa a l’organització i funcionament del nou curs escolar:
Publicat dins de General
Deixa un comentari
DIADA DE SANT JORDI
L’escola celebrarà la diada de Sant Jordi el divendres 29 d’abril de 2011.
Com cada any, organitzarem el tradicional “Concurs de Pastissos de La Muntanyeta”, on podreu participar tots els pares i mares de l’escola.
L’horari d’aquesta jornada 29 d’abril serà el següent:
- 9h: Entrega i exposició dels pastissos.
- 9’15-9’45h: Votació dels pares i mares de l’escola.
- 9’45h: Votació dels/les alumnes de l’escola.
- 11,30h: Els nens i nenes més menuts de l’escola ens representaran la Llegenda de Sant Jordi. En gaudirem tots els alumnes i els pares o mares que puguin
assistir. - 15,45h: Es realitzarà l’acte de lliurament de premis del concurs de pastissos, del “Retaule de Sant Jordi” organitzat per l’AMPA de l’escola, i dels punts de llibre i dels Jocs Florals en què participen tots els nens/es.
Durant la jornada també es durà a terme l’activitat “Canviem llibres” i es podrà gaudir de l’exposició de punts de llibre realitzats pels alumnes de primària i de les produccions de les famílies dins el concurs del “Retaule de Sant Jordi”.
L’escola romandrà oberta a partir de les 15,45h per a totes les famílies que desitgin participar de la festa.
Com ja és habitual, hi haurà servei de bar pel qual podreu adquirir tiquets de beguda i, també, degustació gratuïta de pastissos.
Per descarregar-se el programa fer clic AQUÍ









