Sant Jordi

Sant Jordi és la festa de la literatura i la nostra escola s’omple de treballs literaris creats pels nostres alumnes.

És el moment d’expressar com ens agrada llegir, escriure i explicar. Els contes, els poemes, les llegendes,  les versions, els cartells, les auques, les faules,… omplen les aules. En definitiva, gaudim dels llibres que ens ensenyen tant.

Però Sant Jordi també són roses, dracs, cavallers i princeses i l’escola es guarneix amb tots aquests símbols de la Llegenda de Sant Jordi.

A la tarda, la festa es fa al pati perquè els alumnes realitzen balls i danses i així les famílies poden entrar a veure’ls. Després les famílies poden visitar l’escola i mirar les tasques que els nens i nenes han realitzat.

L’escola es posa ben maca!