DIA DE LA NO VIOLÈNCIA ESCOLAR I LA PAU 2020

Com cada curs, durant la darrera setmana de gener, celebrem la setmana de LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA ESCOLAR. Cada classe ha treballat el tema amb biografies, contes, poemes, activitats plàstiques, etc.

A més, hem volgut fer una activitat comú on participés tot l’alumnat. El resultat ha estat un arbre  fet  amb les mans de tots els infants. Cada curs s’ha identificat amb un color. A més, cada classe ha escrit una frase i després s’han enganxat al voltant d’aquest arbre tan simbòlic.

El divendres 31 alguns alumnes van llegir les frases al pati de l’escola amb la intenció de conscienciar-nos tots i totes del valor que implica la pau i el respecte.