El nostre pati

L’escola té un pla de pati: DIA SENSE PILOTA

Aquest és un projecte amb els nens/es de 4t, 5è i 6è. Tots els dimarts i divendres al pati dels grans, els nens i nenes juguen amb jocs de taula, cordes, gomes, baldufes i jocs tradicionals, amb la finalitat que tots i totes puguin gaudir d’aquests materials alternatius.
Fins ara, és una experiència molt ben valorada tant per l’alumnat com pel professorat.

La resta de dies és baixa el material de la bibliopati i també poden jugar als jocs del pati 14

Prèviament van treballar les 14 regles de Johan Cruyff

Aquest curs l’escola participa en el programa Empatitzem junt amb l’Ajuntament de Santa Coloma i equal saree. L’objectiu és avançar cap a la igualtat en els espais d’esbarjo del centre. Farem una diagnosi participativa i el disseny col.laboratiu de tota la comunitat educativa, el que implica un procés de reflexió i d’aprenentatge col.lectiu. Després d’analitzar i generar uns criteris l’Ajuntament es farà càrrec de les propostes de millora.