Ara sí, després d’un curs ple d’emocions, il·lusions
i molts aprenentatges, ja ha arribat l’última setmana. Una setmana que l’acabarem ben remullats a la FESTA DE L’AIGUA!
Que tinguem tots i totes un molt bon acabament de curs!!!
Ara sí, després d’un curs ple d’emocions, il·lusions
i molts aprenentatges, ja ha arribat l’última setmana. Una setmana que l’acabarem ben remullats a la FESTA DE L’AIGUA!

Ara sí, després d’un curs ple d’emocions, il·lusions
i molts aprenentatges, ja ha arribat l’última setmana. Una setmana que l’acabarem ben remullats a la FESTA DE L’AIGUA!

Deixa un comentari