Ajudem les mallerengues

A l’escola comptem amb la col·laboració d’un mestre jubilat que ve una tarda a la setmana per a dur a terme un projecte de reforestació d’alzines a la muntanya de Serra Marina i la col·locació de cases- nius per a les mallerengues.

L’ activitat va adreçada a l’alumnat de 6è curs, que fan la germinació dels glans a l’escola en tetrabricks que al mes de juny són recollits per l’escola de la Natura de Badalona i que les guarden fins el curs següent.

Paral·lelament a això, els nens/es a marqueteria van fabricar una casa – niu per a les mallerengues, que és un ocell autòcton de la zona. Els nens mesuren, serren i encolen fins acabar-les.

Al mes de març, els/les alumnes de 6è fan una d’excursió per a fer la plantada i la col·locació de les cases- nius. Per a poder-lo fer vam comptar amb la col·laboració de l’Ajuntament que vam posar a la nostra disposició treballadors de Parcs i jardins durant tot el temps que va durar aquesta activitat.