REDIRECCIÓ

Hem canviat d’adreça! Si el navegador web no us hi redirigeix, seguiu aquest enllaç.

Sereu redirigits al nou lloc en 0 segons. Feu clic aquí per cancel·lar la redirecció.

TALLER DE CIRC

Els alumnes de 1r van fer un taller de circ, on van aprendre a fer malabars amb pilotes, anelles, el plat xinès i el diàbolo. S’ho van passar molt bé!
Cliqueu a la imatge per veure totes les fotografies.

Publicat dins de cicle inicial | Deixa un comentari

DIA DE LA DONA 2020 ( 8 de març)

L’ESPORT FEMENÍ ÉS LA HISTÒRIA D’UNA LLUITA.

Durant la setmana prèvia al dia de la dona, per cursos, s’han treballat esportistes femenines que són referents en el món de l’esport. Hem volgut visualitzar les seves empremtes en un món d’homes i la seva lluita per aconseguir que es valori l’esport femení tant com l’esport masculí.

PORTES OBERTES 2020

Les dates de preinscripció pel curs 2020-21 són:

Del 23 de març fins l’1 d’abril del 2020 ambdós inclosos.

L’escola obrirà les portes a les famílies els dies següents:

• Divendres 6 de març de 9h a 11h

• Dimecres 11 de març de 15h a 16:30h

Les famílies seran rebudes per la directora que les acollirà amb una petita xerrada sobre el funcionament de l’escola.

Després s’acompanyarà a les famílies a visitar l’escola i podran veure els ambients d’Educació Infantil.

Per acabar, les famílies podran preguntar els dubtes que hagin sorgit després de la visita.

US HI ESPEREM!!

DIA DE LA NO VIOLÈNCIA ESCOLAR I LA PAU 2020

Com cada curs, durant la darrera setmana de gener, celebrem la setmana de LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA ESCOLAR. Cada classe ha treballat el tema amb biografies, contes, poemes, activitats plàstiques, etc.

A més, hem volgut fer una activitat comú on participés tot l’alumnat. El resultat ha estat un arbre  fet  amb les mans de tots els infants. Cada curs s’ha identificat amb un color. A més, cada classe ha escrit una frase i després s’han enganxat al voltant d’aquest arbre tan simbòlic.

El divendres 31 alguns alumnes van llegir les frases al pati de l’escola amb la intenció de conscienciar-nos tots i totes del valor que implica la pau i el respecte.

Exposició ” Disfressa els fruits de la tardor”

Ja és una tradició a la nostra escola l’exposició ” Disfressa els fruits de la tardor”, i any rere any,  l’alumnat participa en aquesta activitat tan creativa amb ajuda de les famílies.

Aquest curs, a més, s’han fet postals sobre el tema de la tardor i la taula expositiva ha quedat molt guarnida i molt maca amb creacions molt originals.

Dia de la no violència escolar i dia de la Pau

Com cada any, durant la setmana de la PAU, els i les alumnes de l’escola realitzen diferents activitats a les aules entorn la conscienciació de viure en un món en pau.

Per acomiadar la setmana, ens vam juntar tots i totes al vestíbul ( o volíem fer al pati però plovia) i van llegir les frases que cada classe va preparar prèviament. Si cliqueu en la paraula PAU les podreu llegir.

Dia de la No violència

El dilluns 26/11 van celebrar a l’escola el dia de la no violència. Vam fer un mural molt gran on totes les classes van penjar els seus treballs després de reflexionar entorn la convivència, el respecte i el rebuig a la violència.

POSA-LI FI PER TENIR UN PRINCIPI!

Publicat dins de festes | Deixa un comentari

La Castanyada: bones lectures i plàstica.

Per la castanyada, a més de fer bons menjars i menjar castanyes, l’escola convida als nens i nenes i a les famílies a participar en l’exposició ” Fruits i fruites disfressats”.

Cada curs, tothom s’esforça més i l’exposició ha quedat molt maca.

També s’ha preparat la taula de la biblioteca amb el tema ” Lectures de tardor” amb llibres, contes i àlbums  perquè els mestres i les mestres puguin traslladar aquestes lectures a les aules.

Publicat dins de festes | Deixa un comentari

CELEBREM EL DIA DE LA DONA

Durant aquesta setmana els nens i nenes de l’escola junt amb els/les mestres hem volgut donar visibilitat al paper de les dones al llarg de la història i trencar amb els estereotips masculins i femenins.

Lectures de contes  com ” La princesa listilla“, ” Tarzana” i ” Les princeses també es tiren pets“, i lectures de biografies : ” Wangari Maathai“, ” Malala” i  ” Coco Chanel” entre d’ altres, ens han ajudat a entendre millor la situació social de la dona en els diferents àmbits de la vida quotidiana.

Per acabar aquesta setmana tan enriquidora, ens hem fet aquesta foto tan maca.