Congrés de Ciències

L’alumnat de l’escola participa al Congrés de ciència d’educació infantil i primària per comunicar i compartir els seus treballs d’investigació amb la resta d’alumnes de Santa Coloma.

Participar en el Congrés suposa:

• Potenciar el treball que s’està duent a terme al centre  en l’àmbit de l’observació, la recerca, l’experimentació i la comunicació.
  • Valorar el treball científic que es realitza amb l’alumnat.
  • Crear situacions gratificants per a l’alumnat i el professorat.
  • Incidir en l’aprenentatge de les diverses habilitats lingüístiques i de comunicació.
  • Fer que l’alumnat sigui protagonista del seu aprenentatge.

Un nivell de l’escola presenta una ponència d’una recerca feta durant el curs.

El tema de la ponència pot estar relacionat amb el coneixement del medi natural o social, i la seva elaboració suposa una investigació per part dels nens/es i respondrà a preguntes com: Quins interrogants ens hem plantejat?, com hem investigat?, què hem après?, a quines conclusions hem arribat? .…….